SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: Show hier je kerstboom en alle andere kerstdecoratie!
Alle bomen zijn welkom: Nordmann, Sparr, nep, takken, kerstukjes ed.
Topics van vorig jaar:
http://forum.fok.nl/topic/1373142
http://forum.fok.nl/topic/1379970
Kerst 2008:
RoelerMF
vronie
Oblivion
Kerst 2009:
Stormqueen en bleiblei:
SEMTEX
Adelante
[ Bericht 31% gewijzigd door Ewelina op 01-11-2010 19:52:22 ][b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:
Ach, intratuin is ook al in kerstsfeer en ik heb zojuist de eerste kerstverlichting bij mijn overburen gespotquote:
Daarom neem ik bij Intratuin dan ook altijd de de sluiproute in deze tijd van het jaar.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ach, intratuin is ook al in kerstsfeer en ik heb zojuist de eerste kerstverlichting bij mijn overburen gespot![]()
Wat heeft dat te maken met 2010?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:47 schreef Lo-Fi het volgende:
Zijn er anno 2010 serieus nog mensen die zo'n ding in huis halen?
Niets toevoegende initiatieven gebaseerd op valse denkbeelden sterven op den duur altijd uit. Verder zijn die dingen niet om aan te gluren en vaak fantasieloos opgetuigd.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met 2010?
Vertel!
Ouwe zeur, scheer je weg uit FEE!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:53 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Niets toevoegende initiatieven gebaseerd op valse denkbeelden sterven op den duur altijd uit. Verder zijn die dingen niet om aan te gluren en vaak fantasieloos opgetuigd.
Ik zie toch een hoop mooie bomen in de OP hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:53 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Niets toevoegende initiatieven gebaseerd op valse denkbeelden sterven op den duur altijd uit. Verder zijn die dingen niet om aan te gluren en vaak fantasieloos opgetuigd.
En wat als je het gewoon als gezellig ervaart?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:53 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
voor sommige mensen begint Kerst in al in de zomerquote:
Ugh, dat is veel te vroeg...quote:Op maandag 1 november 2010 18:12 schreef lily het volgende:
Ik heb "mijn" eerste boom al gespot vandaag!
In een huiskamer bij ons in de wijk.
Toch! Ik wist hetquote:Op maandag 1 november 2010 19:03 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem al 2 weken staan
Ik had het eerst weggehaald, omdat ik het niet meer terug kon vinden in je postgeschiedenis. Maar ik bleek toch gelijk te hebben, dus vandaar weer terug in de OP.quote:
Laat me raden, je bent een fan van roze.quote:Op maandag 1 november 2010 20:31 schreef Dzjenn. het volgende:
Kerstboompje afgelopen kerst! Alles mini, want mini studentenkamer.
[ afbeelding ]
Bij mij op 7 decemberquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:35 schreef DarkElf het volgende:
Intratuin is idd al in kerstsfeer ja! Hier komt de boom op 6 dec.
Mooie piekquote:Op maandag 1 november 2010 19:03 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem al 2 weken staan
Nah, das veel te laat!quote:Op maandag 1 november 2010 18:22 schreef lily het volgende:
[..]
vertel mij wat (ik zet hem pas rond de 18de opdecember heh)
Zo vroegquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:12 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga vandaag de boom opzetten![]()
Heb tot aan kerst verder geen tijd meer om het te doen
Ik ben m'n boompje nooit zatquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zo vroeg![]()
Ben je niet bang dat je de boom tegen kerst al helemaal zat bent?
2 januariquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:46 schreef ElextricSix het volgende:
Nu al? Eerst Sinterklaas, dan Kerst, heb ik thuis geleerd. En op 2 januari gaat de kerstboom weer de deur uit!
Wij hadden vorig jaar een neppert, want mijn moeder was ziek.. Wel handig geweest met opruimen!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:21 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
2 januariJe moet wachten tot 6 januari man!
Ik ben onwijs benieuwd wat mijn "etterbakje" met de kerstboom gaat doenquote:Op maandag 1 november 2010 23:40 schreef trovey het volgende:
Die kat in die boom in de OP...de reden waarom hier al een een paar jaar geen boom meer staat...die foto kon hier in huis zijn gemaakt
, zelfs de kat ziet er hetzelfde uit (helaas is hij sinds 4 oktober jl. niet meer
)
Ik had vorig jaar een schaal met kerstballen....ik kom ze nog steeds tegen overal en nergensquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ben onwijs benieuwd wat mijn "etterbakje" met de kerstboom gaat doen
ik vond idd van de week ook nog kerstballenquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een schaal met kerstballen....ik kom ze nog steeds tegen overal en nergens![]()
. Als het weer tijd is voor de kerstspullen heb ik de schaal weer compleet.
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een schaal met kerstballen....ik kom ze nog steeds tegen overal en nergens![]()
. Als het weer tijd is voor de kerstspullen heb ik de schaal weer compleet.
![]()
En dat wilde je even kwijt hier?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:16 schreef The_Hives het volgende:
volgens mij ben ik een van de weinigen die niets van die dingen in huis heeft/haalt
ja, ik denk gooi het even in de groepquote:Op donderdag 25 november 2010 19:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En dat wilde je even kwijt hier?
doe datquote:Op donderdag 25 november 2010 20:05 schreef kwiwi het volgende:
Wij hebben hier van de week de 4 meter hoge boom weer opgezetZal straks ff een foto maken
Doe je goed!quote:Op zondag 28 november 2010 01:26 schreef Charie het volgende:
Morgen ga ik langzaamaan beginnen met het huis in sfeer te brengen (twee bomen dus begin tijdig). De buitenverlichting hang ik ook al op maar laat ik wel uit tot 5 dec of zo uit respect voor de buurtjes die kinderen hebben.
Echt wel!quote:Op zondag 28 november 2010 03:02 schreef Bartjebart het volgende:
Alsof die kinderen enig benul hebben van de mix Sinterklaas/kerst...
Die vinden al die lichtjes machtig mooi!
Ja dat klopt, maar het boeit zo'n kind echt niet of de lampjes er al hangen voor Sinterklaas. Die kunnen er toch ook hangen omdat de mensen die daar wonen dat mooi vinden? Of omdat het al zo vroeg donker is?quote:Op zondag 28 november 2010 03:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Echt wel!
Alles wat een 4/5 jarige doet is het afvragen, waarom?
Heb je geen foto?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:59 schreef Hoerekots het volgende:
Hij staat er al vanaf 27 november,en het past geweldig bij deze winter periode
Jeetje, wat een username...quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:59 schreef Hoerekots het volgende:
Hij staat er al vanaf 27 november,en het past geweldig bij deze winter periode
Isse mooi!quote:Op zondag 5 december 2010 12:01 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hem gister gezet, kon het niet laten.
Andere kleur bedoel je?quote:Op maandag 6 december 2010 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zoek inspiratie voor nieuwe versiering in de boom
Ja, onze versiering is al 20 jaar oud ofzo. Goud, zilver, rood en blauw. Nee, het is niet mooiquote:
Goud en blauw weg, wit en groen terug!quote:Op maandag 6 december 2010 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, onze versiering is al 20 jaar oud ofzo. Goud, zilver, rood en blauw. Nee, het is niet mooi
Misschien rood met wit ofzo
of paars met zilver?quote:Op maandag 6 december 2010 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, onze versiering is al 20 jaar oud ofzo. Goud, zilver, rood en blauw. Nee, het is niet mooi
Misschien rood met wit ofzo
volgens mij zag ik wel eens online bij wehkamp of otto zo'n halve kerstboom. maar die moest je niet ophangen geloof ik alleen neerzettenquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:57 schreef TimeJumper het volgende:
Ik wil graag een halve kerstboom, die je aan de muur kan hangen.
Maar waar ik die kan vinden?
Elke andere aparte kerstboom is eigenlijk ook goed/leuk. Maar zoveel zie ik er niet op internet.
bij hema hadden ze hele leuke felgroene en turkoise achtige kleuren. vond het wel heel mooi maar het is me te duur om nu te kopen, een nieuwe outfit voor de boom zou ik eerder in de uitverkoop halen, heb je volgend jaar goedkoop een mooie nieuwe boom!quote:
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk inquote:Op maandag 6 december 2010 19:26 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
bij hema hadden ze hele leuke felgroene en turkoise achtige kleuren. vond het wel heel mooi maar het is me te duur om nu te kopen, een nieuwe outfit voor de boom zou ik eerder in de uitverkoop halen, heb je volgend jaar goedkoop een mooie nieuwe boom!
daar heb je zeker gelijk in!quote:Op maandag 6 december 2010 20:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
maar al koop je het nu bij action dat scheelt ook al de helft in verhouding tot andere winkels :p je hebt voor 5 euro zo 30 ballen.. Dan koop je de wat apartere ballen na kerst.
Oh je schouw is echt geweldig zo!quote:Op maandag 6 december 2010 23:26 schreef Oblivion het volgende:
Ben al een stukkie bezig geweest, nog niet af.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 december 2010 23:29 schreef Jojoortje het volgende:
@ Motorbloempje: Kijk, dat vind ik nou een mooie kerstboom
@ Oblivion: Kerstsfeer alom, nice
Daar kan een kerstboomkleed omheen. Is rond en past gewoon..quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:38 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
poes heeft de ballen in de boom gelaten! alleen net begon hij er weer tegen te tikken. ben benieuwd of hij het volhoudt ze in de boom te laten dit jaar![]()
ik heb een nepboom, met zo'n gekke standaard. werken diegenen van jullie met een nepboom die weg ergens mee of mag de standaard gezien worden? ik vind het er zo raar uit zien. heb er nu een fleecekleed omheen gewikkeld maar dat ziet er ook gek uit!
papier ofzo kan niet echt, daar gaat de kat mee kloten!
Die van jullie is ook een snoepie!quote:
Dank je wel dames!quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh je schouw is echt geweldig zo!
dat ga ik niet redden denk ik? de eerste takken beginnen al op 25 cm? dan moet die mand wel heel laag zijn toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:45 schreef llara het volgende:
je hebt nu ook van die leuke ronde rieten manden die de standaard weg werken is ook erg mooi
dat laatste heb ik vorig jaar ook gedaan, ook andere kerstmeuk (zoals van die huisjes) toen ook in de uitverkoop gehaaldquote:Op maandag 6 december 2010 19:26 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
bij hema hadden ze hele leuke felgroene en turkoise achtige kleuren. vond het wel heel mooi maar het is me te duur om nu te kopen, een nieuwe outfit voor de boom zou ik eerder in de uitverkoop halen, heb je volgend jaar goedkoop een mooie nieuwe boom!
waar heb je die gezien/gekocht?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:45 schreef llara het volgende:
je hebt nu ook van die leuke ronde rieten manden die de standaard weg werken is ook erg mooi
dat zou wel super zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:41 schreef llara het volgende:
die zijn best laag want die zijn speciaal voor om die standaard heen, ga zo even meten ok ?
http://www.google.nl/imag(...)_AU&biw=1024&bih=516quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:55 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
kerstboomkleed? wat is dat en waar haal je het? haha
Ja, vind je?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:07 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik heb ze in ieder geval gezien bij een tuincentrum, vond ze daar wel vrij prijzig 17,99.
Oeh, ik ga meteen even kijken of er een Karwei in mijn buurt zitquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:20 schreef llara het volgende:
Update hij is 25 cm hoog en is zaterdag 10.99 bij de karwei en al zeg ik het zelf staat wel super cute![]()
Ik zou het voor bij mij thuis echt te vinden, maar bij anderen vind ik dit toch wel stiekem erg leukquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:55 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn stekkie:
[ afbeelding ]
En nog niet klaar...
Mooiquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:13 schreef Ewelina het volgende:
Mijn boom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:55 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn stekkie:
[ afbeelding ]
En nog niet klaar...
Leuk tochquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:08 schreef Oblivion het volgende:
Tja, ben nou eenmaal geboren met het "Kerst-gen"
Nee, absoluut niet, op 6 januari gaat alles de doos weer in.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Bij een ander welliswaar
Maar eh... had jij nu op 12 juli je kerstboom al/nog staan?
Ik haal huisraad weg.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Leuk tochHet oogt heerlijk knus...
Ik heb eigenlijk alleen ruimte voor een niet al te grote boom, verder kan ik niet echt kerstspul kwijt in huis.
Ik bedoelde de data op je foto'squote:Op dinsdag 7 december 2010 17:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet, op 6 januari gaat alles de doos weer in.
Moet wel leuk blijven.
Is andersom lieverd...quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik bedoelde de data op je foto's
Ja dat was de "grap" ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is andersom lieverd...![]()
Het is toch echt 7 december!
Ik kwam er ook wat later achter..quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat was de "grap" ook
Maar laat maar
Nee, alles staat klaar, maar ik durf niet met m'n katquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik kwam er ook wat later achter..![]()
Heb jij je boom al staan?
Ja, wie is de baas, jij of de kat?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, alles staat klaar, maar ik durf niet met m'n kat
Bang dat ie alles eruit hengelt of de boom omver springt...
Hahaha, eh...quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, wie is de baas, jij of de kat?![]()
Heb je niet een paar plastic ballen, die je rondom de boom kan strooien, waar hij/zij mee kan klooien?
Dank je! Vind zelf vooral de blauwe ballen erg mooi, die zijn prachtig als het licht erop schijnt.quote:
Onze kat mag niet eens naar de boom kijken...quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha, eh...
Maar dat van die plastic ballen is een goeie tip! Daar had ik nog niet aan gedacht!
Dat zie je al op de foto's...quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dank je! Vind zelf vooral de blauwe ballen erg mooi, die zijn prachtig als het licht erop schijnt.
Waaraan?quote:Ben alleen wel een hoop pegels kwijt...
Ik bedoelde pegels om in de boom te hangen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat zie je al op de foto's...
[..]
Waaraan?
Nee, ik bedoelde waaraan ben je ze kwijtgeraakt?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik bedoelde pegels om in de boom te hangen!![]()
[ afbeelding ]
En IRL zijn die ballen nog mooier. Heb ook doorzichtige ballen met goud
dankje, nee, ik kende zo'n kleed niet. ik ben opgevoed met een echte boom met kluitquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
http://www.google.nl/imag(...)_AU&biw=1024&bih=516
Eigenlijk overal wel, kende je het niet?
Die manden klinken ook leuk, waar je de rondjes kan kopen zullen ze vast de manden ook wel hebben.
ik ga de folder van de karwei eens opzoeken, bedankt voor het metenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:20 schreef llara het volgende:
Update hij is 25 cm hoog en is zaterdag 10.99 bij de karwei en al zeg ik het zelf staat wel super cute![]()
Nee, ze zijn gewoon kwijt. Heb ze iets te goed opgeborgen denk ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde waaraan ben je ze kwijtgeraakt?
Kapot? Past er niks meer in?
ben net naar gamma gefietst, daar hebben ze de rieten mand voor om de standaard ook. maar het is veel te groot, de diameter is te groot. mijn kerstboompje heeft maar een kleine standaard! ze hadden er ook zo'n kerstkleed/deken van wit of grijsbruin bont, maar dat vind ik niks hoor. veel te aantrekkelijk voor poes.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:10 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ik ga de folder van de karwei eens opzoeken, bedankt voor het metenzou moeten passen inderdaad.
edit: folder opgezocht. ziet er inderdaad leuk uit! vraag ik me alleen weer af of het qua diameter wel past met mijn standaard, maar ik vrees dat ik daar gewoon achter moet komen door het te proberen.. karwei zit alleen niet bepaald in de buurt.. misschien maar eens een andere winkel proberen
supermooi zegquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Onze kat mag niet eens naar de boom kijken...![]()
Gelukkig doet ie dat dan ook niet...
Nou hup optuigen en foto plaatsen!
Zijn nog veel te weinig foto's!
Hier nog een zodat diegene die dit niet thuis willen hebben maar wel mee willen genieten:
[ afbeelding ]
Lekker hoor...
haha gaaf man!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Doen we eigenlijk al jaren, het is ook van kilometers afstand te zien.![]()
Ik woon langs een drukke N-weg op het platteland.
super mooi dat blauwe zeg!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:13 schreef Ewelina het volgende:
Mijn boom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
bij gamma is hij 12,50, dus als je er erg voor om moet is dat ook een optie :pquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:22 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Oeh, ik ga meteen even kijken of er een Karwei in mijn buurt zit
Lief heeft me maar te nemen zoals ik ben...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
supermooi zeghet doet me heel Amerikaans aan, echt zo gezellig
ik vrees dat ik dat niet mag van lief, mocht nog net een grotere kerstboom kopen vorig jaar
(had eerst een mini van mn eigen kamer bij mn ouders nog, max 1 meter ofzo, en nu heb ik vorig jaar een boom van 1.50 gekocht en daarvoor moest ik al zeuren
) haha
Leuk!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:14 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
excuses voor de heeeeele slechte foto, met mijn telefoon gemaakt (zal morgen kijken of ik een betere foto kan maken met de camera)
[ link | afbeelding ]
zo staat mijn boompje erbij! gewoon lekker rood met zilver, lekker standaard!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Kapot pootje en zwaartekrachtquote:
Snetvergeme...quote:
Dank je wel!quote:Jij hebt een prachtig kerstkamer
Weet je hoe duur dat kleed was van bont?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ben net naar gamma gefietst, daar hebben ze de rieten mand voor om de standaard ook. maar het is veel te groot, de diameter is te groot. mijn kerstboompje heeft maar een kleine standaard! ze hadden er ook zo'n kerstkleed/deken van wit of grijsbruin bont, maar dat vind ik niks hoor. veel te aantrekkelijk voor poes.
jammer dat ik geen jute zak heb, dat zou best kunnen namelijk. morgen nog maar even bij hema langs, maandag hadden ze nog jute sintzakken liggen voor 50 cent. doe ik die gewoon een beetje eromheen bindenhaha
Balenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Gister stond ie nog, toen we opstonden...
[ afbeelding ]
hij staat in de folder, 24,95 geloof ik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet je hoe duur dat kleed was van bont?
onooooooo! wat een bende! en nu? kapotte poot nog te maken of moet je voor een nieuwe boom?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Gister stond ie nog, toen we opstonden...
[ afbeelding ]
haha dat is natuurlijk een waarheid als een koequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Lief heeft me maar te nemen zoals ik ben...![]()
HAHAHAAquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:45 schreef Enchanter het volgende:
Onze kerststal
[ afbeelding ]
Vrolijk kerstfeest allemaal![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:45 schreef Enchanter het volgende:
Onze kerststal
[ afbeelding ]
Onze kerststal
[ afbeelding ]
Mooi toch ..waarom een sippe PIquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:45 schreef Enchanter het volgende:
Onze kerststal
[ afbeelding ]
Kindeke Jezus wordt bedreigdquote:Op woensdag 8 december 2010 19:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mooi toch ..waarom een sippe PI
bij de gamma niet in ieder geval. ik heb nu bij de hema zo'n juten zak op de kop getikt van sinterklaas nog, eens kijken of ik daar wat mee kan knutselenquote:Op woensdag 8 december 2010 09:29 schreef llara het volgende:
@justme
Balen zeghadden ze die manden niet met een kleinere diameter dan?
ze staan zo leuk en je hebt er nog lang plezier van
Onze kerststal
[ afbeelding ]
mooi! hij lijkt een beetje op de mijnequote:Op woensdag 8 december 2010 18:19 schreef Pien85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een boom
Morgen even bij mijn moeder in de berging snuffelen om iets te vinden om de standaard mee te bedekken.
Gezellig!quote:Op woensdag 8 december 2010 18:19 schreef Pien85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een boom![]()
Morgen even bij mijn moeder in de berging snuffelen om iets te vinden om de standaard mee te bedekken.
Kan niet zien of ie nou heel groot is of juist heel klein..quote:Op donderdag 9 december 2010 19:45 schreef Soury het volgende:
De haard incl. Trees die eetbare dingen zit te spotten, of de ballen in de boom![]()
[ afbeelding ]
De boom zwart/wit![]()
[ afbeelding ]
Hahaha, heet je kat Trees? Hoe toepasselijk bij de boomquote:
Tis een heul kleintje ik heb ballen over. Oefff 50 cm ofzoquote:Op donderdag 9 december 2010 20:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hahaha, heet je kat Trees? Hoe toepasselijk bij de boom
Wat voor formaat heeft je boom? Hij oogt cute.
Het kwartje viel wat laterquote:Op donderdag 9 december 2010 20:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hahaha, heet je kat Trees? Hoe toepasselijk bij de boom
Wat voor formaat heeft je boom? Hij oogt cute.
Ik heb net een kersttafelkleed van de mama meegenomenquote:Op donderdag 9 december 2010 19:05 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
mooi! hij lijkt een beetje op de mijneik moet ook nog iets verzinnen om de standaard mee weg te werken!
Ik ben fan!quote:Op donderdag 9 december 2010 22:27 schreef RobbieBoy het volgende:
Dit item heb ik pas gekocht. Als je HIER niet vrolijk van word!!!!
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:25 schreef Stormqueen het volgende:
Oblivion, je stelt me wederom niet teleur, wat prachtig
Mooiii!! Niet te veel decoratie, niet te weinig en leuke lichtjes! En een mooie boomquote:Op donderdag 9 december 2010 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
Hahahaha! Ik sta in de OP!
Die van dit jaar is wel meujer
[ afbeelding ]
Heul niet gezien, ik heb een bril nodig!quote:Op donderdag 9 december 2010 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
Hahahaha! Ik sta in de OP!
Die van dit jaar is wel meujer
[ afbeelding ]
Nou hup dan!quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:34 schreef Haaibaaike het volgende:
ik heb hem gezet goud rood en bruine versieringen dit jaar. Moet nog foto maken.
Wat gaaf getekendquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
De Kerst kan beginnen hier op het werk...
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:50 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wat gaaf getekend![]()
Heb jij dat gedaan?
quote:
mooi zeg! tof als je zo kan tekenenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
De Kerst kan beginnen hier op het werk...
Een nepperd, doet het al jaren goed!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:47 schreef Lo-Fi het volgende:
Zijn er anno 2010 serieus nog mensen die zo'n ding in huis halen?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:44 schreef DarkElf het volgende:
Vandaag alles gedaan :
bij de voordeur:
[ afbeelding ]
De boom (moeilijk hoor foto's van een boom maken):
[ afbeelding ]
en nu het wat donkerder is:
[ afbeelding ]
Ramen aan de voorkant:
[ afbeelding ]
Close up van de krans voor het raam:
[ afbeelding ]
en dit staat op tafel:
[ afbeelding ]
Close up:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 17:08 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
exclusieve kerstversiering voor in de boom!
quote:Op zondag 12 december 2010 17:08 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom heb ik dus geen boom....ik heb er 7 die dat wel een goed idee vindenquote:Op zondag 12 december 2010 17:08 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
glazen ballen?quote:Op zondag 12 december 2010 17:08 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
nee 100% plastic en een kunstboom....blijft een ideale uitvinding (voor dieren die graag in de boom spelen/slapen)quote:
Wat een jonkie nogquote:Op zondag 12 december 2010 17:08 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
haha geweldig. onze kat blijft er dit jaar wonderbaarlijk vanaf (staat al sinds maandag en heb nog geen bal terug hoeven hangen!) petje af voor mr Kat, die vorig jaar nog alle ballen uit de boom tikte. Elke ochtend mocht ik de boom opnieuw optuigen. Toen we het zat waren haalden we de hele boom (toen nog 1m boompje) weg uit de kamer waar mr Kat verblijft 's nachtsquote:Op zondag 12 december 2010 17:08 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een plaatjequote:
Lichtjes...gezellig!!quote:Op zondag 12 december 2010 22:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
there we go:
[ afbeelding ]
meuk op en onder de carport!
[ afbeelding ]
closeup van de krans aan de deur
[ afbeelding ]
Tuin
[ afbeelding ]
nog meer tuin..
[ afbeelding ]
nog meer tuin details
[ afbeelding ]
details
[ afbeelding ]
even more.. met een tywrapje in de voorgrond
[ afbeelding ]
en daar komen alle strekkertjes bij elkaar... veel te veel eigenlijks!
maar goed dat de schuur een eigen 16A ALAMAT heeft![]()
Ik zou maar een beetje oppassen met die snoeren en dat doorlussen. Voor dat je het weet heb je een mooi verlicht schuurtjequote:Op zondag 12 december 2010 22:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
there we go:
[ afbeelding ]
meuk op en onder de carport!
[ afbeelding ]
closeup van de krans aan de deur
[ afbeelding ]
Tuin
[ afbeelding ]
nog meer tuin..
[ afbeelding ]
nog meer tuin details
[ afbeelding ]
details
[ afbeelding ]
even more.. met een tywrapje in de voorgrond
[ afbeelding ]
en daar komen alle strekkertjes bij elkaar... veel te veel eigenlijks!
maar goed dat de schuur een eigen 16A ALAMAT heeft![]()
14 weken is ze!quote:Op zondag 12 december 2010 19:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat een jonkie nog
Hoe oud issie?
tja,smaken verschillen.. maar we hadden hier al besloten dat als ze stuk gaan.. dat die berg in de tuin iig niet meer terug komt.. ( en wat anders leuks voor terug komt.. )quote:Op maandag 13 december 2010 00:10 schreef Adelante het volgende:
Die lichtslangen vind ik echt geen porem
no offence
quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 20:29 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Letterlijk een plaatje om te zien, prachtig!
quote:Op zondag 12 december 2010 20:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat een plaatje
En ik ben benieuwd nu naar de rest van je huis!
quote:
Dank jullie wel. Met deze kerstboom kom je echt in de kerstsfeer terecht. Haha.quote:Op maandag 13 december 2010 00:39 schreef Lienzz het volgende:
[..]
een juweeltje hoor! prachtige mooie boom, evenals de omgeving!
Is looking goodquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:44 schreef DarkElf het volgende:
Vandaag alles gedaan :
bij de voordeur:
[ afbeelding ]
De boom (moeilijk hoor foto's van een boom maken):
[ afbeelding ]
en nu het wat donkerder is:
[ afbeelding ]
Ramen aan de voorkant:
[ afbeelding ]
Close up van de krans voor het raam:
[ afbeelding ]
en dit staat op tafel:
[ afbeelding ]
Close up:
[ afbeelding ]
leuke boom....ziet er gezellig uit (ik zou er niks meer inhangen als ik jouw was)quote:Op maandag 13 december 2010 16:58 schreef gebakken-koekje het volgende:
Wat een mooie kerstkamers/huizen weer!! Ik ben vandaag ook een beetje begonnen, ben nog niet helemaal klaar maar moet nog bedenken wat ik er nog meer bij ga halen.
[ afbeelding ]
De boom
[ afbeelding ]
Muur met kerst dingetjes
[ afbeelding ]
De cavia heeft ook een boomje
nu nog een pak sneeuw en het lijkt net een fragment uit een amerikaanse kerstfilmquote:Op maandag 13 december 2010 09:18 schreef Yaku het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie wel. Met deze kerstboom kom je echt in de kerstsfeer terecht. Haha.
Rood en goud domineren dit jaar... en eigenlijk elk jaar. Andere kleuren kunnen mij/ons niet echt bekoren. Hier nog een foto met de buiten verlichting.![]()
[ afbeelding ]
Nee de boom hang ik ook geen dingen meer in maar ik wil de rest van het huis nog wel meer in kestsfeer makenquote:Op maandag 13 december 2010 18:00 schreef Lienzz het volgende:
[..]
leuke boom....ziet er gezellig uit (ik zou er niks meer inhangen als ik jouw was)
het rendier aan de muur vind ik ook leuk staan...vind het alleen zo jammer altijd van die lelijke kabels die eraan hangen
Vooral dat laatste vind ik heel lief.quote:Op maandag 13 december 2010 16:58 schreef gebakken-koekje het volgende:
Wat een mooie kerstkamers/huizen weer!! Ik ben vandaag ook een beetje begonnen, ben nog niet helemaal klaar maar moet nog bedenken wat ik er nog meer bij ga halen.
[ afbeelding ]
De boom
[ afbeelding ]
Muur met kerst dingetjes
[ afbeelding ]
De cavia heeft ook een boomje
ik ookquote:Op maandag 13 december 2010 18:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Vooral dat laatste vind ik heel lief.
Magistraal...quote:Op maandag 13 december 2010 20:43 schreef DarkElf het volgende:
natuurlijk is hij echt! dit is een paar jaar terug: klikkerdeklik
ik kan ook nog steeds niet geloven dat het een echte isquote:Op maandag 13 december 2010 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit een levend exemplaar of een kat die alleen voor de dag komt met kerst?
haha ik vind hem echt elke keer dat ik hem zie geweldigquote:Op maandag 13 december 2010 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit een levend exemplaar of een kat die alleen voor de dag komt met kerst?
quote:Op maandag 13 december 2010 21:45 schreef DarkElf het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat jullie niet zo een mooie en lieve en zachtePollewop
hebben!
Zo dat is best veel licht!quote:Op maandag 13 december 2010 21:56 schreef zuluman het volgende:
mijn voorgevel voor het 4e jaar. lichtgordijn van 9m x 1,5m. (1x6 en 1x3) loopt voor het slaapkamerraam van de 2e en het keukenraam geeft binnen ook een leuk effect.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi en stijlvolquote:Op maandag 13 december 2010 21:56 schreef zuluman het volgende:
mijn voorgevel voor het 4e jaar. lichtgordijn van 9m x 1,5m. (1x6 en 1x3) loopt voor het slaapkamerraam van de 2e en het keukenraam geeft binnen ook een leuk effect.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op maandag 13 december 2010 21:56 schreef zuluman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op maandag 13 december 2010 21:56 schreef zuluman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb je een bedrijf moeten inhuren om die ster in die (lantaarn)paal te krijgen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:33 schreef Fredo55 het volgende:
Hier 2 foto's van mijn kant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat de kerstman jouw huis niet ziet liggenquote:Op maandag 13 december 2010 21:56 schreef zuluman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een pikzwarte Britse Korthaar (Tutu genaamd, naar de gelijkkleurige bisschop...) en die laat zich niet mishandelen voor Kerst...quote:Op maandag 13 december 2010 21:45 schreef DarkElf het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat jullie niet zo een mooie en lieve en zachtePollewop
hebben!
Beter een ster in je paal, dan...quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:43 schreef Lienzz het volgende:
[..]
heb je een bedrijf moeten inhuren om die ster in die (lantaarn)paal te krijgen?
Nee, beneden de paal zit pin, die moet je eruit halen en daar middel van een draaiding kan je die hele paal naar beneden halen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:43 schreef Lienzz het volgende:
[..]
heb je een bedrijf moeten inhuren om die ster in die (lantaarn)paal te krijgen?
Hee wtf, doe je dat elk jaar en zo ja waar woon je dan? Ik zie elk jaar een huis die een ster ergens zo heeft hangen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:33 schreef Fredo55 het volgende:
Hier 2 foto's van mijn kant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eiland Tholen,Zeeland.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hee wtf, doe je dat elk jaar en zo ja waar woon je dan? Ik zie elk jaar een huis die een ster ergens zo heeft hangen.Valt wel op want we hebben het er altijd over.
Mooi!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:58 schreef snakelady het volgende:
onze geweldige rommelige boom, de kinderen hebben hem dit jaar voor het eerst versierd.
[ afbeelding ]
O'ja, witbalans stond niet goed, is dus rood , geen roze.
Gezellig!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:34 schreef Fredo55 het volgende:
Er komen weer mooie bomen voorbij, geweldig!
Hier een paar foto's van mijn kerstdorp, elk jaar koop ik weer wat. (Bij de Blokker)
Dit jaar dus de boerderij en de kerstbomen.
Olliebollenkraam en het cafe heb ik gehad met sinterklaas.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij nacht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 december 2010 09:18 schreef Yaku het volgende:
Dank jullie wel. Met deze kerstboom kom je echt in de kerstsfeer terecht. Haha.
Rood en goud domineren dit jaar... en eigenlijk elk jaar. Andere kleuren kunnen mij/ons niet echt bekoren. Hier nog een foto met de buiten verlichting.![]()
[ afbeelding ]
gezellig!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:56 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
Onze kerstige woonkamer
Wat een scheetje, YuckFou!quote:
Mooi!quote:Op donderdag 16 december 2010 22:56 schreef MarMar het volgende:
[ afbeelding ]
Onze kerstige woonkamer
leuk versiertquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:27 schreef L.no het volgende:
Eerste kerstboom met mijn vriend sinds ik kwam samenwonen.
En de kerstboom is best wel goedkoop zelfs.
Leuke boom, leuke kamer ook.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:43 schreef YuckFou het volgende:
Nog 2 dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* YuckFou is stiekem dol op kerstsfeer
Ziet er leuk uit zo van binnen, het hele raam vol met licht.quote:Op maandag 13 december 2010 21:56 schreef zuluman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankje.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:05 schreef rubje het volgende:
[..]
leuk versiert
Is dat zo een kerstgordijn of gewoon een zwart gordijn met allerlei versierselen erop?![]()
Geniaal.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:11 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
mijn boom is kat-proof
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:11 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
mijn boom is kat-proof
wat een onwijs gaaf idee. zit er ook verlichting in? zo ja wil je dan nog een avond foto maken?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:11 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
mijn boom is kat-proof
lol geniaal!quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:11 schreef lady-wrb het volgende:
[ afbeelding ]
mijn boom is kat-proof
ik heb geen idee of dat te zien is, maar ik ga het proberen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:23 schreef zuluman het volgende:
[..]
wat een onwijs gaaf idee. zit er ook verlichting in? zo ja wil je dan nog een avond foto maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |