Met mij gaat het goed hoor, beetje moe, school enzo, maar verder, ja gaat wel relaxed.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vogeltje.
Goed, beetje last van mijn nek, maar verder goed.
En hoe is het met jou?.
Trusten alvastquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga weer, miss kom ik morgen weer ff kijken.
tot laterquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef pgrferrari het volgende:
Alsof jij in je club zo veel anders zietquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en bedankt voor de Mental Image
Ik moet wel voor mijn werkquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet met mij, ik kom nooit buiten, ik ben een fokker
slaap zequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef pgrferrari het volgende:
gelukkig welquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alsof jij in je club zo veel anders ziet
jaquote:
jouw foutquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alsof jij in je club zo veel anders ziet
[..]
Ik moet wel voor mijn werk
Sorry ik moest het gewoon delenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en bedankt voor de Mental Image
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
[..]
Ik ga nooit meer naar buiten, straks wilt een meisje seks![]()
jouw fout
quote:
Neem je dan wel alle benodigde letters mee?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef pgrferrari het volgende:
ik deel liever iets anders met jouquote:
* DaMart springt in de autoquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed hoor, beetje moe, school enzo, maar verder, ja gaat wel relaxed.
Kom anders maar ff langs, dan geef ik je wel n massage! (ben ik goed in namelijk)
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neem je dan wel alle benodigde letters mee?
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet met mij, ik kom nooit buiten, ik ben een fokker
hmmm massagequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:02 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed hoor, beetje moe, school enzo, maar verder, ja gaat wel relaxed.
Kom anders maar ff langs, dan geef ik je wel n massage! (ben ik goed in namelijk)
triest hehquote:
wonen jullie zo dicht bij mekaarquote:
Misschien moet jij dan morgen maar even langskomen, het is nu al laat.quote:
maar wel veiligquote:
Denk dat jij mij niet tegen wil komen na dat ik klaar ben met werkquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:04 schreef dirkjo het volgende:
Weetje wat ook zo kut is, mensen die dag in dag uit stinken. En dan ook echt FLINK stinken.
(denkt aan iemand in dirkjo's klas, damn wat stinkt die)
Of hij rijdt gewoon 250KM/hquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wonen jullie zo dicht bij mekaar
Mja, hij kan beter wat meer tijd besteden aan huiswerk voor Nederlands dan FOK!ken, zo blijktquote:
ja echt heh, allemaal boze mensenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:07 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, de wereld is eng
DM nietquote:
Muckiequote:
Lol, om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wonen jullie zo dicht bij mekaar
helluwequote:
kennelijk zelfs dat nietquote:
Nee jij hebt dan het recht om te stinken. Als ik flink heb gewerkt ruik ik ook niet altijd lekker. Maar zij komt op school met een MEGA stank en eindigt de dag met een MEGA stank. Gewoon niet lekker;quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Denk dat jij mij niet tegen wil komen na dat ik klaar ben met werk
hij woont in zandvoort en als iik het nog goed heb jij ergens in drentequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:08 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Lol, om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee.
Hey Muck!!!![]()
maar ik heb geen auto, moet ik wel heel lang fietsenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:07 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Misschien moet jij dan morgen maar even langskomen, het is nu al laat.
En het is niet dat je mij dan ruikt maar de preiquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:08 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nee jij hebt dan het recht om te stinken. Als ik flink heb gewerkt ruik ik ook niet altijd lekker. Maar zij komt op school met een MEGA stank en eindigt de dag met een MEGA stank. Gewoon niet lekker;
gewoon de deur niet opendoenquote:
ik val gewoon door ramen zonder de deur open te doen hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gewoon de deur niet opendoen
niet bij mijquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik val gewoon door ramen zonder de deur open te doen hoor
Preistampot zoals moeders hem maaktquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
En het is niet dat je mij dan ruikt maar de prei
whehehequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:10 schreef DaMart het volgende:
Vanmiddag las ik deze combinatie van berichtkoppen op nu.nl onder elkaar... het zou me niet eens verbazen.
Berlusconi verkiest jonge meisjes boven homoseksualiteit
Tienjarig meisje baart kind
Het is maar wat je wil lezenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:10 schreef DaMart het volgende:
Vanmiddag las ik deze combinatie van berichtkoppen op nu.nl onder elkaar... het zou me niet eens verbazen.
Jaa, dat was een prachtige combinatie hequote:Op dinsdag 2 november 2010 22:10 schreef DaMart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |