ik heb niks gezegdquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:50 schreef --Tweety-- het volgende:
Net maar even overgestapt op de nieuwe layout van FOK, vind het wel makkelijk.
Met mij gaat het goed hoor, alleen ben ik echt erg moe, maar daar komt vanzelf een einde aan (aan het einde van mn opleiding hopenlijk)
Wel moet ik nu weer flink aan het werk omdat ik volgende week en de week erna tentamens heb. Maar vanavond eerst even bijkomen van de presentaties van vandaag.
Stagelopen bij GF, ja daar weet ik vanalles van. GF- hadden wij hier niet een geheimhoudingsplicht voor getekend?
Trustenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
I pick you!!![]()
![]()
Maar nu gaan Bolle en ik slapen want we zijn moe![]()
Slaap lekker allemaal![]()
is niet zo moeilijk hoor het gaat hier over pompen, handwerk, mond, ook komen en spuit, Ja en over nog meer natuurlijk maar dat kan ik niet allemaal onthoudenquote:
trusten fhaquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
I pick you!!![]()
![]()
Maar nu gaan Bolle en ik slapen want we zijn moe![]()
Slaap lekker allemaal![]()
daar mochten we toch niks over zeggenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:54 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ola GF, hoe is het met jou dan? Nog steeds de oude fiets lessen aan het geven?
je kent mequote:
ja maar het gaat over luchtbedden en badkamers poetsen, toch tochquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:54 schreef Panda72 het volgende:
[..]
is niet zo moeilijk hoor het gaat hier over pompen, handwerk, mond, ook komen en spuit, Ja en over nog meer natuurlijk maar dat kan ik niet allemaal onthouden
samenvatting: sex.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:54 schreef Panda72 het volgende:
is niet zo moeilijk hoor het gaat hier over pompen, handwerk, mond, ook komen en spuit, Ja en over nog meer natuurlijk maar dat kan ik niet allemaal onthouden
ja man, zweet, lichaamssappen, lichamelijk contactquote:
Ieee,quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man, zweet, lichaamssappen, lichamelijk contact![]()
![]()
Dat komt in elke sc wel meerdere keren voorquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:56 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Meer een onderwerp voor in de pub, zoals het hier voor kwam
dat zei je toen anders nietquote:
Oh, zullen we daar even heen gaan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:56 schreef dirkjo het volgende:
Meer een onderwerp voor in de pub, zoals het hier voor kwam
okeequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb geen garpjas.
Wel een garpjurk en me huisdier is een garper.
vertel mij watquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:57 schreef DaMart het volgende:
Wat een spamsnelheid weer.
Mijn modem kan niet eens even rustig resetten, of er is alweer bijna een topic vol.
Sowieso, maar op zo´n manier als hier herken ik het alleen in de pub eigenlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat komt in elke sc wel meerdere keren voor
zei jij gister niet iets over dat je je mijn stem anders had voorgesteld?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zei je toen anders niet![]()
Gezelligg, maar ik blijf liever hierquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, zullen we daar even heen gaan?
Lang geleden dat we daar waren, wat was het, een half jaar geleden?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, zullen we daar even heen gaan?
Met deze sterstudent gaat het goed hoor, ik baal alleen een beetje van het lage cijfer op de presentatie, ik had minstens een punt hoger verwacht, maarjah, tis niet anders.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trusten fha![]()
[..]
daar mochten we toch niks over zeggen
hoe is het met sterstudentje![]()
jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:57 schreef DaMart het volgende:
Mijn modem kan niet eens even rustig resetten, of er is alweer bijna een topic vol.
Suikerbeeb op 3FMquote:
De collega van Toek zei dat ik te ongeduldig was en dat daarom mijn telefoonverbinding het niet meer deedquote:
Iedereen is een puber of geweestquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:57 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Sowieso, maar op zo´n manier als hier herken ik het alleen in de pub eigenlijk
ja joh dat intiemequote:
Denkt aan stiefpa die nog steeds pubertje is kwa humor, geweldige gastquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iedereen is een puber of geweest
Ieeeeeeeeeee, hou opquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja joh dat intieme![]()
kussen ook zoiets, een speeksel ruilbeurs
Hey fokvriendje! (L)quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:57 schreef DaMart het volgende:
toen klonk je stem ook andersquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zei jij gister niet iets over dat je je mijn stem anders had voorgesteld?
hoe kan je me dan eerder hebben gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |