Nah Bot?!! Dat valt best mee...maar om jullie tere zieltjes te sparen zal ik het de volgende keer in fluweel inpakkenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Alhoewel bot verwoord, helemaal mee eensWaarom zou ik een of andere k*tinstantie blij maken met dingen waar zij geld aan verdienen, zonder dat er iets nuttigs voor mij tegenover staat
Eerder direct...Ik hou dr niet zo van om tig post te maken om duidelijk te maken wat ik bedoelquote:
Het Centraal Bureau voor de Statistiek is naar mijn weten een overheidsinstantie zonder winstoogmerk. Een mogelijk voordeel is dat als er in een bepaalde wijk of dorp uit die enquêtes blijkt dat er veel mensen zijn die zich onveilig voelen, dat dit op de politieke agenda aangekaart gaat worden.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Alhoewel bot verwoord, helemaal mee eensWaarom zou ik een of andere k*tinstantie blij maken met dingen waar zij geld aan verdienen, zonder dat er iets nuttigs voor mij tegenover staat
Zo heb ik ze het liefst!quote:
CBS wellicht niet. Toch, als ze niets opleveren (geen resultaten) krijgen ze geen geld om door te gaan, of moeten ze kijken naar wat er fout gaat. Subsidie is ook geld krijgen over mijn rug in dezequote:Op donderdag 4 november 2010 12:47 schreef Stefka het volgende:
[..]
Het Centraal Bureau voor de Statistiek is naar mijn weten een overheidsinstantie zonder winstoogmerk. Een mogelijk voordeel is dat als er in een bepaalde wijk of dorp uit die enquêtes blijkt dat er veel mensen zijn die zich onveilig voelen, dat dit op de politieke agenda aangekaart gaat worden.
Dit neemt overigens niet weg dat ik de werkwijze van deze mensen ook niet helemaal fijn vind hoor
Zal me niets verbazen als het CBS dit gewoon heeft uitbesteed aan zo'n debiel bedrijf. Dat het geen winstoogmerk heeft wil niet zeggen dat ze gebruik maken van diensten van derden.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
CBS wellicht niet. Toch, als ze niets opleveren (geen resultaten) krijgen ze geen geld om door te gaan, of moeten ze kijken naar wat er fout gaat. Subsidie is ook geld krijgen over mijn rug in deze
Daarbij zijn er ook bedrijven als Infomart enzo, die wel geld verdienen aan dit soort onzin, en je dan maanden blijven bestoken met de grootst mogelijke onzin
Dat was ik, en die post moet er nog gewoon staan tenzij een modje hier bij het CBS werktquote:Op donderdag 4 november 2010 12:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat was of AMDB of Vogelkooi of Difficult
iig een van hun zei dat je dan om de drie maanden ofzo weer moet invullen om te kijken hoe het er dan voor staat enzo..
Yep!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:56 schreef Difficult het volgende:
[..]
Dat was ik, en die post moet er nog gewoon staan tenzij een modje hier bij het CBS werkt
Maar inderdaad als je zo'n enquête invult bellen ze je om de zoveel maanden terug om te vragen of de situatie is veranderd en blablabla
Heel irritant.
Ik zie alleen een filmpje waar je IB ziet playbacken?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:04 schreef Difficult het volgende:
Ik weet niet waarom, maar hij doet me denken aan Michiel Veenstra
Bril = IB?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zie alleen een filmpje waar je IB ziet playbacken?
Dat vroeg ik mij dus ook af of dat IB wasquote:
wat engquote:Op donderdag 4 november 2010 14:35 schreef swarmahoer het volgende:
http://www.youtube.com/user/BeenerKeeKee19952#p/u/4/OBmIA14TL9k
Doe je dan de pannekoeken in de snert dippen ofzo...quote:Op donderdag 4 november 2010 21:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lekker snert en pannekoeken gegeten bij pap en mam
Doe je dan de pannekoeken in de snert dippen ofzoquote:Op donderdag 4 november 2010 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Lekker snert en pannekoeken gegeten bij de ouders van yashi!
Nee de snert in je pannenkoek vouwenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Doe je dan de pannekoeken in de snert dippen ofzo
Ah! das veel logischer iddquote:Op donderdag 4 november 2010 21:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee de snert in je pannenkoek vouwen
Snert vooraf en pannenkoeken als toetje!quote:
Als jij het op een wereldbol met een stokje zou moeten aanwijzen wees je waarschijnlijk Australië aan!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:31 schreef swarmahoer het volgende:
chersonisos ligt op een eiland, zo dom ben ik nu ook weer niet
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:40 schreef swarmahoer het volgende:
ik weet spanje heus wel te vinden hoor
En de hoofdstad van Griekenland is Romequote:Op donderdag 4 november 2010 21:31 schreef swarmahoer het volgende:
chersonisos ligt op een eiland, zo dom ben ik nu ook weer niet
Katholiekenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mooi contrast
Die bovenste is dus de oprichter en eerste eigenaar van Yab Jum, de tweede is zijn broer Pater Heuft die pastoor is in Maas en WaalGrappig dat dat uit één familie kan komen
Overigens ook een heel interessant filmpje over Pater Heuft (Begrip bij ons in Maas en Waal) maar hij geeft ook gewoon toe dat het katholieke geloof 50 jaar achterloopt en dat er bepaalde dingen zijn die hij belachelijk vind en niet mee eens is.. Inspirerende man
http://www.google.nl/quote:Op donderdag 4 november 2010 23:21 schreef swarmahoer het volgende:
Goede spareribs restaurant omgeving Nijmegen/Arnhem
Is je 'e' kapot?quote:Op vrijdag 5 november 2010 03:28 schreef vogelkooi het volgende:
Over enquêtes gesproken, heb ik en fokker uit Nijmegen aangesproken vorige week om en enquête in te vullen in de bus/openbaar vervoer ? Was en bijbaan en vroeg me af of ik en fokker heb gesproken.
Wat heb je met IB gedaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |