abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89587905
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zoek inspiratie voor nieuwe versiering in de boom :')
Andere kleur bedoel je?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_89588435
quote:
5s.gif Op maandag 6 december 2010 15:00 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Andere kleur bedoel je?
Ja, onze versiering is al 20 jaar oud ofzo. Goud, zilver, rood en blauw. Nee, het is niet mooi :+
Misschien rood met wit ofzo :Y
Noot noot.
pi_89588683
Wij deze week (hoop ik :9)
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_89589275
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:13 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja, onze versiering is al 20 jaar oud ofzo. Goud, zilver, rood en blauw. Nee, het is niet mooi :+
Goud en blauw weg, wit en groen terug! :P

Zilver, groen, wit en rood.
Kleuren van de kerst! (Vind ik dan.)
pi_89589803
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:13 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

of paars met zilver?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_89589855
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:45 schreef roos85 het volgende:

[..]

of paars met zilver?
Paars is me te... Paars :+
Noot noot.
pi_89598141
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:57 schreef TimeJumper het volgende:
Ik wil graag een halve kerstboom, die je aan de muur kan hangen.
Maar waar ik die kan vinden?
Elke andere aparte kerstboom is eigenlijk ook goed/leuk. Maar zoveel zie ik er niet op internet.
volgens mij zag ik wel eens online bij wehkamp of otto zo'n halve kerstboom. maar die moest je niet ophangen geloof ik alleen neerzetten
pi_89598613
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:46 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Paars is me te... Paars :+
bij hema hadden ze hele leuke felgroene en turkoise achtige kleuren. vond het wel heel mooi maar het is me te duur om nu te kopen, een nieuwe outfit voor de boom zou ik eerder in de uitverkoop halen, heb je volgend jaar goedkoop een mooie nieuwe boom!
pi_89598666
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 19:26 schreef jUsTmE13o2 het volgende:

[..]

bij hema hadden ze hele leuke felgroene en turkoise achtige kleuren. vond het wel heel mooi maar het is me te duur om nu te kopen, een nieuwe outfit voor de boom zou ik eerder in de uitverkoop halen, heb je volgend jaar goedkoop een mooie nieuwe boom!
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in :)
Noot noot.
  maandag 6 december 2010 @ 20:05:41 #85
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89600653
maar al koop je het nu bij action dat scheelt ook al de helft in verhouding tot andere winkels :p je hebt voor 5 euro zo 30 ballen.. Dan koop je de wat apartere ballen na kerst.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89602532
we zijn hem NU aan het opzetten O+
Ja doei.
pi_89602576
quote:
17s.gif Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef motorbloempje het volgende:
we zijn hem NU aan het opzetten O+
Ga dan van Fok af en geniet van dit Kerstmoment ;(
Noot noot.
pi_89602867
Mr.Mo is nu ergens een verlengsnoer aan 't hosselen ^O^ :+
Ja doei.
pi_89608375
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 20:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
maar al koop je het nu bij action dat scheelt ook al de helft in verhouding tot andere winkels :p je hebt voor 5 euro zo 30 ballen.. Dan koop je de wat apartere ballen na kerst.
daar heb je zeker gelijk in!

Mijn boom staat ook, ik kon het nu echt niet meer laten na dit forum te hebben gevonden :P
Vorig jaar heb ik in de uitverkoop een boom gekocht (20 euro ipv 70, een lading ballen (plastic) bij blokker (doos zilver 20 stuks en doos rood 20 stuks, geloof totaal 5 euro) en een doos hartjes/langwerpige/ronde ballen bij ikea (rood) voor 1 euro (40 stuks?). Ik heb echt veeel teveel zooi voor in de boom want ik had ook al kleinere ballen in zilver en rood. Boom hangt lekker vol, ben alleen nooit zo handig met die lampjes en slingers enzo, en heb het geduld niet om de takken echt helemaal mooi te vouwen... haha

misschien koop ik dit jaar in de uitverkoop wat bronzen ballen maar ik weet niet of dat bij ons leuk is, we hebben de hele kamer eigenlijk cremekleurig en de schouw is rood, dus vandaar dat wij voor de standaard rood-wit gegaan zijn. nouja wij.. ik :P

ben benieuwd of de kat morgen alle ballen uit de boom getrokken heeft. vorig jaar kon ik de boom elke ochtend opnieuw indelen (vandaar ook het plastic). en dat was nog een kleine boom, dus toen we het zat waren haalden we de boom elke nacht weg :P haha
pi_89609645

Ja doei.
pi_89609794
Leuk mo!!! Wij zetten hem einde deze week neer denk ik :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89609841
ik wil eigenlijk een andere 'inventaris' voor onze kerstboom, Mr.Mo vindt het wel prima zo :')
Ja doei.
pi_89615514
Ben al een stukkie bezig geweest, nog niet af.

pi_89615701
@ Motorbloempje: Kijk, dat vind ik nou een mooie kerstboom O+

@ Oblivion: Kerstsfeer alom, nice :)
Noot noot.
pi_89621068
Wordt momenteel opgezet, en ik zie een orgie van rood, felroze en hardpaars ontstaan, met een klein beetje zilver (wegens aan overschot aan fraaie zilverkleurige kerstversiering die ik onmogelijk in de doos kan laten zitten). O+

Alleen maar glitterspul verder, op het randje van ordinair, matte (of uberhaupt smaakvolle) kerstversiering komt er niet in. Kerst brengt de ekster in me omhoog. Overigens houd ik het wel allemaal binnenshuis: géén buitenverlichting e.d..

(Rode lampjes erin zouden het geheel afmaken, maar ik zie m'n nogal conservatieve familie in gedachten al heel ongemakkelijk schuifelen op hun stoelen, denkend aan het schijnsel dat door iedereen die langs rijdt bewonderd kan worden.)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2010 11:25:33 ]
pi_89621649
quote:
7s.gif Op maandag 6 december 2010 23:26 schreef Oblivion het volgende:
Ben al een stukkie bezig geweest, nog niet af.

[ afbeelding ]
Oh je schouw is echt geweldig zo! O+
All good things are wild and free.
pi_89622211
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 23:29 schreef Jojoortje het volgende:
@ Motorbloempje: Kijk, dat vind ik nou een mooie kerstboom O+

@ Oblivion: Kerstsfeer alom, nice :)
:@

@ Oblivion: wat gezellig! O+

het was vanochtend echt knus! Ben jaloers op Mr.Mo die thuis kan/mag werken! :o
Ja doei.
pi_89622217
Hoi, dit word dan mijn eerste post :D
Na enige tijd hier, en op klussen en wonen mee gelezen te hebben wilde ik ook wel eens mee gaan doen ;)
Dit jaar voor het eerst in tijden weer eens echt zin in de kerst, lief leuk nieuw vriendje *; , en vrij tijdens de feestdagen ook erg feestvreugde verhogend ~:)
Zaterdag de kerstboom gekocht en gisteren met mijn zoon de lampjes erin gedaan, moest daarbij even aan Tiny en Lau denken wat een %%^&&&^& werk is dat toch binnenkort een post met het eindresultaat .

pi_89624212
poes heeft de ballen in de boom gelaten! alleen net begon hij er weer tegen te tikken. ben benieuwd of hij het volhoudt ze in de boom te laten dit jaar :P

ik heb een nepboom, met zo'n gekke standaard. werken diegenen van jullie met een nepboom die weg ergens mee of mag de standaard gezien worden? ik vind het er zo raar uit zien. heb er nu een fleecekleed omheen gewikkeld maar dat ziet er ook gek uit!

papier ofzo kan niet echt, daar gaat de kat mee kloten!
pi_89624934
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 10:38 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
poes heeft de ballen in de boom gelaten! alleen net begon hij er weer tegen te tikken. ben benieuwd of hij het volhoudt ze in de boom te laten dit jaar :P

ik heb een nepboom, met zo'n gekke standaard. werken diegenen van jullie met een nepboom die weg ergens mee of mag de standaard gezien worden? ik vind het er zo raar uit zien. heb er nu een fleecekleed omheen gewikkeld maar dat ziet er ook gek uit!

papier ofzo kan niet echt, daar gaat de kat mee kloten!
Daar kan een kerstboomkleed omheen. Is rond en past gewoon.. :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:00 schreef motorbloempje het volgende:

@ Oblivion: wat gezellig! O+

Die van jullie is ook een snoepie! O+

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 08:06 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Oh je schouw is echt geweldig zo! O+
Dank je wel dames! O+