Ik had mijn speciale soep gemaakt... er was nog zat overquote:Op maandag 1 november 2010 22:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voor een warme maaltijd trek ik inderdaad prima de kleren uit
Dat ligt er natuurlijk maar aan..quote:Op maandag 1 november 2010 22:40 schreef Evie het volgende:
Ik dacht dat de liefde van de man door de maag van de vrouw ging als ze t goed deed
Hormonen alarmquote:Op maandag 1 november 2010 22:40 schreef Evie het volgende:
Ik dacht dat de liefde van de man door de maag van de vrouw ging als ze t goed deed
Speciale soep?quote:Op maandag 1 november 2010 22:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had mijn speciale soep gemaakt... er was nog zat over
Die soep, die moet ik ook nog eens uitproberen!quote:Op maandag 1 november 2010 22:40 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had mijn speciale soep gemaakt... er was nog zat over
quote:Op maandag 1 november 2010 22:40 schreef Evie het volgende:
in dat laatste zit t hem nou. vele vrouwen beweren er een ster in te zijn maar in de praktijk valt dat nog weleens tegen vind ik.quote:Op maandag 1 november 2010 22:40 schreef Evie het volgende:
" speciale" soep hmzz...quote:Op maandag 1 november 2010 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die soep, die moet ik ook nog eens uitproberen!
Mijn feelgood soepquote:
+1quote:Op maandag 1 november 2010 22:42 schreef dawg het volgende:
[..]
in dat laatste zit t hem nou. vele vrouwen beweren er een ster in te zijn maar in de praktijk valt dat nog weleens tegen vind ik.
whehequote:Op maandag 1 november 2010 22:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het antwoord op alle vragen!
moeten ze maar wat meer oefenen.quote:Op maandag 1 november 2010 22:43 schreef Gasol het volgende:
[..]
+1
Maar je kan het niet zeggen want dan zijn ze beledigd
Dan moet je zeggen hoe het beter kanquote:Op maandag 1 november 2010 22:42 schreef dawg het volgende:
[..]
in dat laatste zit t hem nou. vele vrouwen beweren er een ster in te zijn maar in de praktijk valt dat nog weleens tegen vind ik.
Jij snapt het.quote:Op maandag 1 november 2010 22:40 schreef Evie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |