Als het gaat om doen ben ik denk ik makkelijker, maar qua chick top 25 komt het over het algemeen wel overeen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat C_N, Laki en Otis ook een andere smaak hebben dan jij en dat ze het maar sporadisch eens zijn met je.
teveel eer dit :$ :$quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook. Laki's smaak is het beste =$ =$
Hier lijkt het nog watquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:43 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet je wel mooi vinden laki, ik moet je overtuigen.
Zo lijkt ze op kelly en jessica simpson. Niet echt de beste combinatie.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:43 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet je wel mooi vinden laki, ik moet je overtuigen.
Waar vind je ze toch?quote:
Maar ik heb er nu nog geen eens gezien waar ze het met je eens zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als het gaat om doen ben ik denk ik makkelijker, maar qua chick top 25 komt het over het algemeen wel overeen?
Deze stokerquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar ik heb er nu nog geen eens gezien waar ze het met je eens zijn.
Ines bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar ik heb er nu nog geen eens gezien waar ze het met je eens zijn.
Jullie gaan steeds voor die <16 jarigen die eruit zien alsof ze net van het schoolkamp van groep 8 komen. Ik ga toch voor de redelijk gevormden ben ik bang.quote:
Pic van de voorkant anders is het irrelevant.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:45 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ines bijvoorbeeld.
lol?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
dat idee heb ik ook. Laki's smaak is het beste =$ =$
Was het maar waarquote:
Ik heb het over de rechterquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Pic van de voorkant anders is het irrelevant.
Kromming in de neus.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:45 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ines bijvoorbeeld.
Tot betrekking tot de anderen wel, ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:46 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb de mening van de meisjes hier nodig. Is mijn smaak echt zo slecht?
Ik wil een pic van de voorkant zeg ik je.quote:
20 puntenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:40 schreef Potloodvis het volgende:
Als Maud niet goed genoeg is dan quit ik. Want beter heb je ze niet onder de 16.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |