Ik ga dus hopelijk weer eens terugquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar
[..]
HeatWave
[..]
In Australie ja zekerquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga dus hopelijk weer eens terug. En als het erin zit en er is werk is er kans dat ik niet meer terugkom ook
.
Kom je bij me wonen?.
Boven de wielkasten zeker, die zijn wat hoger.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:18 schreef Kluts het volgende:
Ik zat vanmorgen in de bus op een stoel die zo hoog was dat ik bij lange na niet met mijn benen bij de grond kon.
Ok, nou ik hou je op de hoogtequote:
Ja, denk het. Ik voelde me een kabouter. Met wiebelende beentjes.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:19 schreef Solique het volgende:
[..]
Boven de wielkasten zeker, die zijn wat hoger.
En dan posten, royal sadnessquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:22 schreef RealZeus het volgende:
Ik wil niemand de ogen uitsteken maar ik lig nu in bed met een lief meisje.Ok,nu even niet,want ze is naar de wc,maar het gaat om het idee.
Je bent wel heel blij met je meisje hè? Vergeet het niet ook tegen haar te zeggen en niet alleen maar tegen onsquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:22 schreef RealZeus het volgende:
Ik wil niemand de ogen uitsteken maar ik lig nu in bed met een lief meisje.Ok,nu even niet,want ze is naar de wc,maar het gaat om het idee.
WTF, ga wat anders doen dan op Fok posten man.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:22 schreef RealZeus het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Zolang de bus geen noodstop maakt is er niets aan de hand, maar anders als je het niet doorhebt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, denk het. Ik voelde me een kabouter. Met wiebelende beentjes.
Hoe dat zo?quote:
Leg jij eens heel snel je telefoon weg!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:22 schreef RealZeus het volgende:
Ik wil niemand de ogen uitsteken maar ik lag vanmorgen, en de dagen en weken daarvoor in bed met een ontzettend lief vriendje.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:22 schreef RealZeus het volgende:
Onze ogen uitsteken, ik zou voor die van jezelf maar eens uitkijken.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:22 schreef RealZeus het volgende:
Zullen wij voortaan ook liveverslag uit bed doen ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil niemand de ogen uitsteken maar ik lag vanmorgen, en de dagen en weken daarvoor in bed met een ontzettend lief vriendje.Oke, nu even niet, want ik ben op werk, maar het gaat om het idee.
Dat kan RZ niet aan hoor, als beginneling. Parental advisory.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zullen wij voortaan ook liveverslag uit bed doen ?
Ze heeft wel een heel leuk karakter.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:25 schreef HeatWave het volgende:
En ze is "lief" oftewel, aarslelijk.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil niemand de ogen uitsteken maar ik lag de afgelopen 11 jaar in bed met een ontzettend lief vriendje.Oke, nu even niet, want ik ben op werk, maar het gaat om het idee.
Anders lig je de komende jaren weer alleenquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:27 schreef Kluts het volgende:
Maar ff serieus, leuk voor je hoor, RZ, dat je zo de smaak te pakken hebt, maar als je die nieuwe tendens wil voortzetten, is het LAATSTE wat je nu moet doen mobiel internetten vanuit bed.
Oh echt he...quote:
11 jaar?quote:
Nou ja, ze was ff de poes op de bak zetten, maar dan nogquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:27 schreef Kluts het volgende:
Maar ff serieus, leuk voor je hoor, RZ, dat je zo de smaak te pakken hebt, maar als je die nieuwe tendens wil voortzetten, is het LAATSTE wat je nu moet doen mobiel internetten vanuit bed.
+!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:27 schreef Kluts het volgende:
Dat ja!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:27 schreef Kluts het volgende:
Dan flans je een ontbijtje op bed, in zo'n loos moment. Punten scoren!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ze was ff de poes op de bak zetten, maar dan nog.
Lekker doen dan toch? Of heb je verplichtingen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:29 schreef missbehavin het volgende:
Geen idee waarom ik zo beroerd ben, maar bluh, ik wil naar bed.
En dat kan niet?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:29 schreef missbehavin het volgende:Geen idee waarom ik zo beroerd ben, maar bluh, ik wil naar bed.
Dan heb gewoon de 4-year itch EN de 7-year itch al gehadquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Ja ga maar vast sokjes breien joejoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Nee, @ workquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:30 schreef Gasol het volgende:
[..]
Lekker doen dan toch? Of heb je verplichtingen?
Als ik tally haar verhalen goed heb gelezen heeft ze elke dag een itch in haar doos. Dus het zijn wel wat meer itchen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb gewoon de 4-year itch EN de 7-year itch al gehad
Dat was vroeg. Irritant is dat als je geen idee hebt of het goed gingquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:31 schreef Samzz het volgende:
Arbeidsrecht klaar. Geen idee of het goed ging of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |