abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88479690
Ik woon sinds vrijdag jongstleden samen met een huisgenote. Ze is een aardig persoon, iets boven de 50, maar ook een grote work-a-holic. Ze draait 8 uur schoften direct achter elkaar, met alleen half uur pauze tussenin. Zodat ze van 6 uur s'ochtends tot 2 uur s'middags, en 3 uur s'middags tot 11 uur s'nachts aan het werk is.

Mijn klacht is dat ze nooit thuis is om van dr bijzonder mooie woning te genieten. Ze heeft een eigen flat waarvoor ze een hypotheek betaalt. Het interieur is luxieus ingericht met de duurste spullen, meubels, en elektronica. Ze werkt als een verpleegkundige en heeft ook vrij recentelijk een deeltijdse baan begonnen.

Ik kan d'r niet echt leren kennen, en ook ontbreekt er natuurlijk het sociale aspect. Ik maak dingen in het huis schoon, en doe ook nog een paar klusjes.

Daarnaast betaal ik d'r lekker 540 Euries per maand om haar te helpen rondkomen.

Wat moet ik doen?

(Ik dacht eraan dit in Klaagbaak te plaatsen maar daar zijn de mensen nooit serieus).
  † In Memoriam † maandag 8 november 2010 @ 17:40:36 #2
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_88479748
En wat is jullie verdere relatie dan?
Waarom betaal jij dat gedeelte van de huur.
pi_88479772
Wat is het probleem dan? :?
pi_88479797
Voor sociale contacten kan je toch naar vrienden en/of kroeg?
pi_88479800
Wat doe jij bij een oudere vrouw van 50 thuis? Ben je een trophy boy ofzo?
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_88479817
Hoezo heeft ze geld van jou nodig om rond te komen als ze 16 uur per dag werkt?
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 8 november 2010 @ 17:42:28 #7
81894 godigita
Trollercoaster
pi_88479821
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:41 schreef Mendeljev het volgende:
:')
  maandag 8 november 2010 @ 17:42:35 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_88479825
Ik snap niet wat het probleem is... Je hebt een luxe huis bijna alleen voor jezelf, en dat voor maar 540 euro per maand ^O^
pi_88479831
quote:
14s.gif Op maandag 8 november 2010 17:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
En wat is jullie verdere relatie dan?
Waarom betaal jij dat gedeelte van de huur.
Omdat ze na het betalen van de hypotheek, bijna geen geld meer over heeft om ook d'r auto, nutsvoorzieningen, eten, en benzine te betalen. Gewoon om haar een handje te helpen.

We hebben alsnog geen liefdesrelatie verder als je dat bedoelt, behalve dat wij heel erg aardig tegen elkaar kletsen. Misschien verandert dat nog. ;)
pi_88479855
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is het probleem dan? :?
Dat ze nooit thuis is, en dat ik haar nooit zie dus. Ik zit daar bijna altijd alleen.
  maandag 8 november 2010 @ 17:43:39 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_88479871
TS, het moge door de reacties duidelijk zijn dat er allerlei essentiėle informatie mist in de OP. Geef ons eens wat meer uitleg zodat we de klacht misschien begrijpen.
pi_88479883
Misschien moet ze eens uitkijken naar een ander appartement en wat beter op haar geld letten als ze zich niet wil doodwerken. :P
pi_88479887
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:41 schreef Mendeljev het volgende:
:')

Wat heeft leeftijd alweer mee te maken? :(
pi_88479918
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:41 schreef Kandijfijn het volgende:
Voor sociale contacten kan je toch naar vrienden en/of kroeg?
Ja maar niet met haar. Die vind ik leuk, snap je?
  maandag 8 november 2010 @ 17:44:58 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_88479923
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:42 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Omdat ze na het betalen van de hypotheek, bijna geen geld meer over heeft om ook d'r auto, nutsvoorzieningen, eten, en benzine te betalen. Gewoon om haar een handje te helpen.

We hebben alsnog geen liefdesrelatie verder als je dat bedoelt, behalve dat wij heel erg aardig tegen elkaar kletsen. Misschien verandert dat nog. ;)
Hoe oud ben jij dan? Ik dacht eigenlijk dat we het over een student hadden die 'op kamers' zat, maar dat zal het geval niet zijn zo te lezen.
pi_88479929
Dude jij opent een vaag topic maar niemand zit precies het probleem? Wat is nu precies het probleem? Dat je alleen thuis moet zitten?

quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:44 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Ja maar niet met haar. Die vind ik leuk, snap je?
Je bent verliefd op haar?
pi_88479953
quote:
7s.gif Op maandag 8 november 2010 17:42 schreef Biancavia het volgende:
Hoezo heeft ze geld van jou nodig om rond te komen als ze 16 uur per dag werkt?
LEES EENS GOED HET HELE STUK NA, MENSEN.

Omdat ze ook veel andere kosten heeft, zoals auto-afbetalingen, nutsvoorzieningen, rekeningen, benzine, etc etc.
pi_88479963
Hij wil haar kennelijk beter leren kennen maar zij is nooit thuis.

En ik blijf bij mijn vorige post in dit topic :)
pi_88479994
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:45 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Omdat ze ook veel andere kosten heeft, zoals auto-afbetalingen, nutsvoorzieningen, rekeningen, benzine, etc etc.
Ow nu word die echt mooi, jij maakt een onduidelijk topic en nu moeten het maar begrijpen? Wanneer wij dit niet doen ga je maar schreeuwen?
  maandag 8 november 2010 @ 17:47:47 #20
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_88480037
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:45 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Wij lezen goed, misschien moet jij het wat beter uitleggen.
pi_88480075
En hij leest zelf selectief over andere posts :N
pi_88480082
quote:
2s.gif Op maandag 8 november 2010 17:43 schreef kwiwi het volgende:
TS, het moge door de reacties duidelijk zijn dat er allerlei essentiėle informatie mist in de OP. Geef ons eens wat meer uitleg zodat we de klacht misschien begrijpen.
Wat meer moet ik zeggen dan? Kom eens met een specifieke vraag, en die beantwoord ik.

Verder woont er een kater in het huis, die voor mij doodsbang is, en altijd snel naar d'r slaapkamer-bed rent, en daar de hele dag blijft liggen totdat ze weer terugkomt.

Het is een kat dus die alle contact met mij mijdt. Arrogante kutbeest. :(
pi_88480106
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:39 schreef vergezocht het volgende:
Ik woon sinds vrijdag jongstleden samen met een huisgenote. Ze is een aardig persoon, iets boven de 50, maar ook een grote work-a-holic. Ze draait 8 uur schoften direct achter elkaar, met alleen half uur pauze tussenin. Zodat ze van 6 uur s'ochtends tot 2 uur s'middags, en 3 uur s'middags tot 11 uur s'nachts aan het werk is.
Dus ze heeft net twee werkdagen achter de rug en je begint al te zeuren?
pi_88480127
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:44 schreef Musyn het volgende:
Misschien moet ze eens uitkijken naar een ander appartement en wat beter op haar geld letten als ze zich niet wil doodwerken. :P
Het is juist zo dat ze wel wil werken. Dat is het probleem. En ze woont niet in een apartement maar een eigen flat.
  maandag 8 november 2010 @ 17:50:20 #25
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_88480141
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:48 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Wat meer moet ik zeggen dan? Kom eens met een specifieke vraag, en die beantwoord ik.

Verder woont er een kater in het huis, die voor mij doodsbang is, en altijd snel naar d'r slaapkamer-bed rent, en daar de hele dag blijft liggen totdat ze weer terugkomt.

Het is een kat dus die alle contact met mij mijdt. Arrogante kutbeest. :(
Lees anders even terug, er zijn al heel wat vragen gesteld die nog op een antwoord zitten te wachten.
pi_88480159
Ts is nogal in de war.
Reageert nogal vaag namelijk.
Ok, toch bedankt TS :)
Liefs
pi_88480167
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:44 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij dan? Ik dacht eigenlijk dat we het over een student hadden die 'op kamers' zat, maar dat zal het geval niet zijn zo te lezen.
Nee ik ben volwassen van 31 jaar. Nu gaan de leeftijdsdiscriminerende opmerkingen komen, zie ik al. :')
  maandag 8 november 2010 @ 17:51:49 #28
137556 L.no
Midlife crisis
pi_88480190
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:48 schreef Musyn het volgende:
Hij moet veel posts tegenlijk beantwoorden, heb genade. ;)
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_88480205
Raar topic. Praat er gewoon met haar over. :') Geef aan wat jij chiller vindt en dan kan zij aangeven of ze minder kan werken of daar zin in heeft.
pi_88480213
Als leeftijd er voor jou niet toedeed, waarom vermeld je het dan in de op? XD Misschien moeten jullie nu eens samen PRATEN, je weet wel, klanken samenbrengen tot woorden, met deze woorden volzinnen maken, waarbij je jouw gedachten en jouw gevoelens formuleert, en dat dit proces ook wederzijds is.

Succes :)
  maandag 8 november 2010 @ 17:52:38 #31
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_88480225
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:50 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Nee ik ben volwassen van 31 jaar. Nu gaan de leeftijdsdiscriminerende opmerkingen komen, zie ik al. :')
Inderdaad, ouwe zak :6 :D

Maar je bent daar in eerste instantie dus om financiele redenen gaan wonen? (Zij kon het niet alleen betalen, en jij kon zo voor relatief weinig geld goed wonen o.i.d.)
Of ben je daar gaan wonen omdat je haar al kende en wel leuk vond?
pi_88480237
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:48 schreef Musyn het volgende:
Kom toch op met die flauwekul. Ik blijf iedereen antwoord geven voorzover dat kan.
pi_88480258
Even op een rijtje:

Zij heeft 2 huizen - een van haar alleen met hypotheek en een waarin jullie samen wonen maar zij in feite nooit is.

Jij betaalt haar E 540 / maand. Ik neem aan dat je ook kosten voor het huis hebt waar zij nooit is (vb: huur).

Klopt dit tot dusver?
Zoja - wat draagt zij bij aan de samenwoning ?

Of is er maar 1 huis en is je beginpost gewoon slecht geformuleerd ;) ?
  maandag 8 november 2010 @ 17:54:40 #34
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_88480294
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:53 schreef MisterSqueaky het volgende:
Even op een rijtje:

Zij heeft 2 huizen - een van haar alleen met hypotheek en een waarin jullie samen wonen maar zij in feite nooit is.

Jij betaalt haar E 540 / maand. Ik neem aan dat je ook kosten voor het huis hebt waar zij nooit is (vb: huur).

Klopt dit tot dusver?
Zoja - wat draagt zij bij aan de samenwoning ?
Huh? Waar staat dat ze 2 huizen heeft?
pi_88480295
Nogal snel op jouw teentjes getrapt aangezien je een klein geintje nu opblaast? Nouja, jij moet het zelf weten, op mijn advies na dat jullie eens moeten praten zodat jij weet waar je aan toe bent, heb ik niets toe te voegen.

Graag gedaan.
pi_88480300
Ik begrijp dat zij eigenaar is van het pand, kan je haar dan wel huisgenote noemen? Ik noem dat liever hospita, en jij op kamers.

Verder vertel jij dat ze 2 ploegendiensten draait, dat is wel iets meer dan een deeltijd baan. Of is die deeltijd baan op andere dagen ofzo?
.
  maandag 8 november 2010 @ 17:55:58 #37
137556 L.no
Midlife crisis
pi_88480334
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:52 schreef Musyn het volgende:
Als leeftijd er voor jou niet toedeed, waarom vermeld je het dan in de op? XD Misschien moeten jullie nu eens samen PRATEN, je weet wel, klanken samenbrengen tot woorden, met deze woorden volzinnen maken, waarbij je jouw gedachten en jouw gevoelens formuleert, en dat dit proces ook wederzijds is.

Succes :)
Er staat ook dat ze aardig is. Ik denk niet dat het belangrijk genoeg is om daar aandacht te besteden, maar het is wel misschien informatief om het erbij te vermelden. Niet iedere detail is even belangrijk.
  maandag 8 november 2010 @ 17:56:15 #38
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_88480344
Ik vind dit toch altijd van die prachtige topics _O_ Die een pagina of 8 duren voor de OP eindelijk helder is _O-
pi_88480348
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:52 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Inderdaad, ouwe zak :6 :D

Maar je bent daar in eerste instantie dus om financiele redenen gaan wonen? (Zij kon het niet alleen betalen, en jij kon zo voor relatief weinig geld goed wonen o.i.d.)
Of ben je daar gaan wonen omdat je haar al kende en wel leuk vond?
Nee die vond ik via een online-advertentie.

Ja, om financiele redenen voor ons beide. Ze heeft tot nu toe vele huisgenoten gehad.
pi_88480370
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Huh? Waar staat dat ze 2 huizen heeft?
Hij refereert aan haar als huisgenote, klaagt dat ze nooit thuis is en zegt "Ze heeft een eigen flat waarvoor ze een hypotheek betaalt".

Als ze samen wonen in haar huis slaat die formulering nergens op ;)
pi_88480376
Het is meer omdat hij geen reacties wil over de leeftijd, dat ik dan niet snap dat hij het in de op zet, L.No. :(
pi_88480420
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:54 schreef Fer het volgende:
Ik begrijp dat zij eigenaar is van het pand, kan je haar dan wel huisgenote noemen? Ik noem dat liever hospita, en jij op kamers.

Verder vertel jij dat ze 2 ploegendiensten draait, dat is wel iets meer dan een deeltijd baan. Of is die deeltijd baan op andere dagen ofzo?
'
Lees man, ze heeft 2 baantjes. Eentje deeltijds, de ander werkt ze in de zorg, als mantelzorgster.
  maandag 8 november 2010 @ 17:59:02 #43
137556 L.no
Midlife crisis
pi_88480429
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:57 schreef Musyn het volgende:
Het is meer omdat hij geen reacties wil over de leeftijd, dat ik dan niet snap dat hij het in de op zet, L.No. :(
Omdat het niet belangrijk genoeg is om daar een discussie van te maken, maar wel informatief is voor de lezer, ik denk dat hij gewoon een oplossing wilt, geen discussie over leeftijden.
pi_88480474
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:57 schreef Musyn het volgende:
Kan men niet eens iets over leeftijd lezen, zonder gelijk discriminerende meningen te formuleren?
pi_88480532
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:58 schreef vergezocht het volgende:

[..]

'
Lees man, ze heeft 2 baantjes. Eentje deeltijds, de ander werkt ze in de zorg, als mantelzorgster.
Ik denk dat je de definitie van mantelzorg nog even een keertje op moet zoeken.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_88480549
quote:
2s.gif Op maandag 8 november 2010 17:59 schreef L.no het volgende:

[..]

Omdat het niet belangrijk genoeg is om daar een discussie van te maken, maar wel informatief is voor de lezer, ik denk dat hij gewoon een oplossing wilt, geen discussie over leeftijden.
Dank je wel hoor, jij snapt het! *O*

Kijk, als er niet zoveel stomme reacties waren van mensen die vragen stellen waarop het antwoord al in de OP staat, en niet met zulke kinderachtige vooroordelen zouden komen, was dit topic aardig korter.
pi_88480584
Wat is nou het probleem? Draai niet zo om je punt heen, man. Je lijkt wel een wijf van 50.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_88480610
quote:
7s.gif Op maandag 8 november 2010 18:02 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ik denk dat je de definitie van mantelzorg nog even een keertje op moet zoeken.
Thuishulp bedoel ik dan, jeetje, waar gaat het heen.

Jullie benadrukken de kleine details die nergens op slaan, maar de kern van het topic waar ik het over wil hebben, slaan jullie gewoon lekker over.
pi_88480618
Okay dus jij (31 jaar) huurt een kamer van een dame (50). Deze dame werkt erg veel, en daardoor zie je je huurbaas (of hospita) dus niet vaak.

Ik begrijp ook niet helemaal waarom dat een probleem is, je huurt woonruimte, geen gezelschap. Jullie hebben verder geen relatie, vriendschappelijk of anders dan dat.
Formuleer anders het probleem nog eens?
pi_88480621
quote:
99s.gif Op maandag 8 november 2010 18:03 schreef rijsttafel het volgende:
Wat is nou het probleem? Draai niet zo om je punt heen, man. Je lijkt wel een wijf van 50.
51 bedoel je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')