Nee, maar gelukkig ga jij het nu uitleggen.....quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je weet ook waarom ze die stem heeft?
?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is elke keer hetzelfde als ze een keer op tv is, is altijd wel iemand die die domme opmerking maakt
Nee. Daar heb je Wikipedia voorquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:28 schreef soapie het volgende:
[..]
Nee, maar gelukkig ga jij het nu uitleggen.....
Ze is half doof, daarom praat ze zo.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:28 schreef soapie het volgende:
[..]
Nee, maar gelukkig ga jij het nu uitleggen.....
Ik heb het ook al wekenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:30 schreef Pino112 het volgende:
Begin me steeds meer te ergeren aan Linda, dat gelach de hele tijd.
Zelfde hier!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:30 schreef Pino112 het volgende:
Nee die turner is slimquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:34 schreef Hojdhopper het volgende:
Wat is die Rombley (of hoe je dat zegt) dom zeg!
Dat woonwagenantwoordquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:34 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Zelfde hier!
Wat is die Rombley (of hoe je dat zegt) dom zeg!
Jeroen was dommer, Hindoestaans als nationaliteit noemenquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef fespo het volgende:
die turner is echt dom, Tsjechisch meest voorkomende nationaliteit in Nederland.
die turner zei het daarna nog een keerquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Jeroen was dommer, Hindoestaans als nationaliteit noemen
Die vraag was echt simpelquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef fespo het volgende:
die turner is echt dom, Tsjechisch meest voorkomende nationaliteit in Nederland.
Ha, das toevallig: in de Veronica Magazine van deze week wordt er in de strip Eugene aandacht aan dat gehinnik van Linda besteedquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:30 schreef Pino112 het volgende:
En terecht, hopelijk leest ze het.quote:Op zaterdag 30 april 2011 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ha, das toevallig: in de Veronica Magazine van deze week wordt er in de strip Eugene aandacht aan dat gehinnik van Linda besteed
Die heb ik idd ook gelezen jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ha, das toevallig: in de Veronica Magazine van deze week wordt er in de strip Eugene aandacht aan dat gehinnik van Linda besteed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |