Haha.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:41 schreef Panzermaus het volgende:
Volgende keer dieper in haar buidel tasten dan maar.
Haha jij neukt altijd zonder je voor te stellen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:43 schreef kwiwi het volgende:
En de eerste keer seks is voor de meeste mensen inderdaad niet zo leuk/speciaal/lekker als ze zich hadden voorgesteld.
Omdat we anders weten dat 'ie GENEUKT heeft met een CONDOOM.quote:
Of stelt zich voor als "lekker neukertje"quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:46 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Haha jij neukt altijd zonder je voor te stellen?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:35 schreef Xemneaut het volgende:
(uiteraard zat de ridder in zijn harnas).
Voorstellen is overrated..quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:46 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Haha jij neukt altijd zonder je voor te stellen?
Weet niet, voelt zo vulgair =P.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:43 schreef kwiwi het volgende:
Waarom moet alles in "geheimtaal"?![]()
En de eerste keer seks is voor de meeste mensen inderdaad niet zo leuk/speciaal/lekker als ze zich hadden voorgesteld.
Volblaffen dan maar he?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:59 schreef Xemneaut het volgende:
[..]
Weet niet, voelt zo vulgair =P.
Ik zie haar in de kerstvakantie weer, zie dan wel hoe het loopt en hoe het dan voelt.
Moet je maar verliefd worden. Maakt de boel veel intenser!quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:35 schreef Xemneaut het volgende:
Hallo,
om maar even wat info vooraf te geven:
Ik ben 20 jaar, heb sinds een week of 2 voor de 1e keer sex gehad(kom maar met de QQ storm over hoe laat ik erbij was ^^) met iemand die ik in de zomervakantie ontmoet heb (waar we overigens niets gedaan hebben).
Ik heb dus een hele mooie meid ontmoet op de camping in frankrijk. Het is een meisje waar ik eigenlijk over zou fantaseren, eigenlijk het soort dat geen intresse in me zou hebben (zou ik verwachten).
Ze woont niet bepaald in de buurt en nu was ze dus laatst het weekend bij mij. Toen is het er 's nachts dus van gekomen en eigenlijk was het totaal niet wat ik me voor zou stellen. Ik denk dat we ongeveer 15 minute "de dans" gedaan hebben en ik moest toch aardig diep in de buidel tasten om het bij mij te laten komen
Ik heb dus altijd gehoord dat het de 1e keer zo voorbij is voordat je het weet en ik had in gedachten dat het gevoel anders zou zijn (uiteraard zat de ridder in zijn harnas).
Ik was dus behoorlijk verbaasd over hoe lang ik het volhield en eigenlijk over hoe weinig ik voelde die nacht. Ik had het me dus heel anders voorgesteld, iemand anders die dit ook heeft gehad??
Je bent in de war met de secondenwijzer ben ik bang.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:35 schreef Xemneaut het volgende:
Ik denk dat we ongeveer 15 minute <knip bullshit>
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |