quote:Linda de Mol begint in 1985 bij Sky Channel als presentatrice. Twee jaar later tekent ze haar eerste contract bij de TROS. Ze presenteert het kinderprogramma ‘Billy Hot Dog’, krijgt haar eigen talkshow ‘Linda’ en wordt quizmaster in verschillende spelshows. Van 1990 tot de zomer van 2000 is ze te zien in ‘De Leukste Thuis’, het homevideoprogramma van de TROS. Daar presenteert ze van 1992 tot 1995 ook het zeer succesvolle ‘Love Letters’.
Sinds een aantal jaren maakt Linda programma's voor RTL 4. Naast het alom bekende Miljoenenjacht en natuurlijk Gooische Vrouwen, is zij de vrouw die captains Jeroen van Koningsbrugge en Peter Heerschop in het gareel moet zien te houden in de populaire quiz Ik Hou Van Holland.
quote:Jeroen van Koningsbrugge werd geboren op 3 September 1973 in Roosendaal en Nispen (voormalige gemeente in Noord Brabant). Met zijn aspiraties op het gebied van Toneel en Muziek, zong Jeroen op zijn 18e al voor het eerst in een band, en 3 jaar later werd hij aangenomen op de Toneelacademie in Maastricht.In 2008 werd Van Koningsbrugge de captain in een nieuw programma op RTL 4 genaamd Ik hou van Holland. In dit programma strijden twee teams onder aanvoering van twee captains om een prijs voor het hele publiek.
Ik hou van Holland, 20.00 op RTL4quote:Peter Heerschop is is een Nederlands cabaretier, acteur, televisieprogrammamaker en schrijver.
Vanaf medio 2009 is hij actief als teamcaptain bij het quizprogramma Ik hou van Holland bij RTL 4, als opvolger van Beau van Erven Dorens.
Vorige topicsquote:waarbij twee teams onder leiding van vaste teamcaptains Peter Heerschop en Jeroen van Koningsbrugge in sneltreinvaart flink aan de tand worden gevoeld over hun kennis op het gebied van Nederlandse films, televisie, muziek, actualiteiten, sport, taal en algemene Hollandse weetjes.
* Team Peter Heerschop: fotomodel Yfke Sturm, cabaretier Ruben van der Meer en zanger en politicus Henk Westbroek.
* Team Jeroen van Koningsbrugge: Benelux next top model-winnares Rosalinde Kikstra, cabaretier Roué Verveer en politica Agnes Kant.
Die man maakt alleen maar flauwe grappen die nauwelijks aanslaan.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:20 schreef rjlu het volgende:
jeroen is een held, als ik kijk, kijk ik het alleen voor mij. die man is zo grappig. haha. echt een toevoeging voor het programma
Hallooooo, kijk eens rond in Nederlandquote:Op zondag 7 november 2010 16:31 schreef pberends het volgende:
Sodetering, ik heb voor het eerst sinds tijden weer 's Ik Hou van Holland geprobeerd... ik heb 1 kwartier gekeken, maar wat een jolige gemaakte kut-gezelligheid zeg![]()
. Dat mensen hier naar durven te kijken
.
Schijnbaar leeft de helft van Nederland nog in 1995 ofzo. Het humorniveau van "Oppassen" was nog hoger.quote:Op zondag 7 november 2010 16:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Hallooooo, kijk eens rond in Nederland
Leuk ja elke week hetzelfde kunstje van Jeroenquote:Op woensdag 3 november 2010 14:20 schreef rjlu het volgende:
jeroen is een held, als ik kijk, kijk ik het alleen voor mij. die man is zo grappig. haha. echt een toevoeging voor het programma
was dat die dame die in het team van Jeroen zat en naast hem stond?quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 13 november 2010 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
was dat die dame die in het team van Jeroen zat en naast hem stond?
Ik vraag me af hoe Guus het gaat doen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:57 schreef Pino112 het volgende:
Peter heeft volgend jaar geen tijd voor IHVH, Guus Meeuwis neemt zijn taak over.
http://zappen.blog.nl/rtl(...)n-ik-hou-van-holland
onzinquote:Op zondag 7 november 2010 16:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Die man maakt alleen maar flauwe grappen die nauwelijks aanslaan.
Jij bent Jeroen?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:20 schreef rjlu het volgende:
Echt he.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:01 schreef Guanabana het volgende:
Jezus, wat zijn ze fucking dom. Sorry hoor.
Oorlogswinter film.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:14 schreef Guanabana het volgende:
En hij heeft zweetplekken.
Maar ik ken hem niet.
Nee die blonde Vivian Slingerland is slim zegquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:14 schreef Yonjuuni het volgende:
Dat ene blonde joch is echt zo dom als een zak hooi(of pepernoten).
Baas he.quote:
Dat is een vrouw, maar Robert de Hoog heeft in Skin gespeeld, heel goed.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:26 schreef Pino112 het volgende:
Wie is die gozer naast Jeroen ook al weer?
Heeft in een film gespeeld, weet zo niet meer welke..
Andere Jeroen natuurlijk hequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is een vrouw, maar Robert de Hoog heeft in Skin gespeeld, heel goed.
O wat erg, ik dacht alleen aan van der Boom.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Andere Jeroen natuurlijk he
Maar inderdaad, Skin, dat is hem.
Vette film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |