Wetenschappers zijn de laatste tijden ook al aan het praten over meerdere big bangs van inplaats 1 big bang.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:50 schreef Daniel1976 het volgende:
Nou misschien vind men ooit de http://en.wikipedia.org/wiki/Theory_of_everything
(De theorie die kwantum fysica en fysica met elkaar verbind)
En die theorie moet er zijn. We kunnen er alleen nog niet achterkomen.
Het is logisch dat alles in 1 theorie te vangen is, want tijdens de oerknal is er ooit een moment geweest dat ons universum kwantum fysische proporties had.
Op grond waarvan acht je dat - mogelijk - ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:38 schreef RolloGreb het volgende:
Het hele verlichtingsdenken zal 'fout' blijken te zijn.
Dat is mijn nederige voorspelling.
Op basis van de evidente hybris van dit denken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op grond waarvan acht je dat - mogelijk - ?
Herhaalt?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:34 schreef bijdehand het volgende:
Ik denk dat men de opvatting dat de geschiedenis zich herhaalt nog steeds niet begrijpt en toepast
Sorry, door de regen vandaag is de grapjas nat geworden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:26 schreef RolloGreb het volgende:
[..]
Herhaalt?
De geschiedenis herhaalt zich alleen op het witte doek.
Ja ik ga er maar niet op inquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:55 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Sorry, door de regen vandaag is de grapjas nat geworden.
Probeer het morgen!
Kun je ook voorbeelden van 'de zich herhalende geschiedenis' geven?quote:
Ik verwacht van wel, we hebben de kerk simpelweg niet meer nodig.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:24 schreef tong80 het volgende:
Ik verwacht dat de ondergang van de kerk niet blijvend is.
De versnippering en individualisering zal mensen weer terugbrengen bij een gemeenschappelijke stroming.
Of het de tradidionele kerk is weet ik niet.
Misschien een soort Baghwan maar dan in grotere omvang.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |