quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
JAquote:
nomnomnomquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
JA![]()
![]()
![]()
En dan halverwege stoppen voor een Tasse heisse Schokolade mit Rum und Sahne
Zekersquote:
Kirchberg, oostenrijk dusquote:
Volgens de informatie is er genoeg te feesten/drinkenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
JA![]()
![]()
![]()
En dan halverwege stoppen voor een Tasse heisse Schokolade mit Rum und Sahne
nee hoor ik sta pas te kijken als er paars gestipte krokodillen voor mijn raam zweven die het Wilhelmus gorgelen met badschuimquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank u
[..]
Sta je van te kijken he
Een roze olifant die door de lucht zweeft lijkt me leukerquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor ik sta pas te kijken als er paars gestipte krokodillen voor mijn raam zweven die het Wilhelmus gorgelen met badschuim
Het trekt me niet eens zo erg eigenlijkquote:
Enige vakantie die mij trekt. Vroeger altijd lui lekker vakantie enzo, tegenwoordig ga ik liever op wintersport.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Het trekt me niet eens zo erg eigenlijk
die zie ik geregeld en dat valt flink tegenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:02 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Een roze olifant die door de lucht zweeft lijkt me leuker
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor ik sta pas te kijken als er paars gestipte krokodillen voor mijn raam zweven die het Wilhelmus gorgelen met badschuim
Ik doe niet alleen lui, maar ik hou wel van lekker zwemmen in meren en lekker warm zand tussen mijn tenenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:04 schreef dirkjo het volgende:
Enige vakantie die mij trekt. Vroeger altijd lui lekker vakantie enzo, tegenwoordig ga ik liever op wintersport.
Domboquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
die zie ik geregeld en dat valt flink tegen
Ik hou van sneeuw, de sfeer en de humor. Lekker een bergje af en steeds meer dingen leren en ontdekken. 'quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik doe niet alleen lui, maar ik hou wel van lekker zwemmen in meren en lekker warm zand tussen mijn tenen
Ik hou van beide maar ben vaker in de zomer weg geweest, trouwens in de zomer in de sneeuw staan is ook leukquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik doe niet alleen lui, maar ik hou wel van lekker zwemmen in meren en lekker warm zand tussen mijn tenen
echt wel, ik ga steeds kapot van de kou, ik kan me niet warm genoeg aankledenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:07 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Echt niet, elke dag kom je zowat zwetend in je huisje
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
faire wiki
speciaal voor ST niet in het Duits
Ieelh en dan stink je vet hard want vet veel kleren enzoquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:07 schreef dirkjo het volgende:
Echt niet, elke dag kom je zowat zwetend in je huisje
Ik ook niet, weet je hoe k-k-k-k-k-koud?quote:
Ik heb altijd tshirt aan met daarop mijn jasquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ieelh en dan stink je vet hard want vet veel kleren enzoJaaaa aantrekkelijk
![]()
huhquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij communiceren hier enkel in gehele volzinnen. Beginnende met een hoofdletter en eindigende met een punt. Verder zullen wij uitgebreid en beargmenteerd onze mening geven, opdat er geen miscommunicatie kan ontstaan over hetgeen wij wensen over te brengen. Derhalve is een eis van ten minste tweehonderd woorden geen enkel probleem, iedereen zal deze op zijn janboerenfluitjes behalen.
juist, en ook dat verveeld zeer snel, eleke dag dronken malloten die niet tegen drank kunnen, ik ga liever een week oktoberfestenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoef helemaal niet. Ik zou na het ontbijt meteen doorgaan met apres-skiën.
Dat zeg ik, VET veel kleren!quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:10 schreef dirkjo het volgende:
Ik heb altijd tshirt aan met daarop mijn jas
mijn ideequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaaaaaquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zeg ik, VET veel kleren!
Bikini / badpak
Dat bewaar ik voor tijdens/na het snowboardenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Das misschien het enige nadeel; de vrouwen hebben ook zoveel aan ja.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Bikini / badpak
En wat ga je dan de volgende dag aan doen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ieelh en dan stink je vet hard want vet veel kleren enzoJaaaa aantrekkelijk
![]()
als ik wintersportquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Bikini / badpak
uitpakken als kadootjes, laagjes verpakkingquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:13 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Das misschien het enige nadeel; de vrouwen hebben ook zoveel aan ja.
Bij de gedachte alleen al krijg ik het al warmquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik wintersport
sokken, themische lange onderbroek, trainingsbroek, skisokke, skibroek, t-shirt, tshirt met langemouwers, coltrui en dikke trui en skijas en dan nog heb ik het koud_!
ja dat is ook de bedoeling hehquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij de gedachte alleen al krijg ik het al warm
stroquote:
ik eet ze altijd bevroren, ijsburgers ftwquote:
Jij werkt zeker voor Sensodyne?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:17 schreef PeZu het volgende:
ik eet ze altijd bevroren, ijsburgers ftw
Ik heb een trainingsbroek en skisokken met daarop een snowboard/skibroek. Verder een tshirt en dan nog mijn jas, muts, handschoenen en zonnenbril. Dan heb ik het heet zatquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik wintersport
sokken, themische lange onderbroek, trainingsbroek, skisokke, skibroek, t-shirt, tshirt met langemouwers, coltrui en dikke trui en skijas en dan nog heb ik het koud_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |