Als dat kan ook gewoon lekker doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 07:40 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Donderdag ga ik de hele ochtend in bed liggen, ben me moe
Dat vind ik al luxe, na jaren niet op vakantie te zijn geweest.quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen die maar 1x per jaar vakantie hebben
Wat ben jij een heerlijke optimistquote:
Ja, dat kan. Donderdag en vrijdag vrijquote:Op dinsdag 2 november 2010 07:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als dat kan ook gewoon lekker doen
Ik heb maar van de gelegenheid gebruik gemaakt door weer eens mijn gewichten die in de kast lagen te verstoffen te gebruiken, was al een tijdje van plan om weer wat meer te gaan trainenquote:
Wat is er te doen in Paradiso vanavond?quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:46 schreef douche-eendje het volgende:
Goedemorgen! Vanavond naar Paradiso, morgen uitslapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Genoeg. Ik ga naar The Bullfight vanavondquote:Op dinsdag 2 november 2010 07:59 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik heb maar van de gelegenheid gebruik gemaakt door weer eens mijn gewichten die in de kast lagen te verstoffen te gebruiken, was al een tijdje van plan om weer wat meer te gaan trainen
[..]
Wat is er te doen in Paradiso vanavond?
Ik zal extra m'n best doen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Genoeg. Ik ga naar The Bullfight vanavond
quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:01 schreef El_Matador het volgende:
Goedemorgen!Slaap lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Gracias. Mijn 3daagse weekend zit er weer op. Was geweldig.quote:
Iemand moet het zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat ben jij een heerlijke optimist![]()
Op maandag roepen bijna weekend![]()
Nu al roepen dat je bijna vakantie hebt
Ja inderdaad.quote:
Ik vind mezelf best optimistischquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
De andere zijn het niet. Die zijn altijd zo negatief.
Daarom hebben we een Q nodig.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
Vast weer zo'n buschauffeur die nog even snel zijn overhemd moest strijken vanochtend
Q FTW!quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
De andere zijn het niet. Die zijn altijd zo negatief.
Daarom hebben we een Q nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |