abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88483704
Kijk ik op mijn rekening en zie ik dat ik 35 euro over mn bundel heen zit (30 p/m).

Ik heb 300 belminuten, en in het afgelopen anderhalf jaar heb ik daarvan maar 150-250 gebruikt.. ontzettend zonde, want ik zat constant aan het 600 min maximum.

Ik belde T-mobile met de vraag of coulance mogelijk was, gezien mijn belgeschiedenis, en deze torenhoge rekening (vergeleken met de rest dan).

Coulance op rekening is niet mogelijk, maar ze kunnen me wel een andere belbundel aanbieden.

Recent: Relax 300
30 eu p/m
300 belminuten
20 cent per sms
100% korting web'n'walk plus

Met het advies van de medewerker:
Relax 35
350 belminuten
1 belminuut per sms
100% korting web'n'walk plus (normaal komt de gratis web'n'walk plus te vervallen bij het overstappen naar een andere bundel, maar als coolance willen ze me de korting hierop weer geven).
Bij de Relax 35 is ook geen limiet (waar ik eerst bij Relax 300 niet meer dan 600 kon opsparen).

Wat is jullie mening over deze aanbieding?
pi_88483980
1 belminuut per sms. Dat is dus 10 ct. per sms uit mijn hoofd. Volgens mij ben je zo beter uit dan je vorige abo idd. Ook is het fijner dat je alles nu opspaart ipv. de afgelopen maand/ 2 maanden
pi_88484102
Dus je gaat meer betalen omdat je 1x over je bundel heen gaat? Als je van plan bent dat vaker te doen is het een goede deal, anders zou ik het niet doen.
pi_88484108
torenhoog :D ... +35 euro :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_88484212
Niet doen! ze willen je expres op die nieuwe relax bundel hebben aangezien die voorwaarde nadeliger zijn dan de oude. En er valt veel meer uit te halen. Ik kreeg zo eens hendig elke maand 50% korting.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_88484275
ik had nooit meer dan 600 belminuten, terwijl ik er maar 100-250 per maard doorbelde.
Dus ik vroeg om coolance op de rekening, omdat ik eigenlijk 15-30 cent per minuut betaalde in principe. Dus aan mij hadden ze al zat verdiend. Mja, dat is dan een slechte fout van me geweest om daar niet meteen wat aan te veranderen...

De aanbieding vindt ik zeker beter passen. Ik vis nu meer naar verhalen van andere mensen die misschien wel een dergelijke coolance hebben gekregen die ik wens. Dus circa 25 euro eenmalige korting o.i.d. omdat ik extreem veel belde, en een heel jaar elke maand 150 belminuten in rook opgingen.
pi_88484672
Ik ben niet van plan om elke maand over mijn bundel te gaan.
Ik ga zeker vragen naar de voorwaarden van de nieuwe bundel, en ik ga toch nog een keer bellen, met de vraag naar de andere medewerker wat die kan aanbieden. De coolances zijn niet centraal, maar verschillen per medewerker.

@ Chinless
Ook t-mobile? Wat was jouw reden tot vraag om coolance? Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
pi_88484719
35 euro, wat een wurgcontract! coulance is niet meer dan logisch lijkt me. Dreig anders met Youp van het Hek.
pi_88484864
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef nero7 het volgende:
Ik ben niet van plan om elke maand over mijn bundel te gaan.
Ik ga zeker vragen naar de voorwaarden van de nieuwe bundel, en ik ga toch nog een keer bellen, met de vraag naar de andere medewerker wat die kan aanbieden. De coolances zijn niet centraal, maar verschillen per medewerker.

@ Chinless
Ook t-mobile? Wat was jouw reden tot vraag om coolance? Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Coulance, je hebt het toch 2x goed geschreven...

Maar goed, je hebt 35 euro over je bundel gebeld, als iedereen daar coulance voor gaat aanvragen kunnen ze wel opdoeken. Jij belt het toch op?
pi_88485151
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:39 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Coulance, je hebt het toch 2x goed geschreven...

Maar goed, je hebt 35 euro over je bundel gebeld, als iedereen daar coulance voor gaat aanvragen kunnen ze wel opdoeken. Jij belt het toch op?
Dat ik elke maand 150 minuten kwijtraakte, omdat mijn limiet aan de 600 zat vond ik ook niet redelijk. Het lijkt mij dan ook niet meer dan redelijk dat ze me niet in rekening brengen voor de 110 minuten die ik teveel heb gebeld toch?

Coulance idd
pi_88485211
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:44 schreef nero7 het volgende:

[..]

Dat ik elke maand 150 minuten kwijtraakte, omdat mijn limiet aan de 600 zat vond ik ook niet redelijk. Het lijkt mij dan ook niet meer dan redelijk dat ze me niet in rekening brengen voor de 110 minuten die ik teveel heb gebeld toch?

Coulance idd
Jij leest geen contracten voor je ze tekent?
pi_88485521
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Jij leest geen contracten voor je ze tekent?
Jawel, alleen ik dacht niet dat ik minder zou bellen. Want 100 minuten over mn bundel heen kost me net zo veel als 300 belminuten vooraf betaald te hebben. Dus ik nam iets meer dan ik nodig had. Het gaat er om dat zij toch niet moeilijk zouden moeten doen dat ik een keer 110 minuten over mn bundel zit, terwijl ik er maandelijks 100-150 verloor.
pi_88485659
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:50 schreef nero7 het volgende:

[..]

Jawel, alleen ik dacht niet dat ik minder zou bellen. Want 100 minuten over mn bundel heen kost me net zo veel als 300 belminuten vooraf betaald te hebben. Dus ik nam iets meer dan ik nodig had. Het gaat er om dat zij toch niet moeilijk zouden moeten doen dat ik een keer 110 minuten over mn bundel zit, terwijl ik er maandelijks 100-150 verloor.
Wat is dat nou voor vage redenering. Natuurlijk mogen zij wel extra kosten in rekening brengen als jij je niet aan de gemaakte afspraken houdt.
pi_88486715
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 19:52 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor vage redenering. Natuurlijk mogen zij wel extra kosten in rekening brengen als jij je niet aan de gemaakte afspraken houdt.
Tuurlijk mogen ze dat. Maar omdat ik elke maand 100 belminuten misliep, zouden ze niet moeilijk hoeven doen?
pi_88486972
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:13 schreef nero7 het volgende:

[..]

Tuurlijk mogen ze dat. Maar omdat ik elke maand 100 belminuten misliep, zouden ze niet moeilijk hoeven doen?
Die 150 minuten die jij zogenaamd misliep is gewoon volgens je contract, als je het daar niet mee eens was had je niet moeten tekenen. Deze minuten die je buiten je bundel hebt gebeld heb je zelf gedaan en is niet het probleem van T-mobile. Er zit een flinke marge op buiten de bundel bellen dus dat gaan ze natuurlijk niet zomaar kwijtschelden. Ik zie dus ook geen enkele reden om dat te doen.
pi_88487267
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:18 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Die 150 minuten die jij zogenaamd misliep is gewoon volgens je contract, als je het daar niet mee eens was had je niet moeten tekenen. Deze minuten die je buiten je bundel hebt gebeld heb je zelf gedaan en is niet het probleem van T-mobile. Er zit een flinke marge op buiten de bundel bellen dus dat gaan ze natuurlijk niet zomaar kwijtschelden. Ik zie dus ook geen enkele reden om dat te doen.
Dat marge is net zo groot als dat ik maandelijks misliep.
Ik snap dat hele verhaal van je wel, en het boeit me niet.
Coulance = buiten afspraken iets aanbieden (om de klant tevreden te houden).
pi_88487377
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:23 schreef nero7 het volgende:

[..]

Dat marge is net zo groot als dat ik maandelijks misliep.
Ik snap dat hele verhaal van je wel, en het boeit me niet.
Coulance = buiten afspraken iets aanbieden (om de klant tevreden te houden).
Met de klant tevreden houden is niets mis, tenzij hij onredelijke dingen vraagt. Wat jij vraagt is dan ook onredelijk. En ik weet wat coulance is, maar nogmaals, ik zie geen enkele goede reden om die aan jou te verlenen. Wat er aangeboden is lijkt me meer dan redelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')