Mijn beeld verspringt de hele tijd. Zie ik steeds van die enorm interessante posts die vervolgens meteen weer verwijderd wordenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ff wat aan het testen qua posts deleten, wanneer ik ze wel of niet zie
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:52 schreef Naaaait93 het volgende:
Valt er nog wat te daten in Nijmeguh?
De een noemt het toeval, de ander God.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mijn beeld verspringt de hele tijd. Zie ik steeds van die enorm interessante posts die vervolgens meteen weer verwijderd worden.
Wanneer kun je?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:52 schreef Naaaait93 het volgende:
Valt er nog wat te daten in Nijmeguh?
Op zijn minst!quote:
Normaal heet dit topic Nijmegay, iemand heeft echter een typefout gemaakt.quote:
ik voel me niet aangesprokenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Maar nee hoor, gewoon onzekere jongetjes aan het pesten
nieeeeet, t was maar even een mededelingquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
blijkbaar wel, want je blijft happen
Niet durven, maar wel wil happen hè! Het knulletje zit nog in de kast!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
blijkbaar wel, want je blijft happen
gelukkig zijn wij goed in het openmaken van kastenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet durven, maar wel wil happen hè! Het knulletje zit nog in de kast!
Ook niet erna schijnt:quote:
quote:
quote:
Gelukkig...ik schrok gewoon eventjes....heej een nieuw jongetje in onze kring....Gezellig hoor!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |