Coulance, je hebt het toch 2x goed geschreven...quote:Op maandag 8 november 2010 19:36 schreef nero7 het volgende:
Ik ben niet van plan om elke maand over mijn bundel te gaan.
Ik ga zeker vragen naar de voorwaarden van de nieuwe bundel, en ik ga toch nog een keer bellen, met de vraag naar de andere medewerker wat die kan aanbieden. De coolances zijn niet centraal, maar verschillen per medewerker.
@ Chinless
Ook t-mobile? Wat was jouw reden tot vraag om coolance? Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
Dat ik elke maand 150 minuten kwijtraakte, omdat mijn limiet aan de 600 zat vond ik ook niet redelijk. Het lijkt mij dan ook niet meer dan redelijk dat ze me niet in rekening brengen voor de 110 minuten die ik teveel heb gebeld toch?quote:Op maandag 8 november 2010 19:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Coulance, je hebt het toch 2x goed geschreven...
Maar goed, je hebt 35 euro over je bundel gebeld, als iedereen daar coulance voor gaat aanvragen kunnen ze wel opdoeken. Jij belt het toch op?
Jij leest geen contracten voor je ze tekent?quote:Op maandag 8 november 2010 19:44 schreef nero7 het volgende:
[..]
Dat ik elke maand 150 minuten kwijtraakte, omdat mijn limiet aan de 600 zat vond ik ook niet redelijk. Het lijkt mij dan ook niet meer dan redelijk dat ze me niet in rekening brengen voor de 110 minuten die ik teveel heb gebeld toch?
Coulance idd
Jawel, alleen ik dacht niet dat ik minder zou bellen. Want 100 minuten over mn bundel heen kost me net zo veel als 300 belminuten vooraf betaald te hebben. Dus ik nam iets meer dan ik nodig had. Het gaat er om dat zij toch niet moeilijk zouden moeten doen dat ik een keer 110 minuten over mn bundel zit, terwijl ik er maandelijks 100-150 verloor.quote:Op maandag 8 november 2010 19:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Jij leest geen contracten voor je ze tekent?
Wat is dat nou voor vage redenering. Natuurlijk mogen zij wel extra kosten in rekening brengen als jij je niet aan de gemaakte afspraken houdt.quote:Op maandag 8 november 2010 19:50 schreef nero7 het volgende:
[..]
Jawel, alleen ik dacht niet dat ik minder zou bellen. Want 100 minuten over mn bundel heen kost me net zo veel als 300 belminuten vooraf betaald te hebben. Dus ik nam iets meer dan ik nodig had. Het gaat er om dat zij toch niet moeilijk zouden moeten doen dat ik een keer 110 minuten over mn bundel zit, terwijl ik er maandelijks 100-150 verloor.
Tuurlijk mogen ze dat. Maar omdat ik elke maand 100 belminuten misliep, zouden ze niet moeilijk hoeven doen?quote:Op maandag 8 november 2010 19:52 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vage redenering. Natuurlijk mogen zij wel extra kosten in rekening brengen als jij je niet aan de gemaakte afspraken houdt.
Die 150 minuten die jij zogenaamd misliep is gewoon volgens je contract, als je het daar niet mee eens was had je niet moeten tekenen. Deze minuten die je buiten je bundel hebt gebeld heb je zelf gedaan en is niet het probleem van T-mobile. Er zit een flinke marge op buiten de bundel bellen dus dat gaan ze natuurlijk niet zomaar kwijtschelden. Ik zie dus ook geen enkele reden om dat te doen.quote:Op maandag 8 november 2010 20:13 schreef nero7 het volgende:
[..]
Tuurlijk mogen ze dat. Maar omdat ik elke maand 100 belminuten misliep, zouden ze niet moeilijk hoeven doen?
Dat marge is net zo groot als dat ik maandelijks misliep.quote:Op maandag 8 november 2010 20:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Die 150 minuten die jij zogenaamd misliep is gewoon volgens je contract, als je het daar niet mee eens was had je niet moeten tekenen. Deze minuten die je buiten je bundel hebt gebeld heb je zelf gedaan en is niet het probleem van T-mobile. Er zit een flinke marge op buiten de bundel bellen dus dat gaan ze natuurlijk niet zomaar kwijtschelden. Ik zie dus ook geen enkele reden om dat te doen.
Met de klant tevreden houden is niets mis, tenzij hij onredelijke dingen vraagt. Wat jij vraagt is dan ook onredelijk. En ik weet wat coulance is, maar nogmaals, ik zie geen enkele goede reden om die aan jou te verlenen. Wat er aangeboden is lijkt me meer dan redelijk.quote:Op maandag 8 november 2010 20:23 schreef nero7 het volgende:
[..]
Dat marge is net zo groot als dat ik maandelijks misliep.
Ik snap dat hele verhaal van je wel, en het boeit me niet.
Coulance = buiten afspraken iets aanbieden (om de klant tevreden te houden).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |