Doe je dan de pannekoeken in de snert dippen ofzo...quote:Op donderdag 4 november 2010 21:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lekker snert en pannekoeken gegeten bij pap en mam
Doe je dan de pannekoeken in de snert dippen ofzoquote:Op donderdag 4 november 2010 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Lekker snert en pannekoeken gegeten bij de ouders van yashi!
Nee de snert in je pannenkoek vouwenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Doe je dan de pannekoeken in de snert dippen ofzo
Ah! das veel logischer iddquote:Op donderdag 4 november 2010 21:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee de snert in je pannenkoek vouwen
Snert vooraf en pannenkoeken als toetje!quote:
Als jij het op een wereldbol met een stokje zou moeten aanwijzen wees je waarschijnlijk Australië aan!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:31 schreef swarmahoer het volgende:
chersonisos ligt op een eiland, zo dom ben ik nu ook weer niet
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik weet spanje heus wel te vinden hoor
En de hoofdstad van Griekenland is Romequote:Op donderdag 4 november 2010 21:31 schreef swarmahoer het volgende:
chersonisos ligt op een eiland, zo dom ben ik nu ook weer niet
Katholiekenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mooi contrast
Die bovenste is dus de oprichter en eerste eigenaar van Yab Jum, de tweede is zijn broer Pater Heuft die pastoor is in Maas en WaalGrappig dat dat uit één familie kan komen
Overigens ook een heel interessant filmpje over Pater Heuft (Begrip bij ons in Maas en Waal) maar hij geeft ook gewoon toe dat het katholieke geloof 50 jaar achterloopt en dat er bepaalde dingen zijn die hij belachelijk vind en niet mee eens is.. Inspirerende man
http://www.google.nl/quote:Op donderdag 4 november 2010 23:21 schreef swarmahoer het volgende:
Goede spareribs restaurant omgeving Nijmegen/Arnhem
Is je 'e' kapot?quote:Op vrijdag 5 november 2010 03:28 schreef vogelkooi het volgende:
Over enquêtes gesproken, heb ik en fokker uit Nijmegen aangesproken vorige week om en enquête in te vullen in de bus/openbaar vervoer ? Was en bijbaan en vroeg me af of ik en fokker heb gesproken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |