Klopt ja, dat ik slechthorend ben. Und?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zegt meer over jouw dan over degene die fluisteren, dat weet je heh fles
Hoi!quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:44 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC!!
Hoe is het met iedereen?
En zoals jullie merken, Ja ik leef nog.
Ik heb het de laatste tijd zo druk met school dat FOKKEN meestal geen optie is.
Vandaag hebben we een tussentijdse presentatie gedaan, voor mn gevoel ging het wel goed, maar we hebben er toch maar een zesje op gekregen. Maar het is in elk geval wel een voldoende!!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Spuit 11!Wat means spuit 11?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihi ik zei spuit![]()
nou dat je er boos om wordt meerquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt ja, dat ik slechthorend ben. Und?
over 2 weekjes wordt je 29 tochquote:
Volgens mij lezen ze niet alleen, maar posten ze ook nogquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:47 schreef Panda72 het volgende:
Pompen, handwerk, mond, spuit het is maar goed dat er geen kleine kindjes meelezen hier
Welquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Mag, maar ik denk niet dat je het heel boeiend vind
http://www.pearson-nl.com(...)cutive-syndrome.html
Ik vind dit best rustig gaanquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:47 schreef dirkjo het volgende:
Ik kan niet eens een website kijken en we zitten alweer 20 berichten verder. Doe eens rustig
what runs in the mind comes out of the mouthquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:47 schreef Panda72 het volgende:
Pompen, handwerk, ik kom, mond, spuit het is maar goed dat er geen kleine kindjes meelezen hier
Dat je 11 keer spuit natuurlijk DUHquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat means spuit 11?
hihi ik zei spuit
Ligt er aan wat je onder kleine kindjes verstaatquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:47 schreef Panda72 het volgende:
Pompen, handwerk, ik kom, mond, spuit het is maar goed dat er geen kleine kindjes meelezen hier
Hihiquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
Wel![]()
Jij gaat het toch doen, dan is het interesant
Wel goed lezen hequote:
tja daar heb je dan ook wel weer gelijk inquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je onder kleine kindjes verstaat
Idd, als je een mooie vrouw bent zou ik je doen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wel goed lezen he![]()
Nee, dat is zeker niet oud
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, pick me, pick mequote:Op dinsdag 2 november 2010 21:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihiik denk dat je wel wilt "TEA-ch"en met mij
Dan moet je ruimteschips en trollen zoeken
Vet spannend!!
dat maakte mij een beetje vrolijkquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:50 schreef pgrferrari het volgende:
Idd, als een mooie vrouw bent zou ik je doen.
19 en 29 moet kunnen
I pick you!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, pick me, pick me
Want nou als.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Idd, als je een mooie vrouw bent zou ik je doen.
19 en 29 moet kunnen
Dat is ze zekerquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Idd, als je een mooie vrouw bent zou ik je doen.
19 en 29 moet kunnen
Slaap lekker Fhaquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
I pick you!!![]()
![]()
Maar nu gaan Bolle en ik slapen want we zijn moe![]()
Slaap lekker allemaal![]()
Slaap lekker, met je Bolle en je flanellen piejaamaaquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
I pick you!!![]()
![]()
Weltrusten!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
I pick you!!![]()
![]()
vies hequote:
Hij is zooooo lekkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap lekker, met je Bolle en je flanellen piejaamaa![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:44 schreef --Tweety-- het volgende:
Ola KSC!!
Hoe is het met iedereen?
En zoals jullie merken, Ja ik leef nog.
Ik heb het de laatste tijd zo druk met school dat FOKKEN meestal geen optie is.
Vandaag hebben we een tussentijdse presentatie gedaan, voor mn gevoel ging het wel goed, maar we hebben er toch maar een zesje op gekregen. Maar het is in elk geval wel een voldoende!!
Ola GF, hoe is het met jou dan? Nog steeds de oude fiets lessen aan het geven?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |