quote:Op maandag 8 november 2010 17:41 schreef Mendeljev het volgende:
Wat doe jij bij een oudere vrouw van 50 thuis? Ben je een trophy boy ofzo?
Omdat ze na het betalen van de hypotheek, bijna geen geld meer over heeft om ook d'r auto, nutsvoorzieningen, eten, en benzine te betalen. Gewoon om haar een handje te helpen.quote:Op maandag 8 november 2010 17:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
En wat is jullie verdere relatie dan?
Waarom betaal jij dat gedeelte van de huur.
quote:Op maandag 8 november 2010 17:41 schreef Mendeljev het volgende:
Wat doe jij bij een oudere vrouw van 50 thuis? Ben je een trophy boy ofzo?
Ja maar niet met haar. Die vind ik leuk, snap je?quote:Op maandag 8 november 2010 17:41 schreef Kandijfijn het volgende:
Voor sociale contacten kan je toch naar vrienden en/of kroeg?
Hoe oud ben jij dan? Ik dacht eigenlijk dat we het over een student hadden die 'op kamers' zat, maar dat zal het geval niet zijn zo te lezen.quote:Op maandag 8 november 2010 17:42 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Omdat ze na het betalen van de hypotheek, bijna geen geld meer over heeft om ook d'r auto, nutsvoorzieningen, eten, en benzine te betalen. Gewoon om haar een handje te helpen.
We hebben alsnog geen liefdesrelatie verder als je dat bedoelt, behalve dat wij heel erg aardig tegen elkaar kletsen. Misschien verandert dat nog.
Je bent verliefd op haar?quote:Op maandag 8 november 2010 17:44 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ja maar niet met haar. Die vind ik leuk, snap je?
LEES EENS GOED HET HELE STUK NA, MENSEN.quote:Op maandag 8 november 2010 17:42 schreef Biancavia het volgende:
Hoezo heeft ze geld van jou nodig om rond te komen als ze 16 uur per dag werkt?
Ow nu word die echt mooi, jij maakt een onduidelijk topic en nu moeten het maar begrijpen? Wanneer wij dit niet doen ga je maar schreeuwen?quote:Op maandag 8 november 2010 17:45 schreef vergezocht het volgende:
[..]
LEES EENS GOED HET HELE STUK NA, MENSEN.
Omdat ze ook veel andere kosten heeft, zoals auto-afbetalingen, nutsvoorzieningen, rekeningen, benzine, etc etc.
Wij lezen goed, misschien moet jij het wat beter uitleggen.quote:Op maandag 8 november 2010 17:45 schreef vergezocht het volgende:
[..]
LEES EENS GOED HET HELE STUK NA, MENSEN.
Omdat ze ook veel andere kosten heeft, zoals auto-afbetalingen, nutsvoorzieningen, rekeningen, benzine, etc etc.
Wat meer moet ik zeggen dan? Kom eens met een specifieke vraag, en die beantwoord ik.quote:Op maandag 8 november 2010 17:43 schreef kwiwi het volgende:
TS, het moge door de reacties duidelijk zijn dat er allerlei essentiėle informatie mist in de OP. Geef ons eens wat meer uitleg zodat we de klacht misschien begrijpen.
Dus ze heeft net twee werkdagen achter de rug en je begint al te zeuren?quote:Op maandag 8 november 2010 17:39 schreef vergezocht het volgende:
Ik woon sinds vrijdag jongstleden samen met een huisgenote. Ze is een aardig persoon, iets boven de 50, maar ook een grote work-a-holic. Ze draait 8 uur schoften direct achter elkaar, met alleen half uur pauze tussenin. Zodat ze van 6 uur s'ochtends tot 2 uur s'middags, en 3 uur s'middags tot 11 uur s'nachts aan het werk is.
Het is juist zo dat ze wel wil werken. Dat is het probleem. En ze woont niet in een apartement maar een eigen flat.quote:Op maandag 8 november 2010 17:44 schreef Musyn het volgende:
Misschien moet ze eens uitkijken naar een ander appartement en wat beter op haar geld letten als ze zich niet wil doodwerken.
Lees anders even terug, er zijn al heel wat vragen gesteld die nog op een antwoord zitten te wachten.quote:Op maandag 8 november 2010 17:48 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Wat meer moet ik zeggen dan? Kom eens met een specifieke vraag, en die beantwoord ik.
Verder woont er een kater in het huis, die voor mij doodsbang is, en altijd snel naar d'r slaapkamer-bed rent, en daar de hele dag blijft liggen totdat ze weer terugkomt.
Het is een kat dus die alle contact met mij mijdt. Arrogante kutbeest.
Nee ik ben volwassen van 31 jaar. Nu gaan de leeftijdsdiscriminerende opmerkingen komen, zie ik al.quote:Op maandag 8 november 2010 17:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? Ik dacht eigenlijk dat we het over een student hadden die 'op kamers' zat, maar dat zal het geval niet zijn zo te lezen.
Hij moet veel posts tegenlijk beantwoorden, heb genade.quote:Op maandag 8 november 2010 17:48 schreef Musyn het volgende:
En hij leest zelf selectief over andere posts
Inderdaad, ouwe zakquote:Op maandag 8 november 2010 17:50 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nee ik ben volwassen van 31 jaar. Nu gaan de leeftijdsdiscriminerende opmerkingen komen, zie ik al.
Kom toch op met die flauwekul. Ik blijf iedereen antwoord geven voorzover dat kan.quote:Op maandag 8 november 2010 17:48 schreef Musyn het volgende:
En hij leest zelf selectief over andere posts
Huh? Waar staat dat ze 2 huizen heeft?quote:Op maandag 8 november 2010 17:53 schreef MisterSqueaky het volgende:
Even op een rijtje:
Zij heeft 2 huizen - een van haar alleen met hypotheek en een waarin jullie samen wonen maar zij in feite nooit is.
Jij betaalt haar E 540 / maand. Ik neem aan dat je ook kosten voor het huis hebt waar zij nooit is (vb: huur).
Klopt dit tot dusver?
Zoja - wat draagt zij bij aan de samenwoning ?
Er staat ook dat ze aardig is. Ik denk niet dat het belangrijk genoeg is om daar aandacht te besteden, maar het is wel misschien informatief om het erbij te vermelden. Niet iedere detail is even belangrijk.quote:Op maandag 8 november 2010 17:52 schreef Musyn het volgende:
Als leeftijd er voor jou niet toedeed, waarom vermeld je het dan in de op? XD Misschien moeten jullie nu eens samen PRATEN, je weet wel, klanken samenbrengen tot woorden, met deze woorden volzinnen maken, waarbij je jouw gedachten en jouw gevoelens formuleert, en dat dit proces ook wederzijds is.
Succes
Nee die vond ik via een online-advertentie.quote:Op maandag 8 november 2010 17:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad, ouwe zak![]()
Maar je bent daar in eerste instantie dus om financiele redenen gaan wonen? (Zij kon het niet alleen betalen, en jij kon zo voor relatief weinig geld goed wonen o.i.d.)
Of ben je daar gaan wonen omdat je haar al kende en wel leuk vond?
Hij refereert aan haar als huisgenote, klaagt dat ze nooit thuis is en zegt "Ze heeft een eigen flat waarvoor ze een hypotheek betaalt".quote:Op maandag 8 november 2010 17:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh? Waar staat dat ze 2 huizen heeft?
'quote:Op maandag 8 november 2010 17:54 schreef Fer het volgende:
Ik begrijp dat zij eigenaar is van het pand, kan je haar dan wel huisgenote noemen? Ik noem dat liever hospita, en jij op kamers.
Verder vertel jij dat ze 2 ploegendiensten draait, dat is wel iets meer dan een deeltijd baan. Of is die deeltijd baan op andere dagen ofzo?
Omdat het niet belangrijk genoeg is om daar een discussie van te maken, maar wel informatief is voor de lezer, ik denk dat hij gewoon een oplossing wilt, geen discussie over leeftijden.quote:Op maandag 8 november 2010 17:57 schreef Musyn het volgende:
Het is meer omdat hij geen reacties wil over de leeftijd, dat ik dan niet snap dat hij het in de op zet, L.No.
Kan men niet eens iets over leeftijd lezen, zonder gelijk discriminerende meningen te formuleren?quote:Op maandag 8 november 2010 17:57 schreef Musyn het volgende:
Het is meer omdat hij geen reacties wil over de leeftijd, dat ik dan niet snap dat hij het in de op zet, L.No.
Ik denk dat je de definitie van mantelzorg nog even een keertje op moet zoeken.quote:Op maandag 8 november 2010 17:58 schreef vergezocht het volgende:
[..]
'
Lees man, ze heeft 2 baantjes. Eentje deeltijds, de ander werkt ze in de zorg, als mantelzorgster.
Dank je wel hoor, jij snapt het!quote:Op maandag 8 november 2010 17:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Omdat het niet belangrijk genoeg is om daar een discussie van te maken, maar wel informatief is voor de lezer, ik denk dat hij gewoon een oplossing wilt, geen discussie over leeftijden.
Thuishulp bedoel ik dan, jeetje, waar gaat het heen.quote:Op maandag 8 november 2010 18:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik denk dat je de definitie van mantelzorg nog even een keertje op moet zoeken.
51 bedoel je?quote:Op maandag 8 november 2010 18:03 schreef rijsttafel het volgende:
Wat is nou het probleem? Draai niet zo om je punt heen, man. Je lijkt wel een wijf van 50.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |