Groenewold, schaatsterquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie is die Renate![]()
Moeten we haar ergens van kennen
oh wat stomquote:Op zondag 25 september 2011 02:30 schreef fh101 het volgende:
[..]
thanks voor de moeite, maar Holland in da Hood is niet Ik hou van HollandOf kijk ik verkeerd?
haha geeft niet hoor, ik had m eerst ook gevonden en was ook heel blij tot ik zag wat het echt wasquote:
Elise van Zoop!! En heeft een paar jaar de liveshows op Nickeledoen gepresenteerd. En verder nog wat andere acteer en presenteer dingetjes.quote:
Yep zelfs politieke partijenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:22 schreef zoem het volgende:
Of wordt de kerk ook als goed doel gezien?
Niet dat ik gelovig ben, verre van...
Als je Serious Request van 3FM meetelt en dat bedrag deelt door 17 miljoen en optelt bij alle talloze collectes kom je aardig in de buurt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:22 schreef Specularium het volgende:
210 pp/j aan het goede doel.
Yeah right.
Veel mensen geven maandelijks een vast bedrag he, dan kom je snel aan 200. Zo doneer ik bijvoorbeeld maandelijks 5,- aan Because I'm a girl van Novib en 5,- aan Doe Een Wens. Dan zit ik zomaar al aan 120,- per jaar, zonder nog de collectes aan de deur (kankerbestrijding, maag-lever-darmstichting enzo geef ik standaard 5,- aan) en in de stad mee te tellen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:22 schreef zoem het volgende:
Ik geloof er ook niks van. Links en rechts een paar euro, maar 200?!
Zo eens kijken wat er op zijn shirt staat.quote:Op maandag 24 oktober 2011 05:04 schreef fh101 het volgende:
Die letters op het tshirt van Jeroen, waar stonden die voor?
Speelde in gtst, inspirerende vrouw geworden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie is die blonde naast guus
Jan Kooiconstructie is een veelzijdig acteur.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:41 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Speelde in gtst, inspirerende vrouw geworden.
Je bedoelt goeie tietenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 21:41 schreef Arnold_fan het volgende:
Speelde in gtst, inspirerende vrouw geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |