Andere kleur bedoel je?quote:Op maandag 6 december 2010 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zoek inspiratie voor nieuwe versiering in de boom
Ja, onze versiering is al 20 jaar oud ofzo. Goud, zilver, rood en blauw. Nee, het is niet mooiquote:
Goud en blauw weg, wit en groen terug!quote:Op maandag 6 december 2010 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, onze versiering is al 20 jaar oud ofzo. Goud, zilver, rood en blauw. Nee, het is niet mooi
Misschien rood met wit ofzo
of paars met zilver?quote:Op maandag 6 december 2010 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, onze versiering is al 20 jaar oud ofzo. Goud, zilver, rood en blauw. Nee, het is niet mooi
Misschien rood met wit ofzo
volgens mij zag ik wel eens online bij wehkamp of otto zo'n halve kerstboom. maar die moest je niet ophangen geloof ik alleen neerzettenquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:57 schreef TimeJumper het volgende:
Ik wil graag een halve kerstboom, die je aan de muur kan hangen.
Maar waar ik die kan vinden?
Elke andere aparte kerstboom is eigenlijk ook goed/leuk. Maar zoveel zie ik er niet op internet.
bij hema hadden ze hele leuke felgroene en turkoise achtige kleuren. vond het wel heel mooi maar het is me te duur om nu te kopen, een nieuwe outfit voor de boom zou ik eerder in de uitverkoop halen, heb je volgend jaar goedkoop een mooie nieuwe boom!quote:
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk inquote:Op maandag 6 december 2010 19:26 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
bij hema hadden ze hele leuke felgroene en turkoise achtige kleuren. vond het wel heel mooi maar het is me te duur om nu te kopen, een nieuwe outfit voor de boom zou ik eerder in de uitverkoop halen, heb je volgend jaar goedkoop een mooie nieuwe boom!
daar heb je zeker gelijk in!quote:Op maandag 6 december 2010 20:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
maar al koop je het nu bij action dat scheelt ook al de helft in verhouding tot andere winkels :p je hebt voor 5 euro zo 30 ballen.. Dan koop je de wat apartere ballen na kerst.
Oh je schouw is echt geweldig zo!quote:Op maandag 6 december 2010 23:26 schreef Oblivion het volgende:
Ben al een stukkie bezig geweest, nog niet af.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 december 2010 23:29 schreef Jojoortje het volgende:
@ Motorbloempje: Kijk, dat vind ik nou een mooie kerstboom
@ Oblivion: Kerstsfeer alom, nice
Daar kan een kerstboomkleed omheen. Is rond en past gewoon..quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:38 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
poes heeft de ballen in de boom gelaten! alleen net begon hij er weer tegen te tikken. ben benieuwd of hij het volhoudt ze in de boom te laten dit jaar![]()
ik heb een nepboom, met zo'n gekke standaard. werken diegenen van jullie met een nepboom die weg ergens mee of mag de standaard gezien worden? ik vind het er zo raar uit zien. heb er nu een fleecekleed omheen gewikkeld maar dat ziet er ook gek uit!
papier ofzo kan niet echt, daar gaat de kat mee kloten!
Die van jullie is ook een snoepie!quote:
Dank je wel dames!quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh je schouw is echt geweldig zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |