goeien garpquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zeg altijd hoi is voor de paarden
nee ik gebruik die paarse kruidenmixquote:
ik zou spontaan veranderen in een sneeuwpopquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:18 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik heb een trainingsbroek en skisokken met daarop een snowboard/skibroek. Verder een tshirt en dan nog mijn jas, muts, handschoenen en zonnenbril. Dan heb ik het heet zat
ik zeg altijd gedroogd grasquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vertel mij meerquote:
Jij loopt zeker met dit weer ook nog in een t-shirt rond?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:18 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Ik heb een trainingsbroek en skisokken met daarop een snowboard/skibroek. Verder een tshirt en dan nog mijn jas, muts, handschoenen en zonnenbril. Dan heb ik het heet zat
Suikerbeeb in bikini / badpakquote:
parodontax ftwquote:
Je poets het gebit van paarden?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:22 schreef Fha het volgende:
Ik praat eigenlijk nooit over paarden en hun eetgewoonten
Jap, tshirt een vest.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij loopt zeker met dit weer ook nog in een t-shirt rond?
enge bijtvis danquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
heb jij gemist he, toen laatst een keer in de zomerquote:
Wat zou ik dat graag willen zienquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik gebruik die paarse kruidenmix![]()
[..]
ik zou spontaan veranderen in een sneeuwpop
Haha goeden garp.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoi. Moet je mij hebben of zo?
Ik dus ookquote:
En hij niet alleenquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb jij gemist he, toen laatst een keer in de zomer
Hè? Wat? ik heb niet gemucktquote:
quote:
quote:
Aaaaaarg neeeeequote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:22 schreef Fha het volgende:
Ik praat eigenlijk nooit over paarden en hun eetgewoonten
Oh okee. Ik zag je in het treinentopic ook al langskomen, waar je nooit komtquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Haha goeden garp.
Ik loop alleen ff wat sc's rond.
Jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb jij gemist he, toen laatst een keer in de zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |