Dan pas opstaan? Dan ben ik al halverwege m'n dag!quote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef danny130 het volgende:
Ik ga maar weer eens slapen. Morgen weer 06:15 op om te werken![]()
Nog 50 jaar dan misschien pensioen
Jemig en dan nu al aan je pensioen denken. Gaat niet goed.quote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef danny130 het volgende:
Ik mag een half uurtje laterquote:Op maandag 1 november 2010 22:54 schreef danny130 het volgende:
Tegen de tijd dat wij 65 zijn bestaat het concept 'pensioen' toch niet meer.quote:Op maandag 1 november 2010 22:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Jemig en dan nu al aan je pensioen denken. Gaat niet goed.
Haha, heb pas ontslag genomen. Dus op naar wat betersquote:Op maandag 1 november 2010 22:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Jemig en dan nu al aan je pensioen denken. Gaat niet goed.
Tja, jij slaapt als wij bezig zijnquote:Op maandag 1 november 2010 22:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan pas opstaan? Dan ben ik al halverwege m'n dag!
Doorwerken tot je dood zal het dan wel heten.quote:Op maandag 1 november 2010 22:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat wij 65 zijn bestaat het concept 'pensioen' toch niet meer.
Dat valt ook wel weer meequote:Op maandag 1 november 2010 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, jij slaapt als wij bezig zijn
Trustenquote:Op maandag 1 november 2010 22:58 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook een poging tot slapen doen. Bye
Toedelsquote:
Dat is toch niet nodig? Niemand ziet het verschilquote:Op maandag 1 november 2010 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kut, ik moet ook zo slapen, maar ik moet nog een overhemd strijken
Kut, moet ook nog wassen, is weer eens te laatquote:Op maandag 1 november 2010 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kut, ik moet ook zo slapen, maar ik moet nog een overhemd strijken
Als ik m'n colbertje aan hou niet nee, maar mijn ochtenddienst eindigd als het licht isquote:Op maandag 1 november 2010 23:00 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dat is toch niet nodig? Niemand ziet het verschil
Sommige dingen moet je af en toe gewoon een beetje schijt aan hebbenquote:Op maandag 1 november 2010 23:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik m'n colbertje aan hou niet nee, maar mijn ochtenddienst eindigd als het licht is
Ja, dat dus.. Wel 2 wassen weg trouwens, maar vergeten overhemd te strijken voor morgen.. Al dacht ik eerst nog een overhemd te kunnen dragen dat ik nog had, maar broertje vond van niet.. Dus die ging de was in..quote:Op maandag 1 november 2010 23:01 schreef PeuRac het volgende:
slaapze iedereen die slapen gaat![]()
[..]
Kut, moet ook nog wassen, is weer eens te laatmoet sommige dingen eerder gaan doen
Daar heb je huismannen voor.. ( o wacht dat was in een ideale wereldquote:Op maandag 1 november 2010 23:01 schreef PeuRac het volgende:
slaapze iedereen die slapen gaat![]()
[..]
Kut, moet ook nog wassen, is weer eens te laatmoet sommige dingen eerder gaan doen
als jij stinkend rijk wordt zie ik geen probleem.quote:Op maandag 1 november 2010 23:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Daar heb je huismannen voor.. ( o wacht dat was in een ideale wereld)
Dat is een deel van het plan idd!quote:Op maandag 1 november 2010 23:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
als jij stinkend rijk wordt zie ik geen probleem.
Dat niet, maar het staat niet netjes, en ik heb juist complimenten van de baas dat ik altijd zo netjes op m'n werk verschijnquote:Op maandag 1 november 2010 23:02 schreef Gasol het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je af en toe gewoon een beetje schijt aan hebben
Of kan je ontslagen worden voor een niet-gestreken overhemd?
Bazen die complimentjes geven, ze bestaan nog!quote:Op maandag 1 november 2010 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat niet, maar het staat niet netjes, en ik heb juist complimenten van de baas dat ik altijd zo netjes op m'n werk verschijn
Trek iig maar mn beddengoed van t bed af, gooi ik morgen avond wel in de was.quote:Op maandag 1 november 2010 23:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Daar heb je huismannen voor.. ( o wacht dat was in een ideale wereld)
jeetje trek jij zo hard?quote:Op maandag 1 november 2010 23:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Trek iig maar mn beddengoed van t bed af, gooi ik morgen avond wel in de was.
Ik had ooit een baas die gewoon kwaad was toen ik 's morgens belde dat ik in een kop-staart botsing terecht was gekomen...quote:Op maandag 1 november 2010 23:05 schreef Gasol het volgende:
[..]
Bazen die complimentjes geven, ze bestaan nog!
Belachelijk zulke egocentrische mensenquote:Op maandag 1 november 2010 23:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had ooit een baas die gewoon kwaad was toen ik 's morgens belde dat ik in een kop-staart botsing terecht was gekomen...
En toen ik (plichtsgetrouw) later die morgen gewoon op mijn werk verscheen, kon er niet eens een "hoe gaat het met jou?" vanaf.
Flauw....quote:
WTF soms vraag ik me af hoe nietsociale mensen op dergelijke functies terecht komen....quote:Op maandag 1 november 2010 23:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had ooit een baas die gewoon kwaad was toen ik 's morgens belde dat ik in een kop-staart botsing terecht was gekomen...
En toen ik (plichtsgetrouw) later die morgen gewoon op mijn werk verscheen, kon er niet eens een "hoe gaat het met jou?" vanaf.
Ben ook heel blij dat ik 2 jaar terug vernam dat het bedrijf failliet was verklaard, maar dat de werknemers gelukkig allemaal waren overgenomen, mét vooruitgang van loon en secundaire voorwaarden!quote:Op maandag 1 november 2010 23:08 schreef Gasol het volgende:
[..]
Belachelijk zulke egocentrische mensen
Gatverdamme Eviequote:Op maandag 1 november 2010 23:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Naja dan zou hij het niet perse in de was hoeven gooien, dus ben bang van niet
Eigenaarquote:Op maandag 1 november 2010 23:09 schreef Evie het volgende:
[..]
WTF soms vraag ik me af hoe nietsociale mensen op dergelijke functies terecht komen....
Dat is zeker mooi!quote:Op maandag 1 november 2010 23:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben ook heel blij dat ik 2 jaar terug vernam dat het bedrijf failliet was verklaard, maar dat de werknemers gelukkig allemaal waren overgenomen, mét vooruitgang van loon en secundaire voorwaarden!
Ja, ik was die dag gewoon echt zwáár pissig. En serieus een grote bek geven omdat ik kwaad op hem wasquote:Op maandag 1 november 2010 23:09 schreef Evie het volgende:
[..]
WTF soms vraag ik me af hoe nietsociale mensen op dergelijke functies terecht komen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |