Dat idee hebben er meer, ik ben nog niet overtuigd, maar ik ben heel naïefquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat het een trollende kloon is
quote:Op zondag 7 november 2010 01:07 schreef mac_this het volgende:
Wat ik me dus afvraag,
duitse vrienden/kennissen van me probeerden laatst eens
verstaanbaar nederlands van ons na te praten.
Maar nu wil het, dat zei het echt voor geen meter kunnen.
en toen ging iemand die totaal geen duits kan, duits napraten,
en dat klonk voor de duitsers beter dan dat zei nederlands naspraken
Au!quote:Op zondag 7 november 2010 01:17 schreef mac_this het volgende:
haha. sorry, ik ben een nederlander maar met zoiets is mijn duits toch ietwat beter.. alleen zou ik op dit tijdstip ook bygod niet weten hoe ik het zal moeten zeggen..
maar dan nog. taalnazis!
en deed het eigenlijk met opzet!
achja, mensentrekkerij!
Die laatste alinea... loopt niet helemaal.quote:Op zondag 7 november 2010 07:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoezo jouw verantwoording ?Het is háar kindje hoor
Je zegt net zelf dat jij je fulltime baan niet gaat opzeggen voor haar kind ? Vraagt ze dat van je ?? Je probeert haar een abortus aan te praten maar je zegt geen nee tegen het kindje.![]()
Je moet lekker doen wat je zelf kan . Een begin zou zijn acceptatie, want met zo'n houding kan ik me voorstellen dat je zus je liever kwijt dan rijk is .
Ze kan goed leren zeg je zelf , dus dat komt echt wel goed .
Dit gefrustreerde, verkrampte en jaloerse houdingkje bereik je in ieder geval geen reet mee . Als je dat maar weet
Volgens mij zelfde topic als de vorige post.quote:Op zondag 7 november 2010 07:56 schreef capricia het volgende:
Ik vind het zo'n waist als ze dit allemaal opgeeft voor een klompje cellen...
quote:Op zondag 7 november 2010 14:24 schreef Brighter131 het volgende:
Ik voel mij als burger benadeeld door het feit dat mijn overheid een stem van een persoon zonder politiek besef even hoog waardeerd als een stem van een hoogleraar politicologie.
Persoonlijk zou ik plijten voor een verplichte cursus politiek besef, met toetsing, alvorens iemand zijn kiesrecht verwerft. Details dienen vanzelfsprekend goed uitgedacht en getoetst te worden door een onafhankelijke commisie.
Het principe van kiesrecht voor iedereen is even gedateerd en inefficient als dat van verworven adelijkheid of bestuurlijke macht door afkomst.
Lastig hè, die internettermenquote:Op woensdag 3 november 2010 13:52 schreef Catbert het volgende:
Ze zijn weer samen. Lastig he, zo'n lange TS![]()
Na gevulde kalkoen met Thanksgiving, nu gevuld schaapquote:Op woensdag 3 november 2010 20:31 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Boeie?
Hij krijgt er toch geld voor niet?
Waarom zou je dan bij de AH schapen gaan vullen
Die Hitler. Zijn tijd ver vooruit met zijn sig.quote:Op maandag 8 november 2010 04:19 schreef Stokstaart het volgende:
Alleen Der Untergang . Maar die ging meer over de laatste stuiptrekkingen van Hitler an sig .
quote:Op maandag 8 november 2010 16:17 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Nee die wijven wat daar werken dat waren aangestranden zeekoe's
quote:Op maandag 8 november 2010 21:13 schreef Fer het volgende:
Je moet ten aller tijden het voertuig onder controlle hebben en het is op zich twijfelachtig als je door een rukje al tegen de vangrail rijdt.
Schoften draaienquote:Op maandag 8 november 2010 17:39 schreef vergezocht het volgende:
Ik woon sinds vrijdag jongstleden samen met een huisgenote. Ze is een aardig persoon, iets boven de 50, maar ook een grote work-a-holic. Ze draait 8 uur schoften direct achter elkaar, met alleen half uur pauze tussenin.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:31 schreef mvdejong het volgende:
Het zal minder en minder worden, omdat acceptatie van een wetenschappelijke stelling tegenwoordig veel meer is gebaseerd op peer-to-peer reviews van gepubliceerd onderzoek, en eisen aan de reproduceerbaarheid van experimentele gegevens.
Ook kan geen enkele wetenschapper, hoe hoog deze ook in aanzien staat in zijn of haar vakgebied, enkel op basis van reputatie iets laten aannemen zonder dat dit grondig wordt onderzocht, terwijl tot ver in de Middeleeuwen de werken van klassieke wetenschappers voor onaantastbaar golden (zowel in Europa v.w.b. de Griekse filosofen, als voor China met hun eigen klassiekers).
Wereldwijde communicatie, en politieke tegenstellingen, maken het ook veel moeilijker dan vroeger om vanuit de overheid onwetenschappelijke feiten voor waar doorgedrukt te krijgen, buiten de hele direct invloedsfeer.
quote:Op maandag 8 november 2010 20:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vooralsnog is Nederland door niemand geboycot uitgekotst of anderszins onheus belaagd. Dus ook dit zal wel los lopen.
quote:
Benieuwd of hij is aangenomenquote:*******, 8-11-2010
Betreft: open sollicitatie
Geachte heer/mevrouw,
Zijn er vacatures bij uw bedrijf voor een enthousiaste, jonge 1ste monteur met praktijkervaring?
Ik zou graag bij u in dienst gaan omdat, omdat u een dynamish bedrijf heeft, met diverse merken waardoor er een constante uitdaging is om de klanten auto's zo snel mogelijk weer op weg te helpen.
Bij de vorige werkgever *************, is de functie Citroën Reparatie technicus aangewezen. Voor deze functie moet je regelmatig op cursus bij Citroën Nederland. Tijdens deze cursusen werden vooral electronische traningen gegeven, en het oplossen van lastige storingen. Ook worden er modeljaar trainingen gegeven en het omgaan met klanten. Dit was zeer belangrijk omdat je als reparatie technicus ook als vervangend chef werkplaats moest optreden.
Bij mijn huidige werkgever *************, wordt het aspect meer op algemeen onderhoud gelegd. Ook moesten er auto's opgehaald worden met de oprijwagen. Ook worden door mij nieuwe auto's afleveringsklaar gemaakt. Het onderhoud aan de auto van onze klanten was zeer divers, niet alleen aan de diverse verschillende klussen maar ook aan het grote aanbod verschillende merken.
Mijn sterke kant ligt vooral bij electronica, door de complexheid hier van is het echt een uitdaging om hier een lastige storing op te zoeken en oplossen hier van.
Ook het inbouwen van accessoires zit een leuke uitdaging. De uitdaging hier van is het zo in te bouwen dat het lijkt al of het van af fabriek al zo gelevert is.
Bij deze hoop ik u nieuwsgierigheid gewekt te hebben en dat ik mezelf persoonlijk mag voorstellen.
Hoogachtend,
Bijlage: curriculum vitae
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:39 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
[..]
Inderdaad maar dat viel wel te verwachten na het einde van seizoen 4. Alleen om daar een eind aan te brijen duurden al 2 afleveringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |