quote:Linda de Mol begint in 1985 bij Sky Channel als presentatrice. Twee jaar later tekent ze haar eerste contract bij de TROS. Ze presenteert het kinderprogramma ‘Billy Hot Dog’, krijgt haar eigen talkshow ‘Linda’ en wordt quizmaster in verschillende spelshows. Van 1990 tot de zomer van 2000 is ze te zien in ‘De Leukste Thuis’, het homevideoprogramma van de TROS. Daar presenteert ze van 1992 tot 1995 ook het zeer succesvolle ‘Love Letters’.
Sinds een aantal jaren maakt Linda programma's voor RTL 4. Naast het alom bekende Miljoenenjacht en natuurlijk Gooische Vrouwen, is zij de vrouw die captains Jeroen van Koningsbrugge en Peter Heerschop in het gareel moet zien te houden in de populaire quiz Ik Hou Van Holland.
quote:Jeroen van Koningsbrugge werd geboren op 3 September 1973 in Roosendaal en Nispen (voormalige gemeente in Noord Brabant). Met zijn aspiraties op het gebied van Toneel en Muziek, zong Jeroen op zijn 18e al voor het eerst in een band, en 3 jaar later werd hij aangenomen op de Toneelacademie in Maastricht.In 2008 werd Van Koningsbrugge de captain in een nieuw programma op RTL 4 genaamd Ik hou van Holland. In dit programma strijden twee teams onder aanvoering van twee captains om een prijs voor het hele publiek.
Ik hou van Holland, 20.00 op RTL4quote:Peter Heerschop is is een Nederlands cabaretier, acteur, televisieprogrammamaker en schrijver.
Vanaf medio 2009 is hij actief als teamcaptain bij het quizprogramma Ik hou van Holland bij RTL 4, als opvolger van Beau van Erven Dorens.
Vorige topicsquote:waarbij twee teams onder leiding van vaste teamcaptains Peter Heerschop en Jeroen van Koningsbrugge in sneltreinvaart flink aan de tand worden gevoeld over hun kennis op het gebied van Nederlandse films, televisie, muziek, actualiteiten, sport, taal en algemene Hollandse weetjes.
* Team Peter Heerschop: fotomodel Yfke Sturm, cabaretier Ruben van der Meer en zanger en politicus Henk Westbroek.
* Team Jeroen van Koningsbrugge: Benelux next top model-winnares Rosalinde Kikstra, cabaretier Roué Verveer en politica Agnes Kant.
Die man maakt alleen maar flauwe grappen die nauwelijks aanslaan.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:20 schreef rjlu het volgende:
jeroen is een held, als ik kijk, kijk ik het alleen voor mij. die man is zo grappig. haha. echt een toevoeging voor het programma
Hallooooo, kijk eens rond in Nederlandquote:Op zondag 7 november 2010 16:31 schreef pberends het volgende:
Sodetering, ik heb voor het eerst sinds tijden weer 's Ik Hou van Holland geprobeerd... ik heb 1 kwartier gekeken, maar wat een jolige gemaakte kut-gezelligheid zeg![]()
. Dat mensen hier naar durven te kijken
.
Schijnbaar leeft de helft van Nederland nog in 1995 ofzo. Het humorniveau van "Oppassen" was nog hoger.quote:Op zondag 7 november 2010 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Hallooooo, kijk eens rond in Nederland
Leuk ja elke week hetzelfde kunstje van Jeroenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:20 schreef rjlu het volgende:
jeroen is een held, als ik kijk, kijk ik het alleen voor mij. die man is zo grappig. haha. echt een toevoeging voor het programma
was dat die dame die in het team van Jeroen zat en naast hem stond?quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 13 november 2010 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
was dat die dame die in het team van Jeroen zat en naast hem stond?
Ik vraag me af hoe Guus het gaat doen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:57 schreef Pino112 het volgende:
Peter heeft volgend jaar geen tijd voor IHVH, Guus Meeuwis neemt zijn taak over.
http://zappen.blog.nl/rtl(...)n-ik-hou-van-holland
onzinquote:Op zondag 7 november 2010 16:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Die man maakt alleen maar flauwe grappen die nauwelijks aanslaan.
Jij bent Jeroen?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:20 schreef rjlu het volgende:
Echt he.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:01 schreef Guanabana het volgende:
Jezus, wat zijn ze fucking dom. Sorry hoor.
Oorlogswinter film.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:14 schreef Guanabana het volgende:
En hij heeft zweetplekken.
Maar ik ken hem niet.
Nee die blonde Vivian Slingerland is slim zegquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:14 schreef Yonjuuni het volgende:
Dat ene blonde joch is echt zo dom als een zak hooi(of pepernoten).
Baas he.quote:
Dat is een vrouw, maar Robert de Hoog heeft in Skin gespeeld, heel goed.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:26 schreef Pino112 het volgende:
Wie is die gozer naast Jeroen ook al weer?
Heeft in een film gespeeld, weet zo niet meer welke..
Andere Jeroen natuurlijk hequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is een vrouw, maar Robert de Hoog heeft in Skin gespeeld, heel goed.
O wat erg, ik dacht alleen aan van der Boom.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Andere Jeroen natuurlijk he
Maar inderdaad, Skin, dat is hem.
Vette film
Wat een vréselijk figuurquote:
Gatverdamme wat een mannetje inderdaadquote:
Die kan niet meer thuis komen bij z'n kinderenquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:12 schreef Guanabana het volgende:
Jeroen wilde een muziekvraag (![]()
![]()
) en toen zei Sinterklaas: 'op voorwaarde dat je hem ook kunt spellen'.
Iemand?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:52 schreef Michie_ het volgende:
Weet iemand waar je deze aflevering kunt downloaden?
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)Van_Holland_-_s6.mp4quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:00 schreef Michie_ het volgende:
Dat zou kunnen, maar wil ik hem beneden met mijn moeder kijken en van andere RTL programma's (zoals Jensen en VI) staan vaak MP4's op Fok.
Via de PS3 kan ik die dan afspelen.
Onwijs bedanktquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)Van_Holland_-_s6.mp4
Nooit geweten dat ze er in stond, inderdaad de moeite waardquote:Op maandag 13 december 2010 06:01 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik zou zeggen check Dewi's playboy pics ff, ik heb in tijden niet zo'n goede shoot in de playboy zien staanwat een ontzettend lekker wijf
Daar dacht Jamai toch anders overquote:Op maandag 13 december 2010 06:01 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik zou zeggen check Dewi's playboy pics ff, ik heb in tijden niet zo'n goede shoot in de playboy zien staanwat een ontzettend lekker wijf
Doet Rob Geus mee?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:38 schreef fespo het volgende:
hoe kan dit leuk worden, Geus is toch helemaal niet grappig?
Die was nou weer net wél grappig geweest.quote:
Echt vreselijk jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:36 schreef Pino112 het volgende:
Waar is die Achmed van? Die weet helemaal niks, nep-Nederlander.
Viel reuuuze meequote:Op zaterdag 2 april 2011 21:36 schreef Pino112 het volgende:
Waar is die Achmed van? Die weet helemaal niks, nep-Nederlander.
Zij's zo nep en gemaakt hequote:Op zondag 10 april 2011 07:06 schreef gnilrednoz het volgende:
Jeez, die Linda de Mol is ook een geepie he. Dat doet ze nou zo vaak! Dan spreekt ze een woord verkeerd uit, en dan spelt de persoon voor wie 't woord is het woord daarna verkeerd. TSJA, HE HE, LINDA, WAT RAAR NOU TOCH. Achterlijk wijf joh
Je weet ook waarom ze die stem heeft?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:09 schreef soapie het volgende:
Wat heeft die Kim Feenstra toch een rot-stem. hou je mond maar dom kind....
Het is elke keer hetzelfde als ze een keer op tv is, is altijd wel iemand die die domme opmerking maaktquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je weet ook waarom ze die stem heeft?
Nee, maar gelukkig ga jij het nu uitleggen.....quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je weet ook waarom ze die stem heeft?
?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is elke keer hetzelfde als ze een keer op tv is, is altijd wel iemand die die domme opmerking maakt
Nee. Daar heb je Wikipedia voorquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:28 schreef soapie het volgende:
[..]
Nee, maar gelukkig ga jij het nu uitleggen.....
Ze is half doof, daarom praat ze zo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:28 schreef soapie het volgende:
[..]
Nee, maar gelukkig ga jij het nu uitleggen.....
Ik heb het ook al wekenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:30 schreef Pino112 het volgende:
Begin me steeds meer te ergeren aan Linda, dat gelach de hele tijd.
Zelfde hier!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:30 schreef Pino112 het volgende:
Nee die turner is slimquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:34 schreef Hojdhopper het volgende:
Wat is die Rombley (of hoe je dat zegt) dom zeg!
Dat woonwagenantwoordquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:34 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zelfde hier!
Wat is die Rombley (of hoe je dat zegt) dom zeg!
Jeroen was dommer, Hindoestaans als nationaliteit noemenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef fespo het volgende:
die turner is echt dom, Tsjechisch meest voorkomende nationaliteit in Nederland.
die turner zei het daarna nog een keerquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Jeroen was dommer, Hindoestaans als nationaliteit noemen
Die vraag was echt simpelquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef fespo het volgende:
die turner is echt dom, Tsjechisch meest voorkomende nationaliteit in Nederland.
Ha, das toevallig: in de Veronica Magazine van deze week wordt er in de strip Eugene aandacht aan dat gehinnik van Linda besteedquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:30 schreef Pino112 het volgende:
En terecht, hopelijk leest ze het.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ha, das toevallig: in de Veronica Magazine van deze week wordt er in de strip Eugene aandacht aan dat gehinnik van Linda besteed
Die heb ik idd ook gelezen jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ha, das toevallig: in de Veronica Magazine van deze week wordt er in de strip Eugene aandacht aan dat gehinnik van Linda besteed
Nog grappiger is dat die strip in het nummer staat waarin Linda de Mol tot Nederlander van het jaar oid wordt gekroondquote:
Omdat hij moet zingenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:04 schreef fespo het volgende:
waarom heeft die chinees eigenlijk een koptelefoon op?
iddquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:31 schreef zoem het volgende:
Wat is die Giovanni dom zeg. Wist niet eens dat Kok minister-president was van 1994 tot 2002 en noemt Facebook als grootste Nederlanse social networking site
Teveel ballen gekopt zeker?
Ja? Mijn ouders hebben geen smaak en ik kijk mee omdat moe. Heb de hele dag auto geredenquote:
Welkom terugquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja? Mijn ouders hebben geen smaak en ik kijk mee omdat moe. Heb de hele dag auto gereden
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:23 schreef fh101 het volgende:
[..]
Dit. Alsof hij HET winnende doelpunt op het wk heeft gemaakt.
Vind ik juist wel leuk, staan een team gigantisch achter, is er altijd nog de kans dat ze toch nog winnen. Houd het wel tot het einde spannend!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:12 schreef fespo het volgende:
het is niet echt leuk.
90% van de punten komen van het rad, maarja dat zei ik vorig jaar ook al.
Andersom is het juist kut, al die spelletjes doen ze voor niks, want het hangt allemaal van het rad af...quote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:19 schreef fh101 het volgende:
[..]
Vind ik juist wel leuk, staan een team gigantisch achter, is er altijd nog de kans dat ze toch nog winnen. Houd het wel tot het einde spannend!
Ja, maar anders is het soms al na een kwartiertje beslist. Met dat rad moeten ze eerst ook nog wel die vraag goed beantwoorden om uberhaupt te mogen draaien, dus dubbele spanningquote:Op zaterdag 14 mei 2011 22:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Andersom is het juist kut, al die spelletjes doen ze voor niks, want het hangt allemaal van het rad af...
http://www.mediacourant.nl/?p=109390quote:‘Hoge kijkcijfers Ik Hou Van Holland-herhaling onbegrijpelijk’
Tv-recensent Marcel Peereboom Voller van De Telegraaf begrijpt er niets van dat de herhaling van Ik Hou Van Holland op dit moment zo veel kijkers trekt naar de zaterdagavond van RTL 4. De show van Linda de Mol is elke week winnaar met een miljoenenpubliek. “
Eigenlijk is het ongelooflijk, 1,2 miljoen kijkers! Welk complot zit hierachter? Is het ’t slechte weer? Weet men niet dat het een herha- ling is? Zijn we te lui om op zaterdag- avond naar een andere zender dan RTL 4 te zappen?“, zegt hij.
De Graham Norton Show op Comedy Central is volgens Voller het perfecte alternatief. “Nu Comedy Central elke vrijdag- en zaterdagavond de talkshow van deze Ierse grappenmaker uitzendt, is het bij ons thuis vaste prik geworden. Je zou bijna denken dat de hilarische gesprekken met gasten van wereldformaat zijn uitgeschreven, zo razendsnel vliegen de geestigheden over tafel.”
“De Graham Norton Show is hét ultieme zaterdagavondentertainment waarvan Nederlandse televisiemakers alleen maar kunnen dromen. Bij ons is het armoe troef; het best bekeken zaterdagavondprogramma is een herhaling van Ik Hou Van Holland“, besluit Voller.
Zo dus de start van het nieuwe seizoenquote:In de eerste aflevering worden Jeroen en Guus bijgestaan door: DJ Afrojack, acteur Tygo Gernandt, zangeres Krystl, presentator Dennis Weening, royaltydeskundige Jeroen Snel en Angela Groothuizen.
thanks voor de moeite, maar Holland in da Hood is niet Ik hou van Hollandquote:Op zondag 25 september 2011 02:21 schreef fespo het volgende:
youtube [ afbeelding ]
http://www.youtube.com/user/duleeyo
Je hebt wel iedereen weggejaagd hierquote:Op zondag 25 september 2011 18:17 schreef Cynix ® het volgende:
Het blijft een mysterie wat zoveel mensen hier leuk aan vinden. Nou ja, ieder zijn plezier en ik ben weer weg.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:48 schreef Lutte het volgende:
Ik vind het leuk! En ik kom er voor uit!
De (meezing)muziek? En de meligheidquote:Op zondag 25 september 2011 18:17 schreef Cynix ® het volgende:
Het blijft een mysterie wat zoveel mensen hier leuk aan vinden. Nou ja, ieder zijn plezier en ik ben weer weg.
Groenewold, schaatsterquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie is die Renate![]()
Moeten we haar ergens van kennen
oh wat stomquote:Op zondag 25 september 2011 02:30 schreef fh101 het volgende:
[..]
thanks voor de moeite, maar Holland in da Hood is niet Ik hou van HollandOf kijk ik verkeerd?
haha geeft niet hoor, ik had m eerst ook gevonden en was ook heel blij tot ik zag wat het echt wasquote:
Elise van Zoop!! En heeft een paar jaar de liveshows op Nickeledoen gepresenteerd. En verder nog wat andere acteer en presenteer dingetjes.quote:
Yep zelfs politieke partijenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:22 schreef zoem het volgende:
Of wordt de kerk ook als goed doel gezien?
Niet dat ik gelovig ben, verre van...
Als je Serious Request van 3FM meetelt en dat bedrag deelt door 17 miljoen en optelt bij alle talloze collectes kom je aardig in de buurt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:22 schreef Specularium het volgende:
210 pp/j aan het goede doel.
Yeah right.
Veel mensen geven maandelijks een vast bedrag he, dan kom je snel aan 200. Zo doneer ik bijvoorbeeld maandelijks 5,- aan Because I'm a girl van Novib en 5,- aan Doe Een Wens. Dan zit ik zomaar al aan 120,- per jaar, zonder nog de collectes aan de deur (kankerbestrijding, maag-lever-darmstichting enzo geef ik standaard 5,- aan) en in de stad mee te tellen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:22 schreef zoem het volgende:
Ik geloof er ook niks van. Links en rechts een paar euro, maar 200?!
Zo eens kijken wat er op zijn shirt staat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 05:04 schreef fh101 het volgende:
Die letters op het tshirt van Jeroen, waar stonden die voor?
Speelde in gtst, inspirerende vrouw geworden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie is die blonde naast guus
Jan Kooiconstructie is een veelzijdig acteur.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:41 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Speelde in gtst, inspirerende vrouw geworden.
Je bedoelt goeie tietenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:41 schreef Arnold_fan het volgende:
Speelde in gtst, inspirerende vrouw geworden.
Check...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
'Echt waar!'quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:35 schreef zoem het volgende:
Wie gaat er voor de tweede keer een ruimtereis maken?
Britt: Armin van Buuren
![]()
Heel Imke is lelijk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:56 schreef CindieY het volgende:
Ik neem aan dat er al commentaar is geleverd over dat wanstaltige oranje topje van die Imke? Mijn god, wat lelijk.
Blond he.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze heeft tot nu toe echt 0 inbreng
Ja. Ze is niet mediageniekquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze uitgenodigd is. Ze is erg verlegen en in interviews zegt ze ook vaak niet veel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zelfs dat zie ik nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze uitgenodigd is. Ze is erg verlegen en in interviews zegt ze ook vaak niet veel.
Ze is natuurlijk wel lekker, daar niet van
http://nos.nl/artikel/216(...)delbare-scholen.htmlquote:Van de 1320 middelbare scholen die er in Nederland zijn hebben ruim 500 scholen hun gegevens op de website staan. Een groot gedeelte van de andere scholen doet dat binnenkort, aldus de VO-raad. De gegevens op de site zijn afkomstig van de Inspectie van het Onderwijs en Dienst Uitvoering Onderwijs.
De cijfers van Jeroen + Guus kloppen ook niet volgens mij althans volgensquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:23 schreef iBenny het volgende:
629 middelbare scholen zei hij toch?
[..]
http://nos.nl/artikel/216(...)delbare-scholen.html
Ik denk dat ze dit hebben gebruikt...quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:25 schreef borisz het volgende:
[..]
De cijfers van Jeroen + Guus kloppen ook niet volgens mij althans volgens
http://www.svb.nl/Images/kindernamen_alfabetisch.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |