Oh jeequote:Op dinsdag 2 november 2010 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn arm is al sinds gistermiddag in staking.
Als dat kreng nou ook de eisen even doorgeeft dan weet ik hoe ik hem weer aan het werk krijg.
Pijn!!
Wat heb je ermee gedaan dan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn arm is al sinds gistermiddag in staking.
Als dat kreng nou ook de eisen even doorgeeft dan weet ik hoe ik hem weer aan het werk krijg.
Pijn!!
Nee. Gisteren opeens een steek en toen ging mn arm lastig doen. Onderweg naar Den Helder de pijn zitten verbijten. Bij thuiskomst ging mn arm trillen enz en nu doet het nog steeds pijn. Snap er niks vanquote:
Gangreen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Gisteren opeens een steek en toen ging mn arm lastig doen. Onderweg naar Den Helder de pijn zitten verbijten. Bij thuiskomst ging mn arm trillen enz en nu doet het nog steeds pijn. Snap er niks van
quote:
Wat raarquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Gisteren opeens een steek en toen ging mn arm lastig doen. Onderweg naar Den Helder de pijn zitten verbijten. Bij thuiskomst ging mn arm trillen enz en nu doet het nog steeds pijn. Snap er niks van
Gaat vast wel over voor ik een jochie wordquote:
Verrekking ofzo, even rust aan je arm geven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor je een jochie wordt?quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat vast wel over voor ik een jochie word
Ken je die uitspraak niet?quote:
Nee, die kende ik nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ken je die uitspraak niet?
Als je ziekjes bent ofzo: Gaat vast wel over voor ik een jongetje/meisje word.
Met andere woorden het blijft niet eeuwig, je gaat er niet aan dood.
Zal vast wel terecht zijnquote:
Hoi klutsquote:
Ze pesten je vast met je stunt van zondagochtendquote:
uiteraardquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze pesten je vast met je stunt van zondagochtend
Que?quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil dat ze eens opschieten met die vergunning in Australie.
We hebben filialen in de UK en Zweden en hopelijk binnenkort ook Mexico en Australie dusquote:
Ah, right. Zit er dan misschien een reisje down-under in?quote:Op dinsdag 2 november 2010 08:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben filialen in de UK en Zweden en hopelijk binnenkort ook Mexico en Australie dus.
Als het aan mij ligt een enkeltje danquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, right. Zit er dan misschien een reisje down-under in?
Als het aan ons ligt ook hoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt een enkeltje dan.
Ik neem het cognacje van HW welquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:53 schreef STING het volgende:
[..]
Daar krijg je het niet warmer van hoor
Alleen jammer dat hij dan nog wel kan fokkenquote:
Hoax! Ze hebben geen internet daar beneden!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij dan nog wel kan fokken
Oeh.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WerkbuurmanIk loop rond half 11 langs je in pak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |