PWN.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
De collega van Toek zei dat ik te ongeduldig was en dat daarom mijn telefoonverbinding het niet meer deed.

Dat komt niet altijd sex bij kijken hoor. Sommige zwetende mensen maken nog wel eens lichamelijk contact met je. En als je echt pech hebt krijg je ook nog wat hun lichaamsappenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man, zweet, lichaamssappen, lichamelijk contact![]()
![]()

mwah dat is niet ergste, stel je voor je moet met jouw prive delen in ander haar prived elen gaan wroeten, totaly disgustingquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:00 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ieeeeeeeeeee, hou op![]()
Je word ook zo moe, bah ik wil niet moe worden

Vogeltjequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:00 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Hey fokvriendje! (L)
Hoe is het?

en bedankt voor de Mental Imagequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat komt niet altijd sex bij kijken hoor. Sommige zwetende mensen maken nog wel eens lichamelijk contact met je. En als je echt pech hebt krijg je ook nog wat hun lichaamsappen

niet met mij, ik kom nooit buiten, ik ben een fokkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat komt niet altijd sex bij kijken hoor. Sommige zwetende mensen maken nog wel eens lichamelijk contact met je. En als je echt pech hebt krijg je ook nog wat hun lichaamsappen

Je probeert één probleem op te lossen, en krijgt er gewoon eentje bij... maar ja, dat probleem is opgelost, het oorspronkelijke probleem niet...quote:

Ieeeeeeeeeeeeeee, seks is engquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah dat is niet ergste, stel je voor je moet met jouw prive delen in ander haar prived elen gaan wroeten, totaly disgusting

Met mij gaat het goed hoor, beetje moe, school enzo, maar verder, ja gaat wel relaxed.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vogeltje.
Goed, beetje last van mijn nek, maar verder goed.
En hoe is het met jou?.

Trusten alvastquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga weer, miss kom ik morgen weer ff kijken.

tot laterquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef pgrferrari het volgende:

Alsof jij in je club zo veel anders zietquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en bedankt voor de Mental Image
Ik moet wel voor mijn werkquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet met mij, ik kom nooit buiten, ik ben een fokker

slaap zequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef pgrferrari het volgende:

gelukkig welquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alsof jij in je club zo veel anders ziet

jaquote:
jouw foutquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alsof jij in je club zo veel anders ziet
[..]
Ik moet wel voor mijn werk

Sorry ik moest het gewoon delenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en bedankt voor de Mental Image

quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
[..]
Ik ga nooit meer naar buiten, straks wilt een meisje seks![]()
jouw fout

quote:

Neem je dan wel alle benodigde letters mee?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef pgrferrari het volgende:

ik deel liever iets anders met jouquote:

* DaMart springt in de autoquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed hoor, beetje moe, school enzo, maar verder, ja gaat wel relaxed.
Kom anders maar ff langs, dan geef ik je wel n massage! (ben ik goed in namelijk)

quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neem je dan wel alle benodigde letters mee?

quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet met mij, ik kom nooit buiten, ik ben een fokker

hmmm massagequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed hoor, beetje moe, school enzo, maar verder, ja gaat wel relaxed.
Kom anders maar ff langs, dan geef ik je wel n massage! (ben ik goed in namelijk)

triest hehquote:

wonen jullie zo dicht bij mekaarquote:

Misschien moet jij dan morgen maar even langskomen, het is nu al laat.quote:

maar wel veiligquote:

Denk dat jij mij niet tegen wil komen na dat ik klaar ben met werkquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:04 schreef dirkjo het volgende:
Weetje wat ook zo kut is, mensen die dag in dag uit stinken. En dan ook echt FLINK stinken.
(denkt aan iemand in dirkjo's klas, damn wat stinkt die)

Of hij rijdt gewoon 250KM/hquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wonen jullie zo dicht bij mekaar

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |