quote:
flesquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb even een half uurtje op bed gelegen
whehehequote:
leer ze ferbquote:
zal wel lukkenquote:
wat moet je leren? Ik ben nu met Duits bezig :pquote:
Ik heb geen honger, maar een pizza bakken is best een goed ideequote:Op dinsdag 2 november 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
even een pizzaatje bakkenstraks voetbal kijken
cheezburger is soms zo geniaal :pquote:
doesj zequote:Op dinsdag 2 november 2010 19:16 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een lekkere warme douche
Heerlijk!quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:16 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een lekkere warme douche
whahahaquote:
Homemade?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
even een pizzaatje bakkenstraks voetbal kijken
Bier is gegist he en volgens mij zitten er zelfs in dat paardenpis alcohol vrij bier calorieën.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg, al er nou geen alcohol in dat bier zit he. ZItten er dan verder helemaal geen calorieën in?
Ik zal voortaan heel lief zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe jij eens lief tegen mijn culinaire belevenissen.
"diepvrieskok"?quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:33 schreef Fha het volgende:
Hihi ik wil ook wel diepvrieskok worden als werkLijkt me wel tof
Dan maak je de meest fantastische gerechten met alleen maar bevroren productenquote:
iemand die bij iglo kant en klaar pizza's/ diepvries maaltijden bereidquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
"diepvrieskok"?
wat houd dat in?
Ja maar ja maar in dat ene lied zingen ze: En als er geen bier meer is dan drinken wij paardenpis.quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
diepvriespizza natuurlijk, wat denk je dan![]()
En paardenpis is heel wat anders.
Das Heineken, toch?quote:
En Amstel en Bavariaquote:
Heineken mocht willen dat het kon tippen aan paardenpisquote:
Dat het lekker was?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Pizza zit er ook weer in. Wat moet je er verder van zeggen hm.
Lekkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Je naam, datum en eventueel klas.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
200 woorden uitgebreid? Oh darling.. you are in for a shockerquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Geef een uitgebreid verslag van minimaal 200 woorden waarin je de volgende dingen behandeld:
* Of je het lekker vond, en zo ja, wat er zo lekker aan was, en zo niet, waarom niet?
* Waar je de pizza hebt gekocht, hoe duur ie was, en van welk merk hij was
* Hoe je 'm hebt klaar gemaakt.
* De achtergrond informatie van de smaak van de pizza
* De geschiedenis van de pizza
* Heb je nog op/aan merkingen over het product?
Mannen weten waarom.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:15 schreef Fha het volgende:
[..]
200 woorden uitgebreid? Oh darling.. you are in for a shocker
Lolquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je naam, datum en eventueel klas.
Geef een uitgebreid verslag van minimaal 200 woorden waarin je de volgende dingen behandeld:
* Of je het lekker vond, en zo ja, wat er zo lekker aan was, en zo niet, waarom niet?
* Waar je de pizza hebt gekocht, hoe duur ie was, en van welk merk hij was
* Hoe je 'm hebt klaar gemaakt.
* De achtergrond informatie van de smaak van de pizza
* De geschiedenis van de pizza
* Heb je nog op/aan merkingen over het product?
Mannen weten waarom.
20 woorden uitgebreid vindenquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:17 schreef Trevland het volgende:
Lolalleen die 200 min moet dat niet zijn 20 woorden max? je weet zelf toch ook wel dat het met korte antwoorden goed gaat
Wij communiceren hier enkel in gehele volzinnen. Beginnende met een hoofdletter en eindigende met een punt. Verder zullen wij uitgebreid en beargmenteerd onze mening geven, opdat er geen miscommunicatie kan ontstaan over hetgeen wij wensen over te brengen. Derhalve is een eis van ten minste tweehonderd woorden geen enkel probleem, iedereen zal deze op zijn janboerenfluitjes behalen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lolalleen die 200 min moet dat niet zijn 20 woorden max? je weet zelf toch ook wel dat het met korte antwoorden goed gaat
hoi jijquote:
niet zo hard zwaaienquote:
hoi, mijn hoofdquote:
Dat zei ik niet maar waarom 200 woorden gebruiken als het ook in 20 kan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
20 woorden uitgebreid vinden
Doe toch niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij communiceren hier enkel in gehele volzinnen. Beginnende met een hoofdletter en eindigende met een punt. Verder zullen wij uitgebreid en beargmenteerd onze mening geven, opdat er geen miscommunicatie kan ontstaan over hetgeen wij wensen over te brengen. Derhalve is een eis van ten minste tweehonderd woorden geen enkel probleem, iedereen zal deze op zijn janboerenfluitjes behalen.
Ik heb jouw post even gecorrigeerd. Ik hoop dat je hier geen significante bezwaren tegen hebt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
200 woorden uitgebreid vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |