Ja, ik was die dag gewoon echt zwáár pissig. En serieus een grote bek geven omdat ik kwaad op hem wasquote:Op maandag 1 november 2010 23:09 schreef Evie het volgende:
[..]
WTF soms vraag ik me af hoe nietsociale mensen op dergelijke functies terecht komen....
Het was een scherpe opmerkingquote:
Omgquote:Op maandag 1 november 2010 23:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had ooit een baas die gewoon kwaad was toen ik 's morgens belde dat ik in een kop-staart botsing terecht was gekomen...
En toen ik (plichtsgetrouw) later die morgen gewoon op mijn werk verscheen, kon er niet eens een "hoe gaat het met jou?" vanaf.
Slaap lekker! Ik doe zo meequote:
Trusten Lotusssjequote:
Trustenquote:
Truste snuitquote:Op maandag 1 november 2010 23:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Terusten allemaal, ik ga jullie verstandige voorbeeld opvolgen.
slaap lekker!quote:Op maandag 1 november 2010 23:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Trustenquote:Op maandag 1 november 2010 23:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
die had al klaar kunnen zijnquote:Op maandag 1 november 2010 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moet eigenlijk ook, tis alweer voorbij m'n bedtijd.. Maar nogsteeds geen gestreken overhemd
Ja, kut stretch gevallen.. ik krijg die dus echt niet gestreken.. Dan hou ik m'n colbertje morgen wel aan de hele tijd, nu geen zin meer om te strijken..quote:
Nee, bankhangen. Hoewel ik zo ook wel ga slapen. Mijn ogen zijn te zwaar.quote:Op maandag 1 november 2010 23:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ging jij niet al slapen eerder?
Mooie man die schoonmaakt voor me. Perfect.quote:Op maandag 1 november 2010 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, Evie, je ideale wereld is niet zo ver weg hoor!
Studentes komen naakt bij je zuigen
wel een goed idee denk ik.quote:Op maandag 1 november 2010 23:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, Evie, je ideale wereld is niet zo ver weg hoor!
Studentes komen naakt bij je zuigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |