thanks voor de moeite, maar Holland in da Hood is niet Ik hou van Hollandquote:Op zondag 25 september 2011 02:21 schreef fespo het volgende:
youtube [ afbeelding ]
http://www.youtube.com/user/duleeyo
Je hebt wel iedereen weggejaagd hierquote:Op zondag 25 september 2011 18:17 schreef Cynix ® het volgende:
Het blijft een mysterie wat zoveel mensen hier leuk aan vinden. Nou ja, ieder zijn plezier en ik ben weer weg.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:48 schreef Lutte het volgende:
Ik vind het leuk! En ik kom er voor uit!
De (meezing)muziek? En de meligheidquote:Op zondag 25 september 2011 18:17 schreef Cynix ® het volgende:
Het blijft een mysterie wat zoveel mensen hier leuk aan vinden. Nou ja, ieder zijn plezier en ik ben weer weg.
Groenewold, schaatsterquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie is die Renate![]()
Moeten we haar ergens van kennen
oh wat stomquote:Op zondag 25 september 2011 02:30 schreef fh101 het volgende:
[..]
thanks voor de moeite, maar Holland in da Hood is niet Ik hou van HollandOf kijk ik verkeerd?
haha geeft niet hoor, ik had m eerst ook gevonden en was ook heel blij tot ik zag wat het echt wasquote:
Elise van Zoop!! En heeft een paar jaar de liveshows op Nickeledoen gepresenteerd. En verder nog wat andere acteer en presenteer dingetjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |