quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
En vergeet niet schoon bedden goed op een bed doen
[..]
Wat je tijdens een meet al niet mee kan maken
Vandaag tijdens het nieuws gehoord op de radioquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:31 schreef Panda72 het volgende:
Baby overleeft val uit raam
Uitgegeven: 2 november 2010 19:28
Laatst gewijzigd: 2 november 2010 19:28
AMSTERDAM - Een achttien maanden oude baby heeft maandag in de Franse hoofdstad Parijs een val van de zevende verdieping van een gebouw overleefd.
© ThinkstockHet kind viel uit het raam van een appartement, kwam op een luifel terecht en viel vervolgens in de armen van een voorbijganger. Het kind raakte wonder boven wonder niet gewond. Dat heeft de Franse politie gezegd.
Volgens de politie gingen de ouders een ommetje maken en lieten ze het jongetje achter bij zijn 3-jarige zusje. Het kind wist op de een of andere manier het open raam te bereiken en viel naar buiten.
De ouders van het kind zijn inmiddels aangehouden en worden verhoord. Ook is de kinderbescherming ingeschakeld
Hey Barretjequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:32 schreef Barretje80 het volgende:
'Navond..
ik wordt echt oud
net in slaap gevallen op de bank... om 20.00 uur!! pffff
Je kan niet alles hebbenquote:
Doet me moeder ook altijdquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:32 schreef Barretje80 het volgende:
'Navond..
ik wordt echt oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En pompen, heel heel veel pompenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
En vergeet niet schoon bedden goed op een bed doen
[..]
Wat je tijdens een meet al niet mee kan maken
Hij schijnt wel vaak vlaai te hebben...quote:
Dat dusquote:
Ow, ja, dat kan ik me nog wel herinnerenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En pompen, heel heel veel pompen
Tsja, als je nick iets zegt over je geboortejaar...quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:32 schreef Barretje80 het volgende:
'Navond..
ik wordt echt oud
En dat zal tijdens de volgende meet ook wel het geval wordenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sssssstquote:
hihi je zei pompenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hehehe.. ik had al eerder mijn leeftijd bekend gemaakt.. een topic of 20 geledenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja, als je nick iets zegt over je geboortejaar...
Owja. Dertigquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehehe.. ik had al eerder mijn leeftijd bekend gemaakt.. een topic of 20 geleden
Doe het de volgende keer toch maar wel hequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:31 schreef PeZu het volgende:
sorry for the pun maar ik kon het niet laten,
Ik hoop het maar...anders wordt het weer handwerkquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dat zal tijdens de volgende meet ook wel het geval worden
pompen tijdens een meet..quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ken nog veel meer vieze woorden hoorquote:
Ik ga morgen weer BADsen op stagequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
ik ken nog veel meer vieze woorden hoor
Lolquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hoop het maar...anders wordt het weer handwerk
handwerk en pompen op een meet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben, in tegenstelling tot hoe het lijkt, niet altijd onlinequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:36 schreef Barretje80 het volgende:
hehehe.. ik had al eerder mijn leeftijd bekend gemaakt.. een topic of 20 geleden
hihi, jij zei komquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
handwerk en pompen op een meet.
Ik kom ook
dan wordt je idd oudquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:32 schreef Barretje80 het volgende:
'Navond..
ik wordt echt oud
Gooi ze eruitquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ken nog veel meer vieze woorden hoor
Ja dat waren mijn gedachten ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
pompen tijdens een meet..
hmm.. meeting krijgt meteen een heeeel andere inslag
Neuh, maar ik ben geen klein meisjequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gooi ze eruit
Mogen kleine meisjes wel viezze ranzige woorden gebruiken?
wat doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe het de volgende keer toch maar wel he![]()
Scheelt dat je het hier typtquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:40 schreef dirkjo het volgende:
Je mag helemaal geen vieze woordjes zeggen
oh sorry, dan fluister ik ze wel...quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:40 schreef dirkjo het volgende:
Je mag helemaal geen vieze woordjes zeggen
Krijgt meten een heel andere beeld van de stageplek van Fhaquote:
Ohquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neuh, maar ik ben geen klein meisje
Oke, maar dan doe ik niet luisterenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh sorry, dan fluister ik ze wel...
Ik ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Krijgt meten een heel andere beeld van de stageplek van Fha
dan of nu al?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
handwerk en pompen op een meet.
Ik kom ook
Met de mond kan ook nogquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tegen jou schreeuw ik gewoon alleen maar lieve woordjesquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
fluisteren![]()
Als je mij kwaad wil hebben is dat DE kortste weg
dat zegt meer over jouw dan over degene die fluisteren, dat weet je heh flesquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
fluisteren![]()
Klinkt spannend hehquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:41 schreef Panda72 het volgende:
Krijgt meten een heel andere beeld van de stageplek van Fha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Het is maar waar je je aan ergertquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
fluisteren![]()
Ja, dat is alleen bij je eigen wat moeilijkerquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt spannend heh
een test?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor ons?
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHH!ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |