Ik weer op het werkquote:
quote:Je voelt gewoon aan je glasvocht in je oog dat er wat gaan gebeuren!
Als het was afgesloten, waarom heb je dan niet even gekeken?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:02 schreef Rituals het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand is op/rond de Groenestraat? Spoorwegovergang is afgezet.
Kan zelf even niet zoeken want internet doet het niet op mijn computer (al dagen niet, irritant! Ben blij dat de laptop morgen of overmorgen komt) en op mijn telefoon kan ik het zo snel niet vinden.
Was niets te zien volgens mijquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als het was afgesloten, waarom heb je dan niet even gekeken?
Overigens was ie een kwartier geleden nog niet dicht, maar was wel dat laatste stuk Groenestraat tijdelijk afgesloten dmv een dwars geplaatst politiebusje.
Spoorwegbomen gingen niet meer open, er werd continu een sein gegeven dat er een trein aankwam. Ik was zelf op de fiets en de fietsers mochten er gewoon langs, politie controleerde of er geen trein aankwam en gaf aan of je mocht fietsen. Ik fietste er om 10 voor 6 langs en toen stonden ze gelukkig weer open.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:22 schreef Rituals het volgende:
Volgens mij fietste ik er nog eerder zelfs. Nou ja, niets spannends dus volgens mij.
Ik rij auto, en ik rij geen mensen aan en ik heb de hellingproef al gehad. Maar verder heeft m'n rijinstructeur de hoop volgens mij al opgegeven dat ik ooit goed auto kan rijdenquote:
Daar hoor je niet om te lachenquote:
Volgens de bank ben ik dat!quote:Op dinsdag 2 november 2010 20:41 schreef IrishBastard het volgende:
Business event was écht vet. De door ons aangedragen oplossing gaat (deels) onderzocht worden op haalbaarheid binnen de NS. Gaat om het tellen van reizigers via reeds aanwezige camera's op het perron. Mocht het haalbaar geacht worden, dan wordt er gekeken of wij als groep de businesscase dan ook binnen de NS kunnen gaan uitwerken
Los van het feit dat het natuurlijk een prachtige ervaring was, vond ik één moment toch nog wel extra tof. Na een gesprek van zo'n 15-20 minuten met de CIO van De Nederlandse Bank vroeg hij waar ik dan eigenlijk werkte. Toen ik zei dat ik nog met m'n bachelor bezig was, en een deelnemende student was stond hij even apart te kijken. Hij dacht dat ik een van de Young Professionals was
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Morgen practicum bekkenbodem!![]()
Aparte mail zeg!
Het zwaarste tentamen van dit jaarquote:
Toe maar, heel veel succes!quote:Op woensdag 3 november 2010 10:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Het zwaarste tentamen van dit jaar(waar in voorgaande jaren 'slechts' 15% het in 1 keer haalde), en waarbij ik ong. 1/3 van lodish (molecular cell biology) moet kennen
![]()
Ik mailde laatst een docent tijdens zijn les, en kreeg ook tijdens die les mail terug van hemquote:Op woensdag 3 november 2010 10:46 schreef IrishBastard het volgende:
Toch mooi, een docent mailen en 5 seconden later al reactie hebben
al 2 dagen geleden en nog steeds geen reactiequote:Op woensdag 3 november 2010 10:46 schreef IrishBastard het volgende:
Toch mooi, een docent mailen en 5 seconden later al reactie hebben
Weer voorzien van laptop en internet?quote:
Nee nog nietquote:Op woensdag 3 november 2010 12:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Weer voorzien van laptop en internet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Mn zusje woont in Eindhoven, dit was in een klein cafe achtig ding, Pink Lemon. Erg leuk! Ook erg Dupjequote:Op woensdag 3 november 2010 18:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Das wel helemaal hip zeg, mijn schoonzusje kreeg dat ook al voor dr verjaardag
Maar is dit bij je zusje thuis of in een restaurant?
O ik zag wel stoelen, maar zijn dat nu benen?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha okeomdat ik verder geen stoelen er omheen zie staan ofzo
maar tof
Haha dat zijn mijn mama's benen.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ik zag wel stoelen, maar zijn dat nu benen?
Mamma van Dupje gespot! Ik kan zo niet zeggen of jullie op elkaar lijken!quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 18:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mamma van Dupje gespot! Ik kan zo niet zeggen of jullie op elkaar lijken!
Heb ik ook gedaan toen ik nog @ Kwakkenberg woonde! Ik had gedaan alsof het de meest criminele wijk gedaan is tussen hier en Zuid-Afrika! Aangeven dat je 's avonds niet over straat durft etc.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ze hebben mij geselecteerd ofzo, is gewoon random selectie denk ik.
Zo word je gevoel van veiligheid natuurlijk niet groterquote:Op donderdag 4 november 2010 12:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik heb 3 of 4 keer schriftelijk het verzoek gehad dat ding in te vullen, en toen stond onder de laatste brief van als u het nu niet invult sturen we over een aantal weken iemand langs of nemen we telefonisch contact met u op.. Ja en dan, gaan ze met een pistool tegen mijn hoofd dwingen dat ding in te vullen of wat
Hier zei ook al iemand dat ie dat ooit gedaan had en er nog ik weet niet hoe lang last van had..
Die post heb ik ook gelezen, maar die is nu weg ofzoquote:Op donderdag 4 november 2010 12:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat was of AMDB of Vogelkooi of Difficult
iig een van hun zei dat je dan om de drie maanden ofzo weer moet invullen om te kijken hoe het er dan voor staat enzo..
Alhoewel bot verwoord, helemaal mee eensquote:Op donderdag 4 november 2010 12:29 schreef Laysa het volgende:
Waarom zou ze!!!!.
Zou lekker zijn als ik op elke stomme enquête inga waar ik niet om gevraagd heb!
En als je even de moeite had genomen om goed te lezen. had je kunnen zien dat ze schreef dat anderen die dit wel hadden gedaan er nog erg veel last van hebben gehad
Nah Bot?!! Dat valt best mee...maar om jullie tere zieltjes te sparen zal ik het de volgende keer in fluweel inpakkenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Alhoewel bot verwoord, helemaal mee eensWaarom zou ik een of andere k*tinstantie blij maken met dingen waar zij geld aan verdienen, zonder dat er iets nuttigs voor mij tegenover staat
Eerder direct...Ik hou dr niet zo van om tig post te maken om duidelijk te maken wat ik bedoelquote:
Het Centraal Bureau voor de Statistiek is naar mijn weten een overheidsinstantie zonder winstoogmerk. Een mogelijk voordeel is dat als er in een bepaalde wijk of dorp uit die enquêtes blijkt dat er veel mensen zijn die zich onveilig voelen, dat dit op de politieke agenda aangekaart gaat worden.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Alhoewel bot verwoord, helemaal mee eensWaarom zou ik een of andere k*tinstantie blij maken met dingen waar zij geld aan verdienen, zonder dat er iets nuttigs voor mij tegenover staat
Zo heb ik ze het liefst!quote:
CBS wellicht niet. Toch, als ze niets opleveren (geen resultaten) krijgen ze geen geld om door te gaan, of moeten ze kijken naar wat er fout gaat. Subsidie is ook geld krijgen over mijn rug in dezequote:Op donderdag 4 november 2010 12:47 schreef Stefka het volgende:
[..]
Het Centraal Bureau voor de Statistiek is naar mijn weten een overheidsinstantie zonder winstoogmerk. Een mogelijk voordeel is dat als er in een bepaalde wijk of dorp uit die enquêtes blijkt dat er veel mensen zijn die zich onveilig voelen, dat dit op de politieke agenda aangekaart gaat worden.
Dit neemt overigens niet weg dat ik de werkwijze van deze mensen ook niet helemaal fijn vind hoor
Zal me niets verbazen als het CBS dit gewoon heeft uitbesteed aan zo'n debiel bedrijf. Dat het geen winstoogmerk heeft wil niet zeggen dat ze gebruik maken van diensten van derden.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
CBS wellicht niet. Toch, als ze niets opleveren (geen resultaten) krijgen ze geen geld om door te gaan, of moeten ze kijken naar wat er fout gaat. Subsidie is ook geld krijgen over mijn rug in deze
Daarbij zijn er ook bedrijven als Infomart enzo, die wel geld verdienen aan dit soort onzin, en je dan maanden blijven bestoken met de grootst mogelijke onzin
Dat was ik, en die post moet er nog gewoon staan tenzij een modje hier bij het CBS werktquote:Op donderdag 4 november 2010 12:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat was of AMDB of Vogelkooi of Difficult
iig een van hun zei dat je dan om de drie maanden ofzo weer moet invullen om te kijken hoe het er dan voor staat enzo..
Yep!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:56 schreef Difficult het volgende:
[..]
Dat was ik, en die post moet er nog gewoon staan tenzij een modje hier bij het CBS werkt
Maar inderdaad als je zo'n enquête invult bellen ze je om de zoveel maanden terug om te vragen of de situatie is veranderd en blablabla
Heel irritant.
Ik zie alleen een filmpje waar je IB ziet playbacken?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:04 schreef Difficult het volgende:
Ik weet niet waarom, maar hij doet me denken aan Michiel Veenstra
Bril = IB?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie alleen een filmpje waar je IB ziet playbacken?
Dat vroeg ik mij dus ook af of dat IB wasquote:
wat engquote:Op donderdag 4 november 2010 14:35 schreef swarmahoer het volgende:
http://www.youtube.com/user/BeenerKeeKee19952#p/u/4/OBmIA14TL9k
Doe je dan de pannekoeken in de snert dippen ofzo...quote:Op donderdag 4 november 2010 21:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lekker snert en pannekoeken gegeten bij pap en mam
Doe je dan de pannekoeken in de snert dippen ofzoquote:Op donderdag 4 november 2010 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Lekker snert en pannekoeken gegeten bij de ouders van yashi!
Nee de snert in je pannenkoek vouwenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Doe je dan de pannekoeken in de snert dippen ofzo
Ah! das veel logischer iddquote:Op donderdag 4 november 2010 21:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee de snert in je pannenkoek vouwen
Snert vooraf en pannenkoeken als toetje!quote:
Als jij het op een wereldbol met een stokje zou moeten aanwijzen wees je waarschijnlijk Australië aan!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:31 schreef swarmahoer het volgende:
chersonisos ligt op een eiland, zo dom ben ik nu ook weer niet
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik weet spanje heus wel te vinden hoor
En de hoofdstad van Griekenland is Romequote:Op donderdag 4 november 2010 21:31 schreef swarmahoer het volgende:
chersonisos ligt op een eiland, zo dom ben ik nu ook weer niet
Katholiekenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mooi contrast
Die bovenste is dus de oprichter en eerste eigenaar van Yab Jum, de tweede is zijn broer Pater Heuft die pastoor is in Maas en WaalGrappig dat dat uit één familie kan komen
Overigens ook een heel interessant filmpje over Pater Heuft (Begrip bij ons in Maas en Waal) maar hij geeft ook gewoon toe dat het katholieke geloof 50 jaar achterloopt en dat er bepaalde dingen zijn die hij belachelijk vind en niet mee eens is.. Inspirerende man
http://www.google.nl/quote:Op donderdag 4 november 2010 23:21 schreef swarmahoer het volgende:
Goede spareribs restaurant omgeving Nijmegen/Arnhem
Is je 'e' kapot?quote:Op vrijdag 5 november 2010 03:28 schreef vogelkooi het volgende:
Over enquêtes gesproken, heb ik en fokker uit Nijmegen aangesproken vorige week om en enquête in te vullen in de bus/openbaar vervoer ? Was en bijbaan en vroeg me af of ik en fokker heb gesproken.
Wat heb je met IB gedaan?quote:
Smerig weer ja!quote:
?quote:
Gefeliciteerd dan! Cum Fraude binnen?quote:
Thanksquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan! Cum Fraude binnen?
5.6 gemiddeld is genoegquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Thanks7 gemiddeld vond ik mooi zat tijdens 'n bestuursjaar
Voor de examencommissie wel!quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
/care examencommissie
maar ik ga maar eens richting Aula, hopen dat m'n ouders er ook op tijd zijn
Nu kan je intern verhuizenquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:18 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik leef nog, en ga ook niet weg hier!
Wat voor servers?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:19 schreef HostiMeister het volgende:
Iemand hier nog een paar servers hebben? Kostje paar tientjes
Intern verhuizen is geen goed plan, heb naar mijn eigen mening de beste kamer (prijs/kwaliteit verhouding) in het huis, en 2 kamers wordt me beeeetje duurquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu kan je intern verhuizenOf twee kamers nemen!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:19 schreef HostiMeister het volgende:
Iemand hier nog een paar servers hebben? Kostje paar tientjes
Begin een eigen host bedrijfje!quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:21 schreef Dupje het volgende:
[..]
Intern verhuizen is geen goed plan, heb naar mijn eigen mening de beste kamer (prijs/kwaliteit verhouding) in het huis, en 2 kamers wordt me beeeetje duur
Ah, Dupje en computers, goed plan!quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Begin een eigen host bedrijfje!
Euhm ik heb 2 proliant dl360's in de aanbieding en een del poweredge 750quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat voor servers?Als ze maar een paar tientjes kosten vermoed ik het ergste
T zijn wel oudjes hoor, maar inderdaad, wel degelijk. Heb er twee, samen 4GB geheugen, 2CPU's van 3.06GHz en volgens mij 4 hdd's van 15k rpm. Ze moeten hier weg, liggen op de zolder niets te doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:32 schreef IrishBastard het volgende:
Die Proliants zijn nog niet eens zo heel slecht toch
Ieh!quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:40 schreef Mikkie het volgende:
Waarom je nooit foto's moet maken met een spiegel in de buurt:
http://auto-onderdelen.ma(...)eneratie-type-1.html
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:40 schreef Mikkie het volgende:
Waarom je nooit foto's moet maken met een spiegel in de buurt:
http://auto-onderdelen.ma(...)eneratie-type-1.html
Nah denk dat wij die wel hebbenquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:21 schreef Dupje het volgende:
[..]
Intern verhuizen is geen goed plan, heb naar mijn eigen mening de beste kamer (prijs/kwaliteit verhouding) in het huis, en 2 kamers wordt me beeeetje duur
Ja, maar jullie zijn met z'n 2en en krijgen korting nu, das niet eerlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nah denk dat wij die wel hebben
Patserquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nah denk dat wij die wel hebben
Normaal was het zo dat bij interne verhuizing de prijs hetzelfde bleef, en wanneer er iemand van buiten ik kwam dat de prijs dan 5 a 10 euro omhoog ging.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:58 schreef Mikkie het volgende:
Ik snap er geen hol van.
Het gaat om een prijsverhoging bij interne verhuizing? Lijkt mij dat je gewoon de prijs van de nieuwe kamer gaat betalen en het is aan de huisbaas om vast te stellen of hij die hetzelfde laat, of toch verhoogt.
En waarom zou dat nu niet meer mogen? Je kiest er toch zelf voor om te verhuizen. Als je niet meer wil gaan betalen, blijf je lekker zitten. Vrije markt und soquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:58 schreef Dupje het volgende:
[..]
Normaal was het zo dat bij interne verhuizing de prijs hetzelfde bleef, en wanneer er iemand van buiten ik kwam dat de prijs dan 5 a 10 euro omhoog ging.
Dit dusquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En waarom zou dat nu niet meer mogen? Je kiest er toch zelf voor om te verhuizen. Als je niet meer wil gaan betalen, blijf je lekker zitten. Vrije markt und so. Een huisbaas mag zelf zijn prijzen bepalen.
Ik vind het alleen raar als de regeling die altijd zo is geweest ineens ophoudt. En er zijn zat "dure" kamers in huis dus maakt die 5 a 10 euro nou uit. Er komt toch ook iemand van buiten in, en die kamer gaat dan toch mooi wat euro's omhoog?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:59 schreef IrishBastard het volgende:
Dat laatste dus
Daarbij moet je ook reeel zijn richting een huisbaas. Als de huurprijzen al jaren niet veranderd zijn, zoals op de kamer van Dupje, en je echt minstens 50 euro per maand meer kunt krijgen, zou ik het op een gegeven moment ook wel weten
Eens.quote:
Nou misschien die grens dan vanaf nu trekken, maar mensen die daarvoor er al woonde en zoals Dup zegt toen nog geen "recht" hadden omdat er mensen waren die voorrang hadden omdat ze er al langer woonde nog wel die kans geven. En dan nu vanaf nu nieuwe huisgenoten die regeling niet meer laten toepassen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:57 schreef IrishBastard het volgende:
Waarom zou je iets niet 'ineens' aan kunnen passen. Waar moet je dan een grens trekken?
Indeedquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eens.
Daarbij zou het in dit geval gaan om een kamer vergroting van 12/14m2 naar 16m2, voor een hoger bedrag van 5 euro. Nuff said
Dat kan niet. Die kamer van 12m2 kun je niet duurder gaan maken, dat is niet reeel. En 'altijd zo geweest' zijn is natuurlijk totaal geen garantie voor het behoud van een regeling. Daarom, wat voor reden/moment moet er dan zijn dat je zoiets wel aan zou mogen passen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik vind het alleen raar als de regeling die altijd zo is geweest ineens ophoudt. En er zijn zat "dure" kamers in huis dus maakt die 5 a 10 euro nou uit. Er komt toch ook iemand van buiten in, en die kamer gaat dan toch mooi wat euro's omhoog?
Je komt een beetje warrig op me over vandaag, Yashquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou misschien die grens dan vanaf nu trekken, maar mensen die daarvoor er al woonde en zoals Dup zegt toen nog geen "recht" hadden omdat er mensen waren die voorrang hadden omdat ze er al langer woonde nog wel die kans geven. En dan nu vanaf nu nieuwe huisgenoten die regeling niet meer laten toepassen.
Omdat ik niet precies kan uitleggen hoe ik het bedoelquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je komt een beetje warrig op me over vandaag, Yash
Maar het gaat toch om het principe, niet om die vijf euro.. Andere huisgenoten konden wel "goedkoper" overhuizen maar zij dan ineens niet..quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eens.
Daarbij zou het in dit geval gaan om een kamer vergroting van 12/14m2 naar 16m2, voor een hoger bedrag van 5 euro. Nuff said
Dit lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou misschien die grens dan vanaf nu trekken, maar mensen die daarvoor er al woonde en zoals Dup zegt toen nog geen "recht" hadden omdat er mensen waren die voorrang hadden omdat ze er al langer woonde nog wel die kans geven. En dan nu vanaf nu nieuwe huisgenoten die regeling niet meer laten toepassen.
Rechtsgevoel om vijf euroquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn rechtsgevoel zegt dat er iig een overgangsregeling moet zijn
Ja maar jij bent een BEWONER GEEN HUISBAAS dus heb een beetje coulantie voor de bewoners..quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:07 schreef IrishBastard het volgende:
Correcte, economische argumenten. Huisjesmelken is immers een economische aangelegenheid.
Het zorgt alleen maar voor extra administratie om bij te gaan houden wie er dan op het moment van regeling wel of niet in huis woonden, zou mij persoonlijk geen optie lijken
Toevallig gaat het nu dan om 5 euro maar Dup is bijv wel een behoorlijk stuk minder gaan betalen.. En soms zal het ook wel voorkomen dat je meer moet gaan betalen, maar dan wel dat meer dat de vorige bewoner ook betaalde, en niet nog eens 15 euro daar boven op..quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Rechtsgevoel om vijf euro. Wat voor overgangsregeling wil je? Dat iemand maar 2,50 per maand meer betaalt?
De interne overhuizers zijn gewoon jarenlang gematst en dat gebeurt nu niet meer. Oh noes! Je moet ergens een grens trekken en die ligt er nu dus. En dan zijn er altijd wel mensen die zich genaaid voelen. Big deal.
Vraag je dan gelijk wat de nieuwe bewoner voor de kamer van M moet gaan betalen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:10 schreef IrishBastard het volgende:
Nee, ik verdedig een economische visie die ik prima begrijp
Daarbij, het is nog niet eens zeker dat de regeling over is, ik ga vanmiddag bellen
Ik zou dat prima begrijpen, en indien de prijs voor de kamer in relatie staat tot andere kamers in die categorie, zou ik het niet erg vinden. Als hij duurder is, dan ga ik er niet in. Lijkt me geen moeilijke situatiequote:Op vrijdag 5 november 2010 11:10 schreef Dupje het volgende:
Maar IB, jij zou t toch ook niet leuk vinden als jij ineens wel meer moet gaan betalen als je intern wilt verhuizen? Ik weet dat dat voor jullie niet nodig is, maar het is een "stel dat" situatie.
Wat is nou precies je probleem? Dat de verhuurder de prijzen verhoogt bij huurderswisselingen? Dat is heel gebruikelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Toevallig gaat het nu dan om 5 euro maar Dup is bijv wel een behoorlijk stuk minder gaan betalen.. En soms zal het ook wel voorkomen dat je meer moet gaan betalen, maar dan wel dat meer dat de vorige bewoner ook betaalde, en niet nog eens 15 euro daar boven op..
Je betaalt voor wat je krijgt. Meer krijgen = meer betalen, en andersom. Of je dan intern verhuist of dat je verhuist van Schubbekutterveen naar Den Haag, dat maakt geen drol uit. En als je je nieuwe woonruimte die vraagprijs niet waard vindt, moet je onderhandelen of gewoon niet verhuizenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:10 schreef Dupje het volgende:
Maar IB, jij zou t toch ook niet leuk vinden als jij ineens wel meer moet gaan betalen als je intern wilt verhuizen? Ik weet dat dat voor jullie niet nodig is, maar het is een "stel dat" situatie.
Ow en als je kan lezen zie een paar posts daarboven staan dat ik een overgangsregeling wil voor mensen die al in dit huis woonde voor dat de regel ineens in zou gaan.. Dus dat er vanaf 1 november (toen is de laatste nieuwe komen wonen) niet meer aan de intern verhuizen regeling wordt gedaan. Maar mensen die daarvoor er woonden wel recht op die regeling hebben.quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Rechtsgevoel om vijf euro. Wat voor overgangsregeling wil je? Dat iemand maar 2,50 per maand meer betaalt?
De interne overhuizers zijn gewoon jarenlang gematst en dat gebeurt nu niet meer. Oh noes! Je moet ergens een grens trekken en die ligt er nu dus. En dan zijn er altijd wel mensen die zich genaaid voelen. Big deal.
Jij zou dat ook kut vinden, met je prima begrijpen..quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zou dat prima begrijpen, en indien de prijs voor de kamer in relatie staat tot andere kamers in die categorie, zou ik het niet erg vinden. Als hij duurder is, dan ga ik er niet in. Lijkt me geen moeilijke situatie
Ik vind het een beetje zeurderig overkomen, maar dat ben ik dan. Is je goed recht hoor, daar niet vanquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben er zelf niet eens door gematst want IB is hier als nieuwe ingekomen
Mijn 'probleem' is dat het voor mijn gevoel niet echt eerlijk is..
Maar verder houden we het er maar over op want het is een hypothetische kwestie, we weten niet eens wat de huisbaas er mee gaat doen
Ow en de huisbaas vangt trouwens geld genoeg, en hoeft er 0 voor terug te doen, of doet er iig 0 voor terug.. Dus die mag niet klagen.
Gezellig he!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, nieuwe huisgenoot even rondgeleid en meteen blijven hangen bij andere huisgenoten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mij![]()
Dankjewel! Er waren sowieso heel veel mensen afwezigquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
jij ook gefeli
wat waren er veel Cum Laudes he?![]()
![]()
nu lekker richting Den Haag
Tweede. Dus we moeten afvallers hebben.quote:
hee doodkapje, dat is lang geledenquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:06 schreef Doodkapje het volgende:
Zijn jullie ook zo nat vandaag? Moedeloos weer
Wooooow halloooooooooooooo ik was laatst nog in het gitaristentopic, maar heb je niet gezien daar. Hoe is het met je?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:06 schreef Doodkapje het volgende:
Zijn jullie ook zo nat vandaag? Moedeloos weer
IB en Yash bijna gok ik!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:15 schreef Doodkapje het volgende:
Whehehe, alles okee hier hoor.... druk met promoveren! Toen ik die baan had was het ineens *poef* zero social-lifeJoh, de samenstelling hiero is ook niet veel veranderd! Wie hebben er al kinderen?
Misschien dat een croissantje van IB in de oven van Yasha aan het bakken is.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:15 schreef Doodkapje het volgende:
Whehehe, alles okee hier hoor.... druk met promoveren! Toen ik die baan had was het ineens *poef* zero social-lifeJoh, de samenstelling hiero is ook niet veel veranderd! Wie hebben er al kinderen?
Whehe,... als de kaas er tussenuit sijpelt misschien welquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien dat een croissantje van IB in de oven van Yasha aan het bakken is.
Haha, dan is het wel een kaaskop qua geboorte!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Whehe,... als de kaas er tussenuit sijpelt misschien wel
Was toch weer best gezellig.quote:
Is het vandaag open-museum-dag? Weer een oudje in dit draadje!quote:
gelukkigquote:
Hehe, kom weer even buurten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is het vandaag open-museum-dag? Weer een oudje in dit draadje!
Ik ging nog frikandellen eten bij 4 dames, ben een lens kwijtgeraakt en een maat van me was spoorloos voor een paar uurquote:
Geen wonder dat ze meer blauw op straat willen! Het zit allemaal hier binnen! Die was slecht maar ik kon het niet laten!quote:
Is je terugkomst een goed iets zoals bij Jezus het geval was?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
CP is weg en de topics lopen meteen voor geen meter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Ik heb het volgehouden om uitgelogd te blijven en niet mee te lurkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:33 schreef morgane het volgende:
Je bent terug!!hoe gaat het nu met je?
Ik zal een goed woordje voor je doen bij de baas met de baard voor je wiskunde!quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik heb het volgehouden om uitgelogd te blijven en niet mee te lurkenDus dat was best geslaagd eigenlijk
Was zon gewoonte geworden dat F5en
![]()
Had de tentamenweek en moest nog een rapport inleveren. Vorig weekend flink zitten tikken, had nog maar 3 pagina's en uiteindelijk waren het er 38alles last minute gemaakt en ingeleverd maar de resultaten mogen er zijn
Heb nu 4 punten terug, een 8, 7.5, en 2 x een 7.2.HOOOOP echt dat ik wiskunde gister minstens een 4.5 gehaald heb, en de rest ook voldoende is / goedgekeurd, dan heb ik namelijk de eerste 15 studiepunten binnen
oja en ik mag vanavond weer in roermond/venlo in de tunnels werken, oud werkgever belde op of ik er zin in had. Elke cent is meegenomen natuurlijk, dus ik ga vanavond camera's poetsentot een uur of 4.
wat ga je dan doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:42 schreef Sander het volgende:
Idem voor mij! In de stad, niet het drinken
ff wat aan het testen qua posts deleten, wanneer ik ze wel of niet ziequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:49 schreef Rituals het volgende:
Swarma wat ben je toch allemaal aan het doen?
Mijn beeld verspringt de hele tijd. Zie ik steeds van die enorm interessante posts die vervolgens meteen weer verwijderd wordenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ff wat aan het testen qua posts deleten, wanneer ik ze wel of niet zie
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:52 schreef Naaaait93 het volgende:
Valt er nog wat te daten in Nijmeguh?
De een noemt het toeval, de ander God.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mijn beeld verspringt de hele tijd. Zie ik steeds van die enorm interessante posts die vervolgens meteen weer verwijderd worden.
Wanneer kun je?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:52 schreef Naaaait93 het volgende:
Valt er nog wat te daten in Nijmeguh?
Op zijn minst!quote:
Normaal heet dit topic Nijmegay, iemand heeft echter een typefout gemaakt.quote:
ik voel me niet aangesprokenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Maar nee hoor, gewoon onzekere jongetjes aan het pesten
nieeeeet, t was maar even een mededelingquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
blijkbaar wel, want je blijft happen
Niet durven, maar wel wil happen hè! Het knulletje zit nog in de kast!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
blijkbaar wel, want je blijft happen
gelukkig zijn wij goed in het openmaken van kastenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet durven, maar wel wil happen hè! Het knulletje zit nog in de kast!
Ook niet erna schijnt:quote:
quote:
quote:
Gelukkig...ik schrok gewoon eventjes....heej een nieuw jongetje in onze kring....Gezellig hoor!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |