SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mij![]()
Dankjewel! Er waren sowieso heel veel mensen afwezigquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
jij ook gefeli
wat waren er veel Cum Laudes he?![]()
![]()
nu lekker richting Den Haag
Tweede. Dus we moeten afvallers hebben.quote:
hee doodkapje, dat is lang geledenquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:06 schreef Doodkapje het volgende:
Zijn jullie ook zo nat vandaag? Moedeloos weer
Wooooow halloooooooooooooo ik was laatst nog in het gitaristentopic, maar heb je niet gezien daar. Hoe is het met je?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:06 schreef Doodkapje het volgende:
Zijn jullie ook zo nat vandaag? Moedeloos weer
IB en Yash bijna gok ik!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:15 schreef Doodkapje het volgende:
Whehehe, alles okee hier hoor.... druk met promoveren! Toen ik die baan had was het ineens *poef* zero social-lifeJoh, de samenstelling hiero is ook niet veel veranderd! Wie hebben er al kinderen?
Misschien dat een croissantje van IB in de oven van Yasha aan het bakken is.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:15 schreef Doodkapje het volgende:
Whehehe, alles okee hier hoor.... druk met promoveren! Toen ik die baan had was het ineens *poef* zero social-lifeJoh, de samenstelling hiero is ook niet veel veranderd! Wie hebben er al kinderen?
Whehe,... als de kaas er tussenuit sijpelt misschien welquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien dat een croissantje van IB in de oven van Yasha aan het bakken is.
Haha, dan is het wel een kaaskop qua geboorte!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Whehe,... als de kaas er tussenuit sijpelt misschien wel
Was toch weer best gezellig.quote:
Is het vandaag open-museum-dag? Weer een oudje in dit draadje!quote:
gelukkigquote:
Hehe, kom weer even buurten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is het vandaag open-museum-dag? Weer een oudje in dit draadje!
Ik ging nog frikandellen eten bij 4 dames, ben een lens kwijtgeraakt en een maat van me was spoorloos voor een paar uurquote:
Geen wonder dat ze meer blauw op straat willen! Het zit allemaal hier binnen! Die was slecht maar ik kon het niet laten!quote:
Is je terugkomst een goed iets zoals bij Jezus het geval was?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
CP is weg en de topics lopen meteen voor geen meter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Ik heb het volgehouden om uitgelogd te blijven en niet mee te lurkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:33 schreef morgane het volgende:
Je bent terug!!hoe gaat het nu met je?
Ik zal een goed woordje voor je doen bij de baas met de baard voor je wiskunde!quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik heb het volgehouden om uitgelogd te blijven en niet mee te lurkenDus dat was best geslaagd eigenlijk
Was zon gewoonte geworden dat F5en
![]()
Had de tentamenweek en moest nog een rapport inleveren. Vorig weekend flink zitten tikken, had nog maar 3 pagina's en uiteindelijk waren het er 38alles last minute gemaakt en ingeleverd maar de resultaten mogen er zijn
Heb nu 4 punten terug, een 8, 7.5, en 2 x een 7.2.HOOOOP echt dat ik wiskunde gister minstens een 4.5 gehaald heb, en de rest ook voldoende is / goedgekeurd, dan heb ik namelijk de eerste 15 studiepunten binnen
oja en ik mag vanavond weer in roermond/venlo in de tunnels werken, oud werkgever belde op of ik er zin in had. Elke cent is meegenomen natuurlijk, dus ik ga vanavond camera's poetsentot een uur of 4.
wat ga je dan doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:42 schreef Sander het volgende:
Idem voor mij! In de stad, niet het drinken
ff wat aan het testen qua posts deleten, wanneer ik ze wel of niet ziequote:Op vrijdag 5 november 2010 20:49 schreef Rituals het volgende:
Swarma wat ben je toch allemaal aan het doen?
Mijn beeld verspringt de hele tijd. Zie ik steeds van die enorm interessante posts die vervolgens meteen weer verwijderd wordenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ff wat aan het testen qua posts deleten, wanneer ik ze wel of niet zie
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:52 schreef Naaaait93 het volgende:
Valt er nog wat te daten in Nijmeguh?
De een noemt het toeval, de ander God.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mijn beeld verspringt de hele tijd. Zie ik steeds van die enorm interessante posts die vervolgens meteen weer verwijderd worden.
Wanneer kun je?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:52 schreef Naaaait93 het volgende:
Valt er nog wat te daten in Nijmeguh?
Op zijn minst!quote:
Normaal heet dit topic Nijmegay, iemand heeft echter een typefout gemaakt.quote:
ik voel me niet aangesprokenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Maar nee hoor, gewoon onzekere jongetjes aan het pesten
nieeeeet, t was maar even een mededelingquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
blijkbaar wel, want je blijft happen
Niet durven, maar wel wil happen hè! Het knulletje zit nog in de kast!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
blijkbaar wel, want je blijft happen
gelukkig zijn wij goed in het openmaken van kastenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet durven, maar wel wil happen hè! Het knulletje zit nog in de kast!
Ook niet erna schijnt:quote:
quote:
quote:
Gelukkig...ik schrok gewoon eventjes....heej een nieuw jongetje in onze kring....Gezellig hoor!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |