Smerig weer ja!quote:
?quote:
Gefeliciteerd dan! Cum Fraude binnen?quote:
Thanksquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan! Cum Fraude binnen?
5.6 gemiddeld is genoegquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Thanks7 gemiddeld vond ik mooi zat tijdens 'n bestuursjaar
Voor de examencommissie wel!quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
/care examencommissie
maar ik ga maar eens richting Aula, hopen dat m'n ouders er ook op tijd zijn
Nu kan je intern verhuizenquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:18 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik leef nog, en ga ook niet weg hier!
Wat voor servers?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:19 schreef HostiMeister het volgende:
Iemand hier nog een paar servers hebben? Kostje paar tientjes
Intern verhuizen is geen goed plan, heb naar mijn eigen mening de beste kamer (prijs/kwaliteit verhouding) in het huis, en 2 kamers wordt me beeeetje duurquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nu kan je intern verhuizenOf twee kamers nemen!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:19 schreef HostiMeister het volgende:
Iemand hier nog een paar servers hebben? Kostje paar tientjes
Begin een eigen host bedrijfje!quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:21 schreef Dupje het volgende:
[..]
Intern verhuizen is geen goed plan, heb naar mijn eigen mening de beste kamer (prijs/kwaliteit verhouding) in het huis, en 2 kamers wordt me beeeetje duur
Ah, Dupje en computers, goed plan!quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Begin een eigen host bedrijfje!
Euhm ik heb 2 proliant dl360's in de aanbieding en een del poweredge 750quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat voor servers?Als ze maar een paar tientjes kosten vermoed ik het ergste
T zijn wel oudjes hoor, maar inderdaad, wel degelijk. Heb er twee, samen 4GB geheugen, 2CPU's van 3.06GHz en volgens mij 4 hdd's van 15k rpm. Ze moeten hier weg, liggen op de zolder niets te doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:32 schreef IrishBastard het volgende:
Die Proliants zijn nog niet eens zo heel slecht toch
Ieh!quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:40 schreef Mikkie het volgende:
Waarom je nooit foto's moet maken met een spiegel in de buurt:
http://auto-onderdelen.ma(...)eneratie-type-1.html
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:40 schreef Mikkie het volgende:
Waarom je nooit foto's moet maken met een spiegel in de buurt:
http://auto-onderdelen.ma(...)eneratie-type-1.html
Nah denk dat wij die wel hebbenquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:21 schreef Dupje het volgende:
[..]
Intern verhuizen is geen goed plan, heb naar mijn eigen mening de beste kamer (prijs/kwaliteit verhouding) in het huis, en 2 kamers wordt me beeeetje duur
Ja, maar jullie zijn met z'n 2en en krijgen korting nu, das niet eerlijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nah denk dat wij die wel hebben
Patserquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nah denk dat wij die wel hebben
Normaal was het zo dat bij interne verhuizing de prijs hetzelfde bleef, en wanneer er iemand van buiten ik kwam dat de prijs dan 5 a 10 euro omhoog ging.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:58 schreef Mikkie het volgende:
Ik snap er geen hol van.
Het gaat om een prijsverhoging bij interne verhuizing? Lijkt mij dat je gewoon de prijs van de nieuwe kamer gaat betalen en het is aan de huisbaas om vast te stellen of hij die hetzelfde laat, of toch verhoogt.
En waarom zou dat nu niet meer mogen? Je kiest er toch zelf voor om te verhuizen. Als je niet meer wil gaan betalen, blijf je lekker zitten. Vrije markt und soquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:58 schreef Dupje het volgende:
[..]
Normaal was het zo dat bij interne verhuizing de prijs hetzelfde bleef, en wanneer er iemand van buiten ik kwam dat de prijs dan 5 a 10 euro omhoog ging.
Dit dusquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En waarom zou dat nu niet meer mogen? Je kiest er toch zelf voor om te verhuizen. Als je niet meer wil gaan betalen, blijf je lekker zitten. Vrije markt und so. Een huisbaas mag zelf zijn prijzen bepalen.
Ik vind het alleen raar als de regeling die altijd zo is geweest ineens ophoudt. En er zijn zat "dure" kamers in huis dus maakt die 5 a 10 euro nou uit. Er komt toch ook iemand van buiten in, en die kamer gaat dan toch mooi wat euro's omhoog?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:59 schreef IrishBastard het volgende:
Dat laatste dus
Daarbij moet je ook reeel zijn richting een huisbaas. Als de huurprijzen al jaren niet veranderd zijn, zoals op de kamer van Dupje, en je echt minstens 50 euro per maand meer kunt krijgen, zou ik het op een gegeven moment ook wel weten
Eens.quote:
Nou misschien die grens dan vanaf nu trekken, maar mensen die daarvoor er al woonde en zoals Dup zegt toen nog geen "recht" hadden omdat er mensen waren die voorrang hadden omdat ze er al langer woonde nog wel die kans geven. En dan nu vanaf nu nieuwe huisgenoten die regeling niet meer laten toepassen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:57 schreef IrishBastard het volgende:
Waarom zou je iets niet 'ineens' aan kunnen passen. Waar moet je dan een grens trekken?
Indeedquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eens.
Daarbij zou het in dit geval gaan om een kamer vergroting van 12/14m2 naar 16m2, voor een hoger bedrag van 5 euro. Nuff said
Dat kan niet. Die kamer van 12m2 kun je niet duurder gaan maken, dat is niet reeel. En 'altijd zo geweest' zijn is natuurlijk totaal geen garantie voor het behoud van een regeling. Daarom, wat voor reden/moment moet er dan zijn dat je zoiets wel aan zou mogen passen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik vind het alleen raar als de regeling die altijd zo is geweest ineens ophoudt. En er zijn zat "dure" kamers in huis dus maakt die 5 a 10 euro nou uit. Er komt toch ook iemand van buiten in, en die kamer gaat dan toch mooi wat euro's omhoog?
Je komt een beetje warrig op me over vandaag, Yashquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou misschien die grens dan vanaf nu trekken, maar mensen die daarvoor er al woonde en zoals Dup zegt toen nog geen "recht" hadden omdat er mensen waren die voorrang hadden omdat ze er al langer woonde nog wel die kans geven. En dan nu vanaf nu nieuwe huisgenoten die regeling niet meer laten toepassen.
Omdat ik niet precies kan uitleggen hoe ik het bedoelquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je komt een beetje warrig op me over vandaag, Yash
Maar het gaat toch om het principe, niet om die vijf euro.. Andere huisgenoten konden wel "goedkoper" overhuizen maar zij dan ineens niet..quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:01 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eens.
Daarbij zou het in dit geval gaan om een kamer vergroting van 12/14m2 naar 16m2, voor een hoger bedrag van 5 euro. Nuff said
Dit lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou misschien die grens dan vanaf nu trekken, maar mensen die daarvoor er al woonde en zoals Dup zegt toen nog geen "recht" hadden omdat er mensen waren die voorrang hadden omdat ze er al langer woonde nog wel die kans geven. En dan nu vanaf nu nieuwe huisgenoten die regeling niet meer laten toepassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |