Picsquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb jij gemist he, toen laatst een keer in de zomer
Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus ook
[..]
En hij niet alleen
Hahaha ik zou een gat maken in het midden, Kan je via zijn navel erinquote:
Ja, maar jij hebt mij al in 'pyama' gezien, dus.quote:
lekker juistquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Aaaaaarg neeeeeFokking zoute troep is dat zeg
ik ben ook grootquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is een grote sneeuwpop
je hebt een stalkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Ik zag je in het treinentopic ook al langskomen, waar je nooit komt
Stel je dan eerst eens fatsoenlijk voor man heequote:
dan is ie dus nog groterquote:
het kan zomaar een 15 jarig mesije zijn dat van paarden houdtquote:
Klopt en zelfs naast je staan tandenpoetsenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt mij al in 'pyama' gezien, dus.
Dat heb ik ook al gemistquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt mij al in 'pyama' gezien, dus.
Wauw, was het leuk?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt en zelfs naast je staan tandenpoetsen
Dat is niet zo waarschijnlijk in dit gevalquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
het kan zomaar een 15 jarig mesije zijn dat van paarden houdt
En samen een badkamer gepoetst, met veel water en sopquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
Klopt en zelfs naast je staan tandenpoetsen
Ik heb aardig wat gemist, zo te horenquote:
Zoooo romantischquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
En samen een badkamer gepoetst, met veel water en sop
En vergeet niet schoon bedden goed op een bed doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En samen een badkamer gepoetst, met veel water en sop
Wat je tijdens een meet al niet mee kan makenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat gemist, zo te horen....
niet dat ik zeg dat ik van 15 jarige meisjes die van paarden houden hou maar het kanquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is niet zo waarschijnlijk in dit geval
Sterke babyquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:31 schreef Panda72 het volgende:
Baby overleeft val uit raam
Uitgegeven: 2 november 2010 19:28
Laatst gewijzigd: 2 november 2010 19:28
AMSTERDAM - Een achttien maanden oude baby heeft maandag in de Franse hoofdstad Parijs een val van de zevende verdieping van een gebouw overleefd.
© ThinkstockHet kind viel uit het raam van een appartement, kwam op een luifel terecht en viel vervolgens in de armen van een voorbijganger. Het kind raakte wonder boven wonder niet gewond. Dat heeft de Franse politie gezegd.
Volgens de politie gingen de ouders een ommetje maken en lieten ze het jongetje achter bij zijn 3-jarige zusje. Het kind wist op de een of andere manier het open raam te bereiken en viel naar buiten.
De ouders van het kind zijn inmiddels aangehouden en worden verhoord. Ook is de kinderbescherming ingeschakeld
* Fha vloek tier scheld @oudersquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:31 schreef Panda72 het volgende:
AMSTERDAM - Een achttien maanden oude baby heeft maandag in de Franse hoofdstad Parijs een val van de zevende verdieping van een gebouw overleefd.
© ThinkstockHet kind viel uit het raam van een appartement, kwam op een luifel terecht en viel vervolgens in de armen van een voorbijganger. Het kind raakte wonder boven wonder niet gewond. Dat heeft de Franse politie gezegd.
Volgens de politie gingen de ouders een ommetje maken en lieten ze het jongetje achter bij zijn 3-jarige zusje. Het kind wist op de een of andere manier het open raam te bereiken en viel naar buiten.
De ouders van het kind zijn inmiddels aangehouden en worden verhoord. Ook is de kinderbescherming ingeschakeld
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:31 schreef Panda72 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |