Ik ben nu al zo ver heen dat ik gewoon een ongestreken overhemd aantrek.quote:Op maandag 1 november 2010 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, kut stretch gevallen.. ik krijg die dus echt niet gestreken.. Dan hou ik m'n colbertje morgen wel aan de hele tijd, nu geen zin meer om te strijken..
Ik vertrek ook naar droomland, als ik tenminste kan slapen op m'n nieuwe zachte kussens..quote:Op maandag 1 november 2010 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, bankhangen. Hoewel ik zo ook wel ga slapen. Mijn ogen zijn te zwaar.
Ik morgen dus ook maarquote:Op maandag 1 november 2010 23:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben nu al zo ver heen dat ik gewoon een ongestreken overhemd aantrek.
Gewoon zonder kussens slapen.quote:Op maandag 1 november 2010 23:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vertrek ook naar droomland, als ik tenminste kan slapen op m'n nieuwe zachte kussens..
Die zien er bij mij minder lomp uit dan normale hemdenquote:Op maandag 1 november 2010 23:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon zonder kussens slapen.
Wat moet je trouwens met stretch-hemden?
Te korte armen voor standaard confectiemaat?quote:Op maandag 1 november 2010 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zien er bij mij minder lomp uit dan normale hemdenEn dit was het enige dat ik kon vinden wat een beetje op de kleur van het officiele uniform lijkt, wat ik dus niet krijg van de baas, omdat alles op maat gemaakt moet worden voor me, en dat is duur
Eerder in z'n geheel te kortquote:Op maandag 1 november 2010 23:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Te korte armen voor standaard confectiemaat?
quote:Op maandag 1 november 2010 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, Evie, je ideale wereld is niet zo ver weg hoor!
Studentes komen naakt bij je zuigen
Te wijd, te lang, te groot.. Maat 44 kan goed op maat gemaakt worden, want eigenlijk moet ik maat 42 hebben qua pantalons, en 37 van overhemden..quote:Op maandag 1 november 2010 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achso, anders wordt 't te wijd zeker.
vrouwen met mantel rokje en giletjequote:Op maandag 1 november 2010 23:35 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg wel werkkleding. Vind mijn eigen kleding toch fijner. Zo'n stom kort gilet dat ze bij ons hebben.
Ik wil de broek.quote:Op maandag 1 november 2010 23:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vrouwen met mantel rokje en giletje![]()
Trustenquote:Op maandag 1 november 2010 23:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nu echt m'n bed in!
Tot morgen [Singles](En Myr, je smst maar enzo
)
ik heb niet eens een strijkplank.quote:Op maandag 1 november 2010 23:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben nu al zo ver heen dat ik gewoon een ongestreken overhemd aantrek.
slaap lekker!!quote:Op maandag 1 november 2010 23:48 schreef Solique het volgende:
Ik ga mijn bed maar eens opzoeken. Trusten allen die nog over zijn gebleven
of juist door de artiesteningang?quote:Op maandag 1 november 2010 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Dan is de echte vraag, gaat de liefde van de man ook door jouw maag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |