Ik had mijn speciale soep gemaakt... er was nog zat overquote:Op maandag 1 november 2010 22:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voor een warme maaltijd trek ik inderdaad prima de kleren uit
Dat ligt er natuurlijk maar aan..quote:Op maandag 1 november 2010 22:40 schreef Evie het volgende:
Ik dacht dat de liefde van de man door de maag van de vrouw ging als ze t goed deed
Hormonen alarmquote:Op maandag 1 november 2010 22:40 schreef Evie het volgende:
Ik dacht dat de liefde van de man door de maag van de vrouw ging als ze t goed deed
Speciale soep?quote:Op maandag 1 november 2010 22:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had mijn speciale soep gemaakt... er was nog zat over
Die soep, die moet ik ook nog eens uitproberen!quote:Op maandag 1 november 2010 22:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had mijn speciale soep gemaakt... er was nog zat over
quote:Op maandag 1 november 2010 22:40 schreef Evie het volgende:
in dat laatste zit t hem nou. vele vrouwen beweren er een ster in te zijn maar in de praktijk valt dat nog weleens tegen vind ik.quote:Op maandag 1 november 2010 22:40 schreef Evie het volgende:
" speciale" soep hmzz...quote:Op maandag 1 november 2010 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die soep, die moet ik ook nog eens uitproberen!
Mijn feelgood soepquote:
+1quote:Op maandag 1 november 2010 22:42 schreef dawg het volgende:
[..]
in dat laatste zit t hem nou. vele vrouwen beweren er een ster in te zijn maar in de praktijk valt dat nog weleens tegen vind ik.
whehequote:Op maandag 1 november 2010 22:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het antwoord op alle vragen!
moeten ze maar wat meer oefenen.quote:Op maandag 1 november 2010 22:43 schreef Gasol het volgende:
[..]
+1
Maar je kan het niet zeggen want dan zijn ze beledigd
Dan moet je zeggen hoe het beter kanquote:Op maandag 1 november 2010 22:42 schreef dawg het volgende:
[..]
in dat laatste zit t hem nou. vele vrouwen beweren er een ster in te zijn maar in de praktijk valt dat nog weleens tegen vind ik.
Jij snapt het.quote:Op maandag 1 november 2010 22:40 schreef Evie het volgende:
Maar als ze denken dat ze het goed doen heeft oefenen geen zin, blijven ze gewoon hetzelfde doenquote:
Dat is voor mij een weet....quote:Op maandag 1 november 2010 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Dan is de echte vraag, gaat de liefde van de man ook door jouw maag?
Succes!quote:Op maandag 1 november 2010 22:45 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ga eens slapen, je moet er morgen fris uitzien op je sollicitatie:D
quote:Op maandag 1 november 2010 22:45 schreef Gasol het volgende:
[..]
Maar als ze denken dat ze het goed doen heeft oefenen geen zin, blijven ze gewoon hetzelfde doen
quote:Op maandag 1 november 2010 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen hoe het beter kanIedereen moet het leren.
Ik dacht dat jij m geopend hadquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij m geopend had
Maar Snuit deed het
Wordt in ongeveer 30 seconden uitgelegd in een mooie scene in 'Phileine zegt sorry'quote:Op maandag 1 november 2010 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen hoe het beter kanIedereen moet het leren.
quote:Op maandag 1 november 2010 22:46 schreef slacker_nl het volgende:
Zekers, maar de liefde van mij gaat ook door m'n ogen.
Mooie scenequote:Op maandag 1 november 2010 22:48 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wordt ongeveer in 30 seconde uitgelegd in een mooie scene in 'Phileine zegt sorry'
Wat zijn mannen ook aardig, of heb je die film gekeken, omdat hij jezelf leuk leek.quote:Op maandag 1 november 2010 22:48 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wordt ongeveer in 30 seconde uitgelegd in een mooie scene in 'Phileine zegt sorry'
Ik gebruik het al sinds 1784quote:Op maandag 1 november 2010 22:47 schreef Q. het volgende:
Snuit heeft dit OP-concept gewoon van mij afgekeken. Maar dat mag, we zijn immers broeders.
Snuitje IS gewoon sexy!quote:
Ik heb niks met Giphard.quote:Op maandag 1 november 2010 22:48 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wordt in ongeveer 30 seconden uitgelegd in een mooie scene in 'Phileine zegt sorry'
Dan pas opstaan? Dan ben ik al halverwege m'n dag!quote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef danny130 het volgende:
Ik ga maar weer eens slapen. Morgen weer 06:15 op om te werken![]()
Nog 50 jaar dan misschien pensioen
Jemig en dan nu al aan je pensioen denken. Gaat niet goed.quote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef danny130 het volgende:
Ik mag een half uurtje laterquote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef danny130 het volgende:
Tegen de tijd dat wij 65 zijn bestaat het concept 'pensioen' toch niet meer.quote:Op maandag 1 november 2010 22:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Jemig en dan nu al aan je pensioen denken. Gaat niet goed.
Haha, heb pas ontslag genomen. Dus op naar wat betersquote:Op maandag 1 november 2010 22:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Jemig en dan nu al aan je pensioen denken. Gaat niet goed.
Tja, jij slaapt als wij bezig zijnquote:Op maandag 1 november 2010 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan pas opstaan? Dan ben ik al halverwege m'n dag!
Doorwerken tot je dood zal het dan wel heten.quote:Op maandag 1 november 2010 22:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat wij 65 zijn bestaat het concept 'pensioen' toch niet meer.
Dat valt ook wel weer meequote:Op maandag 1 november 2010 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, jij slaapt als wij bezig zijn
Trustenquote:Op maandag 1 november 2010 22:58 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook een poging tot slapen doen. Bye
Toedelsquote:
Dat is toch niet nodig? Niemand ziet het verschilquote:Op maandag 1 november 2010 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kut, ik moet ook zo slapen, maar ik moet nog een overhemd strijken
Kut, moet ook nog wassen, is weer eens te laatquote:Op maandag 1 november 2010 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kut, ik moet ook zo slapen, maar ik moet nog een overhemd strijken
Als ik m'n colbertje aan hou niet nee, maar mijn ochtenddienst eindigd als het licht isquote:Op maandag 1 november 2010 23:00 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dat is toch niet nodig? Niemand ziet het verschil
Sommige dingen moet je af en toe gewoon een beetje schijt aan hebbenquote:Op maandag 1 november 2010 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik m'n colbertje aan hou niet nee, maar mijn ochtenddienst eindigd als het licht is
Ja, dat dus.. Wel 2 wassen weg trouwens, maar vergeten overhemd te strijken voor morgen.. Al dacht ik eerst nog een overhemd te kunnen dragen dat ik nog had, maar broertje vond van niet.. Dus die ging de was in..quote:Op maandag 1 november 2010 23:01 schreef PeuRac het volgende:
slaapze iedereen die slapen gaat![]()
[..]
Kut, moet ook nog wassen, is weer eens te laatmoet sommige dingen eerder gaan doen
Daar heb je huismannen voor.. ( o wacht dat was in een ideale wereldquote:Op maandag 1 november 2010 23:01 schreef PeuRac het volgende:
slaapze iedereen die slapen gaat![]()
[..]
Kut, moet ook nog wassen, is weer eens te laatmoet sommige dingen eerder gaan doen
als jij stinkend rijk wordt zie ik geen probleem.quote:Op maandag 1 november 2010 23:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Daar heb je huismannen voor.. ( o wacht dat was in een ideale wereld)
Dat is een deel van het plan idd!quote:Op maandag 1 november 2010 23:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als jij stinkend rijk wordt zie ik geen probleem.
Dat niet, maar het staat niet netjes, en ik heb juist complimenten van de baas dat ik altijd zo netjes op m'n werk verschijnquote:Op maandag 1 november 2010 23:02 schreef Gasol het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je af en toe gewoon een beetje schijt aan hebben
Of kan je ontslagen worden voor een niet-gestreken overhemd?
Bazen die complimentjes geven, ze bestaan nog!quote:Op maandag 1 november 2010 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat niet, maar het staat niet netjes, en ik heb juist complimenten van de baas dat ik altijd zo netjes op m'n werk verschijn
Trek iig maar mn beddengoed van t bed af, gooi ik morgen avond wel in de was.quote:Op maandag 1 november 2010 23:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Daar heb je huismannen voor.. ( o wacht dat was in een ideale wereld)
jeetje trek jij zo hard?quote:Op maandag 1 november 2010 23:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Trek iig maar mn beddengoed van t bed af, gooi ik morgen avond wel in de was.
Ik had ooit een baas die gewoon kwaad was toen ik 's morgens belde dat ik in een kop-staart botsing terecht was gekomen...quote:Op maandag 1 november 2010 23:05 schreef Gasol het volgende:
[..]
Bazen die complimentjes geven, ze bestaan nog!
Belachelijk zulke egocentrische mensenquote:Op maandag 1 november 2010 23:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had ooit een baas die gewoon kwaad was toen ik 's morgens belde dat ik in een kop-staart botsing terecht was gekomen...
En toen ik (plichtsgetrouw) later die morgen gewoon op mijn werk verscheen, kon er niet eens een "hoe gaat het met jou?" vanaf.
Flauw....quote:
WTF soms vraag ik me af hoe nietsociale mensen op dergelijke functies terecht komen....quote:Op maandag 1 november 2010 23:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had ooit een baas die gewoon kwaad was toen ik 's morgens belde dat ik in een kop-staart botsing terecht was gekomen...
En toen ik (plichtsgetrouw) later die morgen gewoon op mijn werk verscheen, kon er niet eens een "hoe gaat het met jou?" vanaf.
Ben ook heel blij dat ik 2 jaar terug vernam dat het bedrijf failliet was verklaard, maar dat de werknemers gelukkig allemaal waren overgenomen, mét vooruitgang van loon en secundaire voorwaarden!quote:Op maandag 1 november 2010 23:08 schreef Gasol het volgende:
[..]
Belachelijk zulke egocentrische mensen
Gatverdamme Eviequote:Op maandag 1 november 2010 23:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Naja dan zou hij het niet perse in de was hoeven gooien, dus ben bang van niet
Eigenaarquote:Op maandag 1 november 2010 23:09 schreef Evie het volgende:
[..]
WTF soms vraag ik me af hoe nietsociale mensen op dergelijke functies terecht komen....
Dat is zeker mooi!quote:Op maandag 1 november 2010 23:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben ook heel blij dat ik 2 jaar terug vernam dat het bedrijf failliet was verklaard, maar dat de werknemers gelukkig allemaal waren overgenomen, mét vooruitgang van loon en secundaire voorwaarden!
Ja, ik was die dag gewoon echt zwáár pissig. En serieus een grote bek geven omdat ik kwaad op hem wasquote:Op maandag 1 november 2010 23:09 schreef Evie het volgende:
[..]
WTF soms vraag ik me af hoe nietsociale mensen op dergelijke functies terecht komen....
Het was een scherpe opmerkingquote:
Omgquote:Op maandag 1 november 2010 23:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Slaap lekker! Ik doe zo meequote:
Trusten Lotusssjequote:
Trustenquote:
Truste snuitquote:Op maandag 1 november 2010 23:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Terusten allemaal, ik ga jullie verstandige voorbeeld opvolgen.
slaap lekker!quote:Op maandag 1 november 2010 23:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Trustenquote:Op maandag 1 november 2010 23:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
die had al klaar kunnen zijnquote:Op maandag 1 november 2010 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moet eigenlijk ook, tis alweer voorbij m'n bedtijd.. Maar nogsteeds geen gestreken overhemd
Ja, kut stretch gevallen.. ik krijg die dus echt niet gestreken.. Dan hou ik m'n colbertje morgen wel aan de hele tijd, nu geen zin meer om te strijken..quote:
Nee, bankhangen. Hoewel ik zo ook wel ga slapen. Mijn ogen zijn te zwaar.quote:Op maandag 1 november 2010 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ging jij niet al slapen eerder?
Mooie man die schoonmaakt voor me. Perfect.quote:Op maandag 1 november 2010 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, Evie, je ideale wereld is niet zo ver weg hoor!
Studentes komen naakt bij je zuigen
wel een goed idee denk ik.quote:Op maandag 1 november 2010 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben nu al zo ver heen dat ik gewoon een ongestreken overhemd aantrek.quote:Op maandag 1 november 2010 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, kut stretch gevallen.. ik krijg die dus echt niet gestreken.. Dan hou ik m'n colbertje morgen wel aan de hele tijd, nu geen zin meer om te strijken..
Ik vertrek ook naar droomland, als ik tenminste kan slapen op m'n nieuwe zachte kussens..quote:Op maandag 1 november 2010 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, bankhangen. Hoewel ik zo ook wel ga slapen. Mijn ogen zijn te zwaar.
Ik morgen dus ook maarquote:Op maandag 1 november 2010 23:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben nu al zo ver heen dat ik gewoon een ongestreken overhemd aantrek.
Gewoon zonder kussens slapen.quote:Op maandag 1 november 2010 23:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vertrek ook naar droomland, als ik tenminste kan slapen op m'n nieuwe zachte kussens..
Die zien er bij mij minder lomp uit dan normale hemdenquote:Op maandag 1 november 2010 23:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon zonder kussens slapen.
Wat moet je trouwens met stretch-hemden?
Te korte armen voor standaard confectiemaat?quote:Op maandag 1 november 2010 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zien er bij mij minder lomp uit dan normale hemdenEn dit was het enige dat ik kon vinden wat een beetje op de kleur van het officiele uniform lijkt, wat ik dus niet krijg van de baas, omdat alles op maat gemaakt moet worden voor me, en dat is duur
Eerder in z'n geheel te kortquote:Op maandag 1 november 2010 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Te korte armen voor standaard confectiemaat?
quote:Op maandag 1 november 2010 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Te wijd, te lang, te groot.. Maat 44 kan goed op maat gemaakt worden, want eigenlijk moet ik maat 42 hebben qua pantalons, en 37 van overhemden..quote:Op maandag 1 november 2010 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achso, anders wordt 't te wijd zeker.
vrouwen met mantel rokje en giletjequote:Op maandag 1 november 2010 23:35 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg wel werkkleding. Vind mijn eigen kleding toch fijner. Zo'n stom kort gilet dat ze bij ons hebben.
Ik wil de broek.quote:Op maandag 1 november 2010 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vrouwen met mantel rokje en giletje![]()
Trustenquote:Op maandag 1 november 2010 23:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nu echt m'n bed in!
Tot morgen [Singles](En Myr, je smst maar enzo
)
ik heb niet eens een strijkplank.quote:Op maandag 1 november 2010 23:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben nu al zo ver heen dat ik gewoon een ongestreken overhemd aantrek.
slaap lekker!!quote:Op maandag 1 november 2010 23:48 schreef Solique het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken. Trusten allen die nog over zijn gebleven
of juist door de artiesteningang?quote:Op maandag 1 november 2010 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Dan is de echte vraag, gaat de liefde van de man ook door jouw maag?
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:31 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zou ik dat wel moeten doen, maarja... Toch ergens geen rust vandaag.
Wat zijn wij toch weer heerlijke vroege vogels vandaag!quote:Op dinsdag 2 november 2010 05:08 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Een beetje vroeg, maar dat mag de pret niet drukken. Nieuwe dag, nieuwe kansen, lach.
Beetje laat erin, maar dat geeft niet, ik kan na m'n eerste dienst nog even ogen dicht doen stiekemquote:
Ja, wij overzien de wereld wanneer deze nog in ruste is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 05:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat zijn wij toch weer heerlijke vroege vogels vandaag!
Precies! Geen nood kleine slapende [Singles] Friend en ik waken over jullie slapende lijfjesquote:Op dinsdag 2 november 2010 05:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, wij overzien de wereld wanneer deze nog in ruste is.
Precies, geen monsters onder het bed, we slaan de dekens terug wanneer die half van het bed hangen en zien hoe jullie allen met een lach jullie dromen beleven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 05:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Precies! Geen nood kleine slapende [Singles] Friend en ik waken over jullie slapende lijfjes
Dat is irritant hahaquote:Op dinsdag 2 november 2010 06:06 schreef Gasol het volgende:
Dit is zo niks voor mij, ik hoef pas om 9u er uit maar kan nu al niet meer slapen
Als dat kan ook gewoon lekker doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 07:40 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Donderdag ga ik de hele ochtend in bed liggen, ben me moe
Dat vind ik al luxe, na jaren niet op vakantie te zijn geweest.quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die maar 1x per jaar vakantie hebben
Wat ben jij een heerlijke optimistquote:
Ja, dat kan. Donderdag en vrijdag vrijquote:Op dinsdag 2 november 2010 07:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als dat kan ook gewoon lekker doen
Ik heb maar van de gelegenheid gebruik gemaakt door weer eens mijn gewichten die in de kast lagen te verstoffen te gebruiken, was al een tijdje van plan om weer wat meer te gaan trainenquote:
Wat is er te doen in Paradiso vanavond?quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:46 schreef douche-eendje het volgende:
Goedemorgen! Vanavond naar Paradiso, morgen uitslapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Genoeg. Ik ga naar The Bullfight vanavondquote:Op dinsdag 2 november 2010 07:59 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik heb maar van de gelegenheid gebruik gemaakt door weer eens mijn gewichten die in de kast lagen te verstoffen te gebruiken, was al een tijdje van plan om weer wat meer te gaan trainen
[..]
Wat is er te doen in Paradiso vanavond?
Ik zal extra m'n best doen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Genoeg. Ik ga naar The Bullfight vanavond
quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:01 schreef El_Matador het volgende:
Goedemorgen!Slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Gracias. Mijn 3daagse weekend zit er weer op. Was geweldig.quote:
Iemand moet het zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ben jij een heerlijke optimist![]()
Op maandag roepen bijna weekend![]()
Nu al roepen dat je bijna vakantie hebt
Ja inderdaad.quote:
Ik vind mezelf best optimistischquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
De andere zijn het niet. Die zijn altijd zo negatief.
Daarom hebben we een Q nodig.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
Vast weer zo'n buschauffeur die nog even snel zijn overhemd moest strijken vanochtend
Q FTW!quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
De andere zijn het niet. Die zijn altijd zo negatief.
Daarom hebben we een Q nodig.
Oh jeequote:Op dinsdag 2 november 2010 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn arm is al sinds gistermiddag in staking.
Als dat kreng nou ook de eisen even doorgeeft dan weet ik hoe ik hem weer aan het werk krijg.
Pijn!!
Wat heb je ermee gedaan dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn arm is al sinds gistermiddag in staking.
Als dat kreng nou ook de eisen even doorgeeft dan weet ik hoe ik hem weer aan het werk krijg.
Pijn!!
Nee. Gisteren opeens een steek en toen ging mn arm lastig doen. Onderweg naar Den Helder de pijn zitten verbijten. Bij thuiskomst ging mn arm trillen enz en nu doet het nog steeds pijn. Snap er niks vanquote:
Gangreen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Gisteren opeens een steek en toen ging mn arm lastig doen. Onderweg naar Den Helder de pijn zitten verbijten. Bij thuiskomst ging mn arm trillen enz en nu doet het nog steeds pijn. Snap er niks van
quote:
Wat raarquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Gisteren opeens een steek en toen ging mn arm lastig doen. Onderweg naar Den Helder de pijn zitten verbijten. Bij thuiskomst ging mn arm trillen enz en nu doet het nog steeds pijn. Snap er niks van
Gaat vast wel over voor ik een jochie wordquote:
Verrekking ofzo, even rust aan je arm geven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor je een jochie wordt?quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat vast wel over voor ik een jochie word
Ken je die uitspraak niet?quote:
Nee, die kende ik nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ken je die uitspraak niet?
Als je ziekjes bent ofzo: Gaat vast wel over voor ik een jongetje/meisje word.
Met andere woorden het blijft niet eeuwig, je gaat er niet aan dood.
Zal vast wel terecht zijnquote:
Hoi klutsquote:
Ze pesten je vast met je stunt van zondagochtendquote:
uiteraardquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze pesten je vast met je stunt van zondagochtend
Que?quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil dat ze eens opschieten met die vergunning in Australie.
We hebben filialen in de UK en Zweden en hopelijk binnenkort ook Mexico en Australie dusquote:
Ah, right. Zit er dan misschien een reisje down-under in?quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben filialen in de UK en Zweden en hopelijk binnenkort ook Mexico en Australie dus.
Als het aan mij ligt een enkeltje danquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, right. Zit er dan misschien een reisje down-under in?
Als het aan ons ligt ook hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt een enkeltje dan.
Ik neem het cognacje van HW welquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:53 schreef STING het volgende:
[..]
Daar krijg je het niet warmer van hoor
Alleen jammer dat hij dan nog wel kan fokkenquote:
Hoax! Ze hebben geen internet daar beneden!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij dan nog wel kan fokken
Oeh.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WerkbuurmanIk loop rond half 11 langs je in pak
Ik ga dus hopelijk weer eens terugquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar
[..]
HeatWave
[..]
In Australie ja zekerquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga dus hopelijk weer eens terug. En als het erin zit en er is werk is er kans dat ik niet meer terugkom ook
.
Kom je bij me wonen?.
Boven de wielkasten zeker, die zijn wat hoger.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:18 schreef Kluts het volgende:
Ik zat vanmorgen in de bus op een stoel die zo hoog was dat ik bij lange na niet met mijn benen bij de grond kon.
Ok, nou ik hou je op de hoogtequote:
Ja, denk het. Ik voelde me een kabouter. Met wiebelende beentjes.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Boven de wielkasten zeker, die zijn wat hoger.
En dan posten, royal sadnessquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:22 schreef RealZeus het volgende:
Ik wil niemand de ogen uitsteken maar ik lig nu in bed met een lief meisje.Ok,nu even niet,want ze is naar de wc,maar het gaat om het idee.
Je bent wel heel blij met je meisje hè? Vergeet het niet ook tegen haar te zeggen en niet alleen maar tegen onsquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:22 schreef RealZeus het volgende:
Ik wil niemand de ogen uitsteken maar ik lig nu in bed met een lief meisje.Ok,nu even niet,want ze is naar de wc,maar het gaat om het idee.
WTF, ga wat anders doen dan op Fok posten man.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:22 schreef RealZeus het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Zolang de bus geen noodstop maakt is er niets aan de hand, maar anders als je het niet doorhebt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, denk het. Ik voelde me een kabouter. Met wiebelende beentjes.
Hoe dat zo?quote:
Leg jij eens heel snel je telefoon weg!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:22 schreef RealZeus het volgende:
Ik wil niemand de ogen uitsteken maar ik lag vanmorgen, en de dagen en weken daarvoor in bed met een ontzettend lief vriendje.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:22 schreef RealZeus het volgende:
Onze ogen uitsteken, ik zou voor die van jezelf maar eens uitkijken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:22 schreef RealZeus het volgende:
Zullen wij voortaan ook liveverslag uit bed doen ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil niemand de ogen uitsteken maar ik lag vanmorgen, en de dagen en weken daarvoor in bed met een ontzettend lief vriendje.Oke, nu even niet, want ik ben op werk, maar het gaat om het idee.
Dat kan RZ niet aan hoor, als beginneling. Parental advisory.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zullen wij voortaan ook liveverslag uit bed doen ?
Ze heeft wel een heel leuk karakter.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:25 schreef HeatWave het volgende:
En ze is "lief" oftewel, aarslelijk.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil niemand de ogen uitsteken maar ik lag de afgelopen 11 jaar in bed met een ontzettend lief vriendje.Oke, nu even niet, want ik ben op werk, maar het gaat om het idee.
Anders lig je de komende jaren weer alleenquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:27 schreef Kluts het volgende:
Maar ff serieus, leuk voor je hoor, RZ, dat je zo de smaak te pakken hebt, maar als je die nieuwe tendens wil voortzetten, is het LAATSTE wat je nu moet doen mobiel internetten vanuit bed.
Oh echt he...quote:
11 jaar?quote:
Nou ja, ze was ff de poes op de bak zetten, maar dan nogquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:27 schreef Kluts het volgende:
Maar ff serieus, leuk voor je hoor, RZ, dat je zo de smaak te pakken hebt, maar als je die nieuwe tendens wil voortzetten, is het LAATSTE wat je nu moet doen mobiel internetten vanuit bed.
+!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:27 schreef Kluts het volgende:
Dat ja!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:27 schreef Kluts het volgende:
Dan flans je een ontbijtje op bed, in zo'n loos moment. Punten scoren!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ze was ff de poes op de bak zetten, maar dan nog.
Lekker doen dan toch? Of heb je verplichtingen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:29 schreef missbehavin het volgende:
Geen idee waarom ik zo beroerd ben, maar bluh, ik wil naar bed.
En dat kan niet?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:29 schreef missbehavin het volgende:Geen idee waarom ik zo beroerd ben, maar bluh, ik wil naar bed.
Dan heb gewoon de 4-year itch EN de 7-year itch al gehadquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ja ga maar vast sokjes breien joejoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Nee, @ workquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:30 schreef Gasol het volgende:
[..]
Lekker doen dan toch? Of heb je verplichtingen?
Als ik tally haar verhalen goed heb gelezen heeft ze elke dag een itch in haar doos. Dus het zijn wel wat meer itchen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb gewoon de 4-year itch EN de 7-year itch al gehad
Dat was vroeg. Irritant is dat als je geen idee hebt of het goed gingquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:31 schreef Samzz het volgende:
Arbeidsrecht klaar. Geen idee of het goed ging of niet
ik zet m'n moeder wel aan het werk.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ga maar vast sokjes breien joejoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |