Probeer je me iets te vertellen?quote:
Bij de H&M hebben ze een mooie bruin. En anders Catrice oid? Oh en WIC.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oja, ik wil nog een mooie bruine kleur voor de winterdagen. Heb jij een mooie gezien?
lolquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:40 schreef Potloodvis het volgende:
Als Maud niet goed genoeg is dan quit ik. Want beter heb je ze niet onder de 16.
[ afbeelding ]
Je smaakt wijkt nogal af van de onze ben ik bang.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:40 schreef Potloodvis het volgende:
Als Maud niet goed genoeg is dan quit ik. Want beter heb je ze niet onder de 16.
[ afbeelding ]
sorry maar neequote:
hahaquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:40 schreef Potloodvis het volgende:
[ afbeelding ]
Oja. Ik had net alleen even bij de Hema gekeken, maar daar hadden ze alleen lelijke of met glittertjesquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij de H&M hebben ze een mooie bruin. En anders Catrice oid? Oh en WIC.
Nee, hoorquote:
Het ging om knapheid, niet om smaak. Zeg dan direct brunettes anders.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je smaakt wijkt nogal af van de onze ben ik bang.
Overwegend, maar ik ben toch meer van de cute-re meisjes.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:40 schreef Potloodvis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook het idee dat C_N, Laki en Otis ook een andere smaak hebben dan jij en dat ze het maar sporadisch eens zijn met je.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je smaakt wijkt nogal af van de onze ben ik bang.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Het ging om knapheid, niet om smaak. Zeg dan direct brunettes anders.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:41 schreef Skylark. het volgende:
Laki wat val je bij Stephanie door de mand.
Misschien val jij wel door de mand, Sky.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat C_N, Laki en Otis ook een andere smaak hebben dan jij en dat ze het maar sporadisch eens zijn met je.
Moh nee joh, kijk douglas. Gewoon wic of koh.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oja. Ik had net alleen even bij de Hema gekeken, maar daar hadden ze alleen lelijke of met glittertjes.
[..]
Nee, hoor.
dat idee heb ik ook. Laki's smaak is het beste =$ =$quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat C_N, Laki en Otis ook een andere smaak hebben dan jij en dat ze het maar sporadisch eens zijn met je.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:43 schreef Allure_ het volgende:
Post dan eens mooie <16 chimi's, niet dit. Anders is het helemaal topic verspilling.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:07 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg eerlijk voor een 12/13 jarige is die rechter goed te doen
Ik heb nog credits.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:42 schreef Lakitu het volgende:
Oja die 12/13 jarige van Sky
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |