Ik mailde laatst een docent tijdens zijn les, en kreeg ook tijdens die les mail terug van hemquote:Op woensdag 3 november 2010 10:46 schreef IrishBastard het volgende:
Toch mooi, een docent mailen en 5 seconden later al reactie hebben
al 2 dagen geleden en nog steeds geen reactiequote:Op woensdag 3 november 2010 10:46 schreef IrishBastard het volgende:
Toch mooi, een docent mailen en 5 seconden later al reactie hebben
Weer voorzien van laptop en internet?quote:
Nee nog nietquote:Op woensdag 3 november 2010 12:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Weer voorzien van laptop en internet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Mn zusje woont in Eindhoven, dit was in een klein cafe achtig ding, Pink Lemon. Erg leuk! Ook erg Dupjequote:Op woensdag 3 november 2010 18:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Das wel helemaal hip zeg, mijn schoonzusje kreeg dat ook al voor dr verjaardag
Maar is dit bij je zusje thuis of in een restaurant?
O ik zag wel stoelen, maar zijn dat nu benen?quote:Op woensdag 3 november 2010 18:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha okeomdat ik verder geen stoelen er omheen zie staan ofzo
maar tof
Haha dat zijn mijn mama's benen.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ik zag wel stoelen, maar zijn dat nu benen?
Mamma van Dupje gespot! Ik kan zo niet zeggen of jullie op elkaar lijken!quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 18:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mamma van Dupje gespot! Ik kan zo niet zeggen of jullie op elkaar lijken!
Heb ik ook gedaan toen ik nog @ Kwakkenberg woonde! Ik had gedaan alsof het de meest criminele wijk gedaan is tussen hier en Zuid-Afrika! Aangeven dat je 's avonds niet over straat durft etc.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ze hebben mij geselecteerd ofzo, is gewoon random selectie denk ik.
Zo word je gevoel van veiligheid natuurlijk niet groterquote:Op donderdag 4 november 2010 12:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik heb 3 of 4 keer schriftelijk het verzoek gehad dat ding in te vullen, en toen stond onder de laatste brief van als u het nu niet invult sturen we over een aantal weken iemand langs of nemen we telefonisch contact met u op.. Ja en dan, gaan ze met een pistool tegen mijn hoofd dwingen dat ding in te vullen of wat
Hier zei ook al iemand dat ie dat ooit gedaan had en er nog ik weet niet hoe lang last van had..
Die post heb ik ook gelezen, maar die is nu weg ofzoquote:Op donderdag 4 november 2010 12:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat was of AMDB of Vogelkooi of Difficult
iig een van hun zei dat je dan om de drie maanden ofzo weer moet invullen om te kijken hoe het er dan voor staat enzo..
Alhoewel bot verwoord, helemaal mee eensquote:Op donderdag 4 november 2010 12:29 schreef Laysa het volgende:
Waarom zou ze!!!!.
Zou lekker zijn als ik op elke stomme enquête inga waar ik niet om gevraagd heb!
En als je even de moeite had genomen om goed te lezen. had je kunnen zien dat ze schreef dat anderen die dit wel hadden gedaan er nog erg veel last van hebben gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |