Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:31 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zou ik dat wel moeten doen, maarja... Toch ergens geen rust vandaag.
Wat zijn wij toch weer heerlijke vroege vogels vandaag!quote:Op dinsdag 2 november 2010 05:08 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Een beetje vroeg, maar dat mag de pret niet drukken. Nieuwe dag, nieuwe kansen, lach.
Beetje laat erin, maar dat geeft niet, ik kan na m'n eerste dienst nog even ogen dicht doen stiekemquote:
Ja, wij overzien de wereld wanneer deze nog in ruste is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 05:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat zijn wij toch weer heerlijke vroege vogels vandaag!
Precies! Geen nood kleine slapende [Singles] Friend en ik waken over jullie slapende lijfjesquote:Op dinsdag 2 november 2010 05:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, wij overzien de wereld wanneer deze nog in ruste is.
Precies, geen monsters onder het bed, we slaan de dekens terug wanneer die half van het bed hangen en zien hoe jullie allen met een lach jullie dromen beleven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 05:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Precies! Geen nood kleine slapende [Singles] Friend en ik waken over jullie slapende lijfjes
Dat is irritant hahaquote:Op dinsdag 2 november 2010 06:06 schreef Gasol het volgende:
Dit is zo niks voor mij, ik hoef pas om 9u er uit maar kan nu al niet meer slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |