sorry ik ga beter m'n best doen. Dit waren Tilburgse Laurenfansquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:57 schreef Lakitu het volgende:
Sky ben je je mojo kwijt ofzo? wat is dit
hij is verblind door al die oudjes die hij de laatste tijd regelt.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:57 schreef Lakitu het volgende:
Sky ben je je mojo kwijt ofzo? wat is dit
Ja probeer er maar zo een te vinden. In dongen woont er 1; aardig; cum laude geslaagd en super lekker.quote:
ik hoop dat ie het licht weer zal zien. ik brand elke avond een kaarsje voor 'mquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hij is verblind door al die oudjes die hij de laatste tijd regelt.
Dus out of your league.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja probeer er maar zo een te vinden. In dongen woont er 1; aardig; cum laude geslaagd en super lekker.
whaha ik zal eens op haar cummen snapje a mattie :pquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja probeer er maar zo een te vinden. In dongen woont er 1; aardig; cum laude geslaagd en super lekker.
Kenker.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
whaha ik zal eens op haar cummen snapje a mattie :p
Die van mij voldoen aan alle 3 de eisen. De voordelen van een havo/vwo pool om uit te vissen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik wilde net zeggen. Die meisjes zijn er genoeg. Maar of ze bereikbaar zijn is anders =$
Nee dan snap je het niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die van mij voldoen aan alle 3 de eisen. De voordelen van een havo/vwo pool om uit te vissen.
Kanker ik zou hiermee echt in de problemen komen als ik pas na afloop leeftijd zou vragenquote:
wtfquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:03 schreef reetveter het volgende:
http://myfinalfantasy.hyves.nl/
Wie de fuck is deze ronaldo wannabe look a like dan
Matigquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee dan snap je het niet.
Matig op alle 3 de punten is idd overal te vinden.
Zeer hoog niet
lekkerquote:
hij hosselt welquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:03 schreef reetveter het volgende:
http://myfinalfantasy.hyves.nl/
Wie de fuck is deze ronaldo wannabe look a like dan
Chuck dus ook. we zijn DOOMEDquote:
En Mouzur, wat voor een god bent u?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je moet een meisje hebben die op de driehoek alledrie hoog scoort:
1. Lekkerheid
2. Slimheid
3. Innerlijk
Bij 99,99999% is er echter 1 ding altijd onvoldoende
Bitch pulease.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Matigdie van mij scoren allemaal een 8 op elk van de onderdelen.
hoe oud is zequote:
Ik ben agnost.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
En Mouzur, wat voor een god bent u?
ze is 12 en wat is ditquote:
Wd bedoel je?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:06 schreef reetveter het volgende:
http://prfvoetballers.hyves.nl/
Hier schijnen dus alle willekeurige sletjes op te kijken voor voetballers.
omg WHAT HAVE I SAIDquote:
Nee.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:07 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg eerlijk voor een 12/13 jarige is die rechter goed te doen
fucked up shit right therequote:
Ze moet eens wat meer volume aan der haar geven.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:07 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg eerlijk voor een 12/13 jarige is die rechter goed te doen
link hyves es want te lui voor hyves trickquote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze moet eens wat meer volume aan der haar geven.
Nee man ik zit te huilen nu. Op andere pics lijkt ze echt 10quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:08 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
link hyves es want te lui voor hyves trick
stel je voor je hit dat in de club en dan vraag je leeftijd. SANG!!quote:
pm dnaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee man ik zit te huilen nu. Op andere pics lijkt ze echt 10
Ja shiit man ze lijkt wel kaal linksboven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |