quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
JAquote:
nomnomnomquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
JA![]()
![]()
![]()
En dan halverwege stoppen voor een Tasse heisse Schokolade mit Rum und Sahne
Zekersquote:
Kirchberg, oostenrijk dusquote:
Volgens de informatie is er genoeg te feesten/drinkenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
JA![]()
![]()
![]()
En dan halverwege stoppen voor een Tasse heisse Schokolade mit Rum und Sahne
nee hoor ik sta pas te kijken als er paars gestipte krokodillen voor mijn raam zweven die het Wilhelmus gorgelen met badschuimquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank u
[..]
Sta je van te kijken he
Een roze olifant die door de lucht zweeft lijkt me leukerquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor ik sta pas te kijken als er paars gestipte krokodillen voor mijn raam zweven die het Wilhelmus gorgelen met badschuim
Het trekt me niet eens zo erg eigenlijkquote:
Enige vakantie die mij trekt. Vroeger altijd lui lekker vakantie enzo, tegenwoordig ga ik liever op wintersport.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Het trekt me niet eens zo erg eigenlijk
die zie ik geregeld en dat valt flink tegenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:02 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Een roze olifant die door de lucht zweeft lijkt me leuker
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor ik sta pas te kijken als er paars gestipte krokodillen voor mijn raam zweven die het Wilhelmus gorgelen met badschuim
Ik doe niet alleen lui, maar ik hou wel van lekker zwemmen in meren en lekker warm zand tussen mijn tenenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:04 schreef dirkjo het volgende:
Enige vakantie die mij trekt. Vroeger altijd lui lekker vakantie enzo, tegenwoordig ga ik liever op wintersport.
Domboquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
die zie ik geregeld en dat valt flink tegen
Ik hou van sneeuw, de sfeer en de humor. Lekker een bergje af en steeds meer dingen leren en ontdekken. 'quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik doe niet alleen lui, maar ik hou wel van lekker zwemmen in meren en lekker warm zand tussen mijn tenen
Ik hou van beide maar ben vaker in de zomer weg geweest, trouwens in de zomer in de sneeuw staan is ook leukquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik doe niet alleen lui, maar ik hou wel van lekker zwemmen in meren en lekker warm zand tussen mijn tenen
echt wel, ik ga steeds kapot van de kou, ik kan me niet warm genoeg aankledenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:07 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Echt niet, elke dag kom je zowat zwetend in je huisje
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
faire wiki
speciaal voor ST niet in het Duits
Ieelh en dan stink je vet hard want vet veel kleren enzoquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:07 schreef dirkjo het volgende:
Echt niet, elke dag kom je zowat zwetend in je huisje
Ik ook niet, weet je hoe k-k-k-k-k-koud?quote:
Ik heb altijd tshirt aan met daarop mijn jasquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ieelh en dan stink je vet hard want vet veel kleren enzoJaaaa aantrekkelijk
![]()
huhquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij communiceren hier enkel in gehele volzinnen. Beginnende met een hoofdletter en eindigende met een punt. Verder zullen wij uitgebreid en beargmenteerd onze mening geven, opdat er geen miscommunicatie kan ontstaan over hetgeen wij wensen over te brengen. Derhalve is een eis van ten minste tweehonderd woorden geen enkel probleem, iedereen zal deze op zijn janboerenfluitjes behalen.
juist, en ook dat verveeld zeer snel, eleke dag dronken malloten die niet tegen drank kunnen, ik ga liever een week oktoberfestenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoef helemaal niet. Ik zou na het ontbijt meteen doorgaan met apres-skiën.
Dat zeg ik, VET veel kleren!quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:10 schreef dirkjo het volgende:
Ik heb altijd tshirt aan met daarop mijn jas
mijn ideequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaaaaaquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zeg ik, VET veel kleren!
Bikini / badpak
Dat bewaar ik voor tijdens/na het snowboardenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Das misschien het enige nadeel; de vrouwen hebben ook zoveel aan ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Bikini / badpak
En wat ga je dan de volgende dag aan doen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ieelh en dan stink je vet hard want vet veel kleren enzoJaaaa aantrekkelijk
![]()
als ik wintersportquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Bikini / badpak
uitpakken als kadootjes, laagjes verpakkingquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:13 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Das misschien het enige nadeel; de vrouwen hebben ook zoveel aan ja.
Bij de gedachte alleen al krijg ik het al warmquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik wintersport
sokken, themische lange onderbroek, trainingsbroek, skisokke, skibroek, t-shirt, tshirt met langemouwers, coltrui en dikke trui en skijas en dan nog heb ik het koud_!
ja dat is ook de bedoeling hehquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij de gedachte alleen al krijg ik het al warm
stroquote:
ik eet ze altijd bevroren, ijsburgers ftwquote:
Jij werkt zeker voor Sensodyne?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:17 schreef PeZu het volgende:
ik eet ze altijd bevroren, ijsburgers ftw
Ik heb een trainingsbroek en skisokken met daarop een snowboard/skibroek. Verder een tshirt en dan nog mijn jas, muts, handschoenen en zonnenbril. Dan heb ik het heet zatquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik wintersport
sokken, themische lange onderbroek, trainingsbroek, skisokke, skibroek, t-shirt, tshirt met langemouwers, coltrui en dikke trui en skijas en dan nog heb ik het koud_!
goeien garpquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zeg altijd hoi is voor de paarden
nee ik gebruik die paarse kruidenmixquote:
ik zou spontaan veranderen in een sneeuwpopquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:18 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik heb een trainingsbroek en skisokken met daarop een snowboard/skibroek. Verder een tshirt en dan nog mijn jas, muts, handschoenen en zonnenbril. Dan heb ik het heet zat
ik zeg altijd gedroogd grasquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vertel mij meerquote:
Jij loopt zeker met dit weer ook nog in een t-shirt rond?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:18 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik heb een trainingsbroek en skisokken met daarop een snowboard/skibroek. Verder een tshirt en dan nog mijn jas, muts, handschoenen en zonnenbril. Dan heb ik het heet zat
Suikerbeeb in bikini / badpakquote:
parodontax ftwquote:
Je poets het gebit van paarden?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:22 schreef Fha het volgende:
Ik praat eigenlijk nooit over paarden en hun eetgewoonten
Jap, tshirt een vest.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij loopt zeker met dit weer ook nog in een t-shirt rond?
enge bijtvis danquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
heb jij gemist he, toen laatst een keer in de zomerquote:
Wat zou ik dat graag willen zienquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik gebruik die paarse kruidenmix![]()
[..]
ik zou spontaan veranderen in een sneeuwpop
Haha goeden garp.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoi. Moet je mij hebben of zo?
Ik dus ookquote:
En hij niet alleenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb jij gemist he, toen laatst een keer in de zomer
Hè? Wat? ik heb niet gemucktquote:
quote:
quote:
Aaaaaarg neeeeequote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:22 schreef Fha het volgende:
Ik praat eigenlijk nooit over paarden en hun eetgewoonten
Oh okee. Ik zag je in het treinentopic ook al langskomen, waar je nooit komtquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Haha goeden garp.
Ik loop alleen ff wat sc's rond.
Jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is een grote sneeuwpopquote:
Picsquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus ook
[..]
En hij niet alleen
Hahaha ik zou een gat maken in het midden, Kan je via zijn navel erinquote:
Ja, maar jij hebt mij al in 'pyama' gezien, dus.quote:
lekker juistquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Aaaaaarg neeeeeFokking zoute troep is dat zeg
ik ben ook grootquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is een grote sneeuwpop
je hebt een stalkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Ik zag je in het treinentopic ook al langskomen, waar je nooit komt
Stel je dan eerst eens fatsoenlijk voor man heequote:
dan is ie dus nog groterquote:
het kan zomaar een 15 jarig mesije zijn dat van paarden houdtquote:
Klopt en zelfs naast je staan tandenpoetsenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt mij al in 'pyama' gezien, dus.
Dat heb ik ook al gemistquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt mij al in 'pyama' gezien, dus.
Wauw, was het leuk?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt en zelfs naast je staan tandenpoetsen
Dat is niet zo waarschijnlijk in dit gevalquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
het kan zomaar een 15 jarig mesije zijn dat van paarden houdt
En samen een badkamer gepoetst, met veel water en sopquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
Klopt en zelfs naast je staan tandenpoetsen
Ik heb aardig wat gemist, zo te horenquote:
Zoooo romantischquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
En samen een badkamer gepoetst, met veel water en sop
En vergeet niet schoon bedden goed op een bed doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En samen een badkamer gepoetst, met veel water en sop
Wat je tijdens een meet al niet mee kan makenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat gemist, zo te horen....
niet dat ik zeg dat ik van 15 jarige meisjes die van paarden houden hou maar het kanquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet zo waarschijnlijk in dit geval
Sterke babyquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:31 schreef Panda72 het volgende:
Baby overleeft val uit raam
Uitgegeven: 2 november 2010 19:28
Laatst gewijzigd: 2 november 2010 19:28
AMSTERDAM - Een achttien maanden oude baby heeft maandag in de Franse hoofdstad Parijs een val van de zevende verdieping van een gebouw overleefd.
© ThinkstockHet kind viel uit het raam van een appartement, kwam op een luifel terecht en viel vervolgens in de armen van een voorbijganger. Het kind raakte wonder boven wonder niet gewond. Dat heeft de Franse politie gezegd.
Volgens de politie gingen de ouders een ommetje maken en lieten ze het jongetje achter bij zijn 3-jarige zusje. Het kind wist op de een of andere manier het open raam te bereiken en viel naar buiten.
De ouders van het kind zijn inmiddels aangehouden en worden verhoord. Ook is de kinderbescherming ingeschakeld
* Fha vloek tier scheld @oudersquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:31 schreef Panda72 het volgende:
AMSTERDAM - Een achttien maanden oude baby heeft maandag in de Franse hoofdstad Parijs een val van de zevende verdieping van een gebouw overleefd.
© ThinkstockHet kind viel uit het raam van een appartement, kwam op een luifel terecht en viel vervolgens in de armen van een voorbijganger. Het kind raakte wonder boven wonder niet gewond. Dat heeft de Franse politie gezegd.
Volgens de politie gingen de ouders een ommetje maken en lieten ze het jongetje achter bij zijn 3-jarige zusje. Het kind wist op de een of andere manier het open raam te bereiken en viel naar buiten.
De ouders van het kind zijn inmiddels aangehouden en worden verhoord. Ook is de kinderbescherming ingeschakeld
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:31 schreef Panda72 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
En vergeet niet schoon bedden goed op een bed doen
[..]
Wat je tijdens een meet al niet mee kan maken
Vandaag tijdens het nieuws gehoord op de radioquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:31 schreef Panda72 het volgende:
Hey Barretjequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:32 schreef Barretje80 het volgende:
'Navond..
ik wordt echt oud
net in slaap gevallen op de bank... om 20.00 uur!! pffff
Je kan niet alles hebbenquote:
Doet me moeder ook altijdquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:32 schreef Barretje80 het volgende:
'Navond..
ik wordt echt oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En pompen, heel heel veel pompenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
En vergeet niet schoon bedden goed op een bed doen
[..]
Wat je tijdens een meet al niet mee kan maken
Hij schijnt wel vaak vlaai te hebben...quote:
Dat dusquote:
Ow, ja, dat kan ik me nog wel herinnerenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En pompen, heel heel veel pompen
Tsja, als je nick iets zegt over je geboortejaar...quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:32 schreef Barretje80 het volgende:
'Navond..
ik wordt echt oud
En dat zal tijdens de volgende meet ook wel het geval wordenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sssssstquote:
hihi je zei pompenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hehehe.. ik had al eerder mijn leeftijd bekend gemaakt.. een topic of 20 geledenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja, als je nick iets zegt over je geboortejaar...
Owja. Dertigquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehehe.. ik had al eerder mijn leeftijd bekend gemaakt.. een topic of 20 geleden
Doe het de volgende keer toch maar wel hequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:31 schreef PeZu het volgende:
sorry for the pun maar ik kon het niet laten,
Ik hoop het maar...anders wordt het weer handwerkquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dat zal tijdens de volgende meet ook wel het geval worden
pompen tijdens een meet..quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ken nog veel meer vieze woorden hoorquote:
Ik ga morgen weer BADsen op stagequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
ik ken nog veel meer vieze woorden hoor
Lolquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoop het maar...anders wordt het weer handwerk
handwerk en pompen op een meet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben, in tegenstelling tot hoe het lijkt, niet altijd onlinequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:36 schreef Barretje80 het volgende:
hehehe.. ik had al eerder mijn leeftijd bekend gemaakt.. een topic of 20 geleden
hihi, jij zei komquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
handwerk en pompen op een meet.
Ik kom ook
dan wordt je idd oudquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:32 schreef Barretje80 het volgende:
'Navond..
ik wordt echt oud
Gooi ze eruitquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ken nog veel meer vieze woorden hoor
Ja dat waren mijn gedachten ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
pompen tijdens een meet..
hmm.. meeting krijgt meteen een heeeel andere inslag
Neuh, maar ik ben geen klein meisjequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gooi ze eruit
Mogen kleine meisjes wel viezze ranzige woorden gebruiken?
wat doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe het de volgende keer toch maar wel he![]()
Scheelt dat je het hier typtquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:40 schreef dirkjo het volgende:
Je mag helemaal geen vieze woordjes zeggen
oh sorry, dan fluister ik ze wel...quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:40 schreef dirkjo het volgende:
Je mag helemaal geen vieze woordjes zeggen
Krijgt meten een heel andere beeld van de stageplek van Fhaquote:
Ohquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neuh, maar ik ben geen klein meisje
Oke, maar dan doe ik niet luisterenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh sorry, dan fluister ik ze wel...
Ik ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Krijgt meten een heel andere beeld van de stageplek van Fha
dan of nu al?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
handwerk en pompen op een meet.
Ik kom ook
Met de mond kan ook nogquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tegen jou schreeuw ik gewoon alleen maar lieve woordjesquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
fluisteren![]()
Als je mij kwaad wil hebben is dat DE kortste weg
dat zegt meer over jouw dan over degene die fluisteren, dat weet je heh flesquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
fluisteren![]()
Klinkt spannend hehquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:41 schreef Panda72 het volgende:
Krijgt meten een heel andere beeld van de stageplek van Fha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Het is maar waar je je aan ergertquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
fluisteren![]()
Ja, dat is alleen bij je eigen wat moeilijkerquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt spannend heh
een test?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor ons?
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHH!ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Je loopt stage bij GF?quote:
--Tweety--quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:44 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC!!
Hoe is het met iedereen?
En zoals jullie merken, Ja ik leef nog.
Ik heb het de laatste tijd zo druk met school dat FOKKEN meestal geen optie is.
Vandaag hebben we een tussentijdse presentatie gedaan, voor mn gevoel ging het wel goed, maar we hebben er toch maar een zesje op gekregen. Maar het is in elk geval wel een voldoende!!
quote:
Spuit 11!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Hey Tweetyquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:44 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC!!
Hoe is het met iedereen?
Vandaag hebben we een tussentijdse presentatie gedaan, voor mn gevoel ging het wel goed, maar we hebben er toch maar een zesje op gekregen. Maar het is in elk geval wel een voldoende!!
Ik verwacht van jou dat jij de echte betekenis wel weetquote:
Mag, maar ik denk niet dat je het heel boeiend vindquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
een test?
voor ons?
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHH!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt spannend heh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Klopt ja, dat ik slechthorend ben. Und?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zegt meer over jouw dan over degene die fluisteren, dat weet je heh fles
Hoi!quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:44 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC!!
Hoe is het met iedereen?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Spuit 11!Wat means spuit 11?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihi ik zei spuit![]()
nou dat je er boos om wordt meerquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, dat ik slechthorend ben. Und?
over 2 weekjes wordt je 29 tochquote:
Volgens mij lezen ze niet alleen, maar posten ze ook nogquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:47 schreef Panda72 het volgende:
Pompen, handwerk, mond, spuit het is maar goed dat er geen kleine kindjes meelezen hier
Welquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Mag, maar ik denk niet dat je het heel boeiend vind
http://www.pearson-nl.com(...)cutive-syndrome.html
Ik vind dit best rustig gaanquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:47 schreef dirkjo het volgende:
Ik kan niet eens een website kijken en we zitten alweer 20 berichten verder. Doe eens rustig
what runs in the mind comes out of the mouthquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:47 schreef Panda72 het volgende:
Pompen, handwerk, ik kom, mond, spuit het is maar goed dat er geen kleine kindjes meelezen hier
Dat je 11 keer spuit natuurlijk DUHquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat means spuit 11?
hihi ik zei spuit
Ligt er aan wat je onder kleine kindjes verstaatquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:47 schreef Panda72 het volgende:
Pompen, handwerk, ik kom, mond, spuit het is maar goed dat er geen kleine kindjes meelezen hier
Hihiquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
Wel![]()
Jij gaat het toch doen, dan is het interesant
Wel goed lezen hequote:
tja daar heb je dan ook wel weer gelijk inquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je onder kleine kindjes verstaat
Idd, als je een mooie vrouw bent zou ik je doen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel goed lezen he![]()
Nee, dat is zeker niet oud
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, pick me, pick mequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihiik denk dat je wel wilt "TEA-ch"en met mij
Dan moet je ruimteschips en trollen zoeken
Vet spannend!!
dat maakte mij een beetje vrolijkquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:50 schreef pgrferrari het volgende:
Idd, als een mooie vrouw bent zou ik je doen.
19 en 29 moet kunnen
I pick you!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, pick me, pick me
Want nou als.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Idd, als je een mooie vrouw bent zou ik je doen.
19 en 29 moet kunnen
Dat is ze zekerquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Idd, als je een mooie vrouw bent zou ik je doen.
19 en 29 moet kunnen
Slaap lekker Fhaquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
I pick you!!![]()
![]()
Maar nu gaan Bolle en ik slapen want we zijn moe![]()
Slaap lekker allemaal![]()
Slaap lekker, met je Bolle en je flanellen piejaamaaquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
I pick you!!![]()
![]()
Weltrusten!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
I pick you!!![]()
![]()
vies hequote:
Hij is zooooo lekkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap lekker, met je Bolle en je flanellen piejaamaa![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:44 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC!!
Hoe is het met iedereen?
Ola GF, hoe is het met jou dan? Nog steeds de oude fiets lessen aan het geven?quote:
ik heb niks gezegdquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:50 schreef --Tweety-- het volgende:
Net maar even overgestapt op de nieuwe layout van FOK, vind het wel makkelijk.
Met mij gaat het goed hoor, alleen ben ik echt erg moe, maar daar komt vanzelf een einde aan (aan het einde van mn opleiding hopenlijk)
Wel moet ik nu weer flink aan het werk omdat ik volgende week en de week erna tentamens heb. Maar vanavond eerst even bijkomen van de presentaties van vandaag.
Stagelopen bij GF, ja daar weet ik vanalles van. GF- hadden wij hier niet een geheimhoudingsplicht voor getekend?
Trustenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
I pick you!!![]()
![]()
is niet zo moeilijk hoor het gaat hier over pompen, handwerk, mond, ook komen en spuit, Ja en over nog meer natuurlijk maar dat kan ik niet allemaal onthoudenquote:
trusten fhaquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
I pick you!!![]()
![]()
daar mochten we toch niks over zeggenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:54 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ola GF, hoe is het met jou dan? Nog steeds de oude fiets lessen aan het geven?
je kent mequote:
ja maar het gaat over luchtbedden en badkamers poetsen, toch tochquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
is niet zo moeilijk hoor het gaat hier over pompen, handwerk, mond, ook komen en spuit, Ja en over nog meer natuurlijk maar dat kan ik niet allemaal onthouden
samenvatting: sex.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:54 schreef Panda72 het volgende:
is niet zo moeilijk hoor het gaat hier over pompen, handwerk, mond, ook komen en spuit, Ja en over nog meer natuurlijk maar dat kan ik niet allemaal onthouden
ja man, zweet, lichaamssappen, lichamelijk contactquote:
Ieee,quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man, zweet, lichaamssappen, lichamelijk contact![]()
![]()
Dat komt in elke sc wel meerdere keren voorquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:56 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Meer een onderwerp voor in de pub, zoals het hier voor kwam
dat zei je toen anders nietquote:
Oh, zullen we daar even heen gaan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:56 schreef dirkjo het volgende:
Meer een onderwerp voor in de pub, zoals het hier voor kwam
okeequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb geen garpjas.
Wel een garpjurk en me huisdier is een garper.
vertel mij watquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:57 schreef DaMart het volgende:
Wat een spamsnelheid weer.
Mijn modem kan niet eens even rustig resetten, of er is alweer bijna een topic vol.
Sowieso, maar op zo´n manier als hier herken ik het alleen in de pub eigenlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat komt in elke sc wel meerdere keren voor
zei jij gister niet iets over dat je je mijn stem anders had voorgesteld?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zei je toen anders niet![]()
Gezelligg, maar ik blijf liever hierquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, zullen we daar even heen gaan?
Lang geleden dat we daar waren, wat was het, een half jaar geleden?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, zullen we daar even heen gaan?
Met deze sterstudent gaat het goed hoor, ik baal alleen een beetje van het lage cijfer op de presentatie, ik had minstens een punt hoger verwacht, maarjah, tis niet anders.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trusten fha![]()
[..]
daar mochten we toch niks over zeggen
hoe is het met sterstudentje![]()
jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:57 schreef DaMart het volgende:
Mijn modem kan niet eens even rustig resetten, of er is alweer bijna een topic vol.
Suikerbeeb op 3FMquote:
De collega van Toek zei dat ik te ongeduldig was en dat daarom mijn telefoonverbinding het niet meer deedquote:
Iedereen is een puber of geweestquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:57 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Sowieso, maar op zo´n manier als hier herken ik het alleen in de pub eigenlijk
ja joh dat intiemequote:
Denkt aan stiefpa die nog steeds pubertje is kwa humor, geweldige gastquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iedereen is een puber of geweest
Ieeeeeeeeeee, hou opquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja joh dat intieme![]()
kussen ook zoiets, een speeksel ruilbeurs
Hey fokvriendje! (L)quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:57 schreef DaMart het volgende:
toen klonk je stem ook andersquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zei jij gister niet iets over dat je je mijn stem anders had voorgesteld?
hoe kan je me dan eerder hebben gehoord?
PWN.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
De collega van Toek zei dat ik te ongeduldig was en dat daarom mijn telefoonverbinding het niet meer deed.
Dat komt niet altijd sex bij kijken hoor. Sommige zwetende mensen maken nog wel eens lichamelijk contact met je. En als je echt pech hebt krijg je ook nog wat hun lichaamsappenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man, zweet, lichaamssappen, lichamelijk contact![]()
![]()
mwah dat is niet ergste, stel je voor je moet met jouw prive delen in ander haar prived elen gaan wroeten, totaly disgustingquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:00 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ieeeeeeeeeee, hou op![]()
Je word ook zo moe, bah ik wil niet moe worden
Vogeltjequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:00 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey fokvriendje! (L)
Hoe is het?
en bedankt voor de Mental Imagequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat komt niet altijd sex bij kijken hoor. Sommige zwetende mensen maken nog wel eens lichamelijk contact met je. En als je echt pech hebt krijg je ook nog wat hun lichaamsappen
niet met mij, ik kom nooit buiten, ik ben een fokkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat komt niet altijd sex bij kijken hoor. Sommige zwetende mensen maken nog wel eens lichamelijk contact met je. En als je echt pech hebt krijg je ook nog wat hun lichaamsappen
Je probeert één probleem op te lossen, en krijgt er gewoon eentje bij... maar ja, dat probleem is opgelost, het oorspronkelijke probleem niet...quote:
Ieeeeeeeeeeeeeee, seks is engquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah dat is niet ergste, stel je voor je moet met jouw prive delen in ander haar prived elen gaan wroeten, totaly disgusting
Met mij gaat het goed hoor, beetje moe, school enzo, maar verder, ja gaat wel relaxed.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vogeltje.
Goed, beetje last van mijn nek, maar verder goed.
En hoe is het met jou?.
Trusten alvastquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga weer, miss kom ik morgen weer ff kijken.
tot laterquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef pgrferrari het volgende:
Alsof jij in je club zo veel anders zietquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en bedankt voor de Mental Image
Ik moet wel voor mijn werkquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet met mij, ik kom nooit buiten, ik ben een fokker
slaap zequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef pgrferrari het volgende:
gelukkig welquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alsof jij in je club zo veel anders ziet
jaquote:
jouw foutquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alsof jij in je club zo veel anders ziet
[..]
Ik moet wel voor mijn werk
Sorry ik moest het gewoon delenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en bedankt voor de Mental Image
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
[..]
Ik ga nooit meer naar buiten, straks wilt een meisje seks![]()
jouw fout
quote:
Neem je dan wel alle benodigde letters mee?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef pgrferrari het volgende:
ik deel liever iets anders met jouquote:
* DaMart springt in de autoquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed hoor, beetje moe, school enzo, maar verder, ja gaat wel relaxed.
Kom anders maar ff langs, dan geef ik je wel n massage! (ben ik goed in namelijk)
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neem je dan wel alle benodigde letters mee?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet met mij, ik kom nooit buiten, ik ben een fokker
hmmm massagequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed hoor, beetje moe, school enzo, maar verder, ja gaat wel relaxed.
Kom anders maar ff langs, dan geef ik je wel n massage! (ben ik goed in namelijk)
triest hehquote:
wonen jullie zo dicht bij mekaarquote:
Misschien moet jij dan morgen maar even langskomen, het is nu al laat.quote:
maar wel veiligquote:
Denk dat jij mij niet tegen wil komen na dat ik klaar ben met werkquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:04 schreef dirkjo het volgende:
Weetje wat ook zo kut is, mensen die dag in dag uit stinken. En dan ook echt FLINK stinken.
(denkt aan iemand in dirkjo's klas, damn wat stinkt die)
Of hij rijdt gewoon 250KM/hquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wonen jullie zo dicht bij mekaar
Mja, hij kan beter wat meer tijd besteden aan huiswerk voor Nederlands dan FOK!ken, zo blijktquote:
ja echt heh, allemaal boze mensenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:07 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, de wereld is eng
DM nietquote:
Muckiequote:
Lol, om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wonen jullie zo dicht bij mekaar
helluwequote:
kennelijk zelfs dat nietquote:
Nee jij hebt dan het recht om te stinken. Als ik flink heb gewerkt ruik ik ook niet altijd lekker. Maar zij komt op school met een MEGA stank en eindigt de dag met een MEGA stank. Gewoon niet lekker;quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk dat jij mij niet tegen wil komen na dat ik klaar ben met werk
hij woont in zandvoort en als iik het nog goed heb jij ergens in drentequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:08 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Lol, om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee.
Hey Muck!!!![]()
maar ik heb geen auto, moet ik wel heel lang fietsenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:07 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Misschien moet jij dan morgen maar even langskomen, het is nu al laat.
En het is niet dat je mij dan ruikt maar de preiquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:08 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nee jij hebt dan het recht om te stinken. Als ik flink heb gewerkt ruik ik ook niet altijd lekker. Maar zij komt op school met een MEGA stank en eindigt de dag met een MEGA stank. Gewoon niet lekker;
gewoon de deur niet opendoenquote:
ik val gewoon door ramen zonder de deur open te doen hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon de deur niet opendoen
niet bij mijquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik val gewoon door ramen zonder de deur open te doen hoor
Preistampot zoals moeders hem maaktquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
En het is niet dat je mij dan ruikt maar de prei
whehehequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:10 schreef DaMart het volgende:
Vanmiddag las ik deze combinatie van berichtkoppen op nu.nl onder elkaar... het zou me niet eens verbazen.
Berlusconi verkiest jonge meisjes boven homoseksualiteit
Tienjarig meisje baart kind
Het is maar wat je wil lezenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:10 schreef DaMart het volgende:
Vanmiddag las ik deze combinatie van berichtkoppen op nu.nl onder elkaar... het zou me niet eens verbazen.
Jaa, dat was een prachtige combinatie hequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:10 schreef DaMart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |