Ik had mijn speciale soep gemaakt... er was nog zat overquote:Op maandag 1 november 2010 22:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voor een warme maaltijd trek ik inderdaad prima de kleren uit
Dat ligt er natuurlijk maar aan..quote:Op maandag 1 november 2010 22:40 schreef Evie het volgende:
Ik dacht dat de liefde van de man door de maag van de vrouw ging als ze t goed deed
Hormonen alarmquote:Op maandag 1 november 2010 22:40 schreef Evie het volgende:
Ik dacht dat de liefde van de man door de maag van de vrouw ging als ze t goed deed
Speciale soep?quote:Op maandag 1 november 2010 22:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had mijn speciale soep gemaakt... er was nog zat over
Die soep, die moet ik ook nog eens uitproberen!quote:Op maandag 1 november 2010 22:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had mijn speciale soep gemaakt... er was nog zat over
quote:Op maandag 1 november 2010 22:40 schreef Evie het volgende:
in dat laatste zit t hem nou. vele vrouwen beweren er een ster in te zijn maar in de praktijk valt dat nog weleens tegen vind ik.quote:Op maandag 1 november 2010 22:40 schreef Evie het volgende:
" speciale" soep hmzz...quote:Op maandag 1 november 2010 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die soep, die moet ik ook nog eens uitproberen!
Mijn feelgood soepquote:
+1quote:Op maandag 1 november 2010 22:42 schreef dawg het volgende:
[..]
in dat laatste zit t hem nou. vele vrouwen beweren er een ster in te zijn maar in de praktijk valt dat nog weleens tegen vind ik.
whehequote:Op maandag 1 november 2010 22:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het antwoord op alle vragen!
moeten ze maar wat meer oefenen.quote:Op maandag 1 november 2010 22:43 schreef Gasol het volgende:
[..]
+1
Maar je kan het niet zeggen want dan zijn ze beledigd
Dan moet je zeggen hoe het beter kanquote:Op maandag 1 november 2010 22:42 schreef dawg het volgende:
[..]
in dat laatste zit t hem nou. vele vrouwen beweren er een ster in te zijn maar in de praktijk valt dat nog weleens tegen vind ik.
Jij snapt het.quote:Op maandag 1 november 2010 22:40 schreef Evie het volgende:
Maar als ze denken dat ze het goed doen heeft oefenen geen zin, blijven ze gewoon hetzelfde doenquote:
Dat is voor mij een weet....quote:Op maandag 1 november 2010 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Dan is de echte vraag, gaat de liefde van de man ook door jouw maag?
Succes!quote:Op maandag 1 november 2010 22:45 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ga eens slapen, je moet er morgen fris uitzien op je sollicitatie:D
quote:Op maandag 1 november 2010 22:45 schreef Gasol het volgende:
[..]
Maar als ze denken dat ze het goed doen heeft oefenen geen zin, blijven ze gewoon hetzelfde doen
quote:Op maandag 1 november 2010 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen hoe het beter kanIedereen moet het leren.
Ik dacht dat jij m geopend hadquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij m geopend had
Maar Snuit deed het
Wordt in ongeveer 30 seconden uitgelegd in een mooie scene in 'Phileine zegt sorry'quote:Op maandag 1 november 2010 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen hoe het beter kanIedereen moet het leren.
quote:Op maandag 1 november 2010 22:46 schreef slacker_nl het volgende:
Zekers, maar de liefde van mij gaat ook door m'n ogen.
Mooie scenequote:Op maandag 1 november 2010 22:48 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wordt ongeveer in 30 seconde uitgelegd in een mooie scene in 'Phileine zegt sorry'
Wat zijn mannen ook aardig, of heb je die film gekeken, omdat hij jezelf leuk leek.quote:Op maandag 1 november 2010 22:48 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wordt ongeveer in 30 seconde uitgelegd in een mooie scene in 'Phileine zegt sorry'
Ik gebruik het al sinds 1784quote:Op maandag 1 november 2010 22:47 schreef Q. het volgende:
Snuit heeft dit OP-concept gewoon van mij afgekeken. Maar dat mag, we zijn immers broeders.
Snuitje IS gewoon sexy!quote:
Ik heb niks met Giphard.quote:Op maandag 1 november 2010 22:48 schreef Gasol het volgende:
[..]
Wordt in ongeveer 30 seconden uitgelegd in een mooie scene in 'Phileine zegt sorry'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |