Op dinsdag 7 december 2010 11:05 schreef Oblivion het volgende:
dat ga ik niet redden denk ik? de eerste takken beginnen al op 25 cm? dan moet die mand wel heel laag zijn toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:45 schreef llara het volgende:
je hebt nu ook van die leuke ronde rieten manden die de standaard weg werken is ook erg mooi
dat laatste heb ik vorig jaar ook gedaan, ook andere kerstmeuk (zoals van die huisjes) toen ook in de uitverkoop gehaaldquote:Op maandag 6 december 2010 19:26 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
bij hema hadden ze hele leuke felgroene en turkoise achtige kleuren. vond het wel heel mooi maar het is me te duur om nu te kopen, een nieuwe outfit voor de boom zou ik eerder in de uitverkoop halen, heb je volgend jaar goedkoop een mooie nieuwe boom!
waar heb je die gezien/gekocht?quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:45 schreef llara het volgende:
je hebt nu ook van die leuke ronde rieten manden die de standaard weg werken is ook erg mooi
dat zou wel super zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:41 schreef llara het volgende:
die zijn best laag want die zijn speciaal voor om die standaard heen, ga zo even meten ok ?
http://www.google.nl/imag(...)_AU&biw=1024&bih=516quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:55 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
kerstboomkleed? wat is dat en waar haal je het? haha
Ja, vind je?quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:07 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik heb ze in ieder geval gezien bij een tuincentrum, vond ze daar wel vrij prijzig 17,99.
Oeh, ik ga meteen even kijken of er een Karwei in mijn buurt zitquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:20 schreef llara het volgende:
Update hij is 25 cm hoog en is zaterdag 10.99 bij de karwei en al zeg ik het zelf staat wel super cute![]()
Ik zou het voor bij mij thuis echt te vinden, maar bij anderen vind ik dit toch wel stiekem erg leukquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:55 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn stekkie:
[ afbeelding ]
En nog niet klaar...
Mooiquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:13 schreef Ewelina het volgende:
Mijn boom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:55 schreef Oblivion het volgende: