SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: Show hier je kerstboom en alle andere kerstdecoratie!
Alle bomen zijn welkom: Nordmann, Sparr, nep, takken, kerstukjes ed.
Topics van vorig jaar:
http://forum.fok.nl/topic/1373142
http://forum.fok.nl/topic/1379970
Kerst 2008:
RoelerMF
vronie
Oblivion
Kerst 2009:
Stormqueen en bleiblei:
SEMTEX
Adelante
[ Bericht 31% gewijzigd door Ewelina op 01-11-2010 19:52:22 ][b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:
Ach, intratuin is ook al in kerstsfeer en ik heb zojuist de eerste kerstverlichting bij mijn overburen gespotquote:
Daarom neem ik bij Intratuin dan ook altijd de de sluiproute in deze tijd van het jaar.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ach, intratuin is ook al in kerstsfeer en ik heb zojuist de eerste kerstverlichting bij mijn overburen gespot![]()
Wat heeft dat te maken met 2010?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:47 schreef Lo-Fi het volgende:
Zijn er anno 2010 serieus nog mensen die zo'n ding in huis halen?
Niets toevoegende initiatieven gebaseerd op valse denkbeelden sterven op den duur altijd uit. Verder zijn die dingen niet om aan te gluren en vaak fantasieloos opgetuigd.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met 2010?
Vertel!
Ouwe zeur, scheer je weg uit FEE!quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:53 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Niets toevoegende initiatieven gebaseerd op valse denkbeelden sterven op den duur altijd uit. Verder zijn die dingen niet om aan te gluren en vaak fantasieloos opgetuigd.
Ik zie toch een hoop mooie bomen in de OP hoorquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:53 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Niets toevoegende initiatieven gebaseerd op valse denkbeelden sterven op den duur altijd uit. Verder zijn die dingen niet om aan te gluren en vaak fantasieloos opgetuigd.
En wat als je het gewoon als gezellig ervaart?quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:53 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
voor sommige mensen begint Kerst in al in de zomerquote:
Ugh, dat is veel te vroeg...quote:Op maandag 1 november 2010 18:12 schreef lily het volgende:
Ik heb "mijn" eerste boom al gespot vandaag!
In een huiskamer bij ons in de wijk.
Toch! Ik wist hetquote:Op maandag 1 november 2010 19:03 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem al 2 weken staan
Ik had het eerst weggehaald, omdat ik het niet meer terug kon vinden in je postgeschiedenis. Maar ik bleek toch gelijk te hebben, dus vandaar weer terug in de OP.quote:
Laat me raden, je bent een fan van roze.quote:Op maandag 1 november 2010 20:31 schreef Dzjenn. het volgende:
Kerstboompje afgelopen kerst! Alles mini, want mini studentenkamer.
[ afbeelding ]
Bij mij op 7 decemberquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:35 schreef DarkElf het volgende:
Intratuin is idd al in kerstsfeer ja! Hier komt de boom op 6 dec.
Mooie piekquote:Op maandag 1 november 2010 19:03 schreef vosss het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem al 2 weken staan
Nah, das veel te laat!quote:Op maandag 1 november 2010 18:22 schreef lily het volgende:
[..]
vertel mij wat (ik zet hem pas rond de 18de opdecember heh)
Zo vroegquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:12 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga vandaag de boom opzetten![]()
Heb tot aan kerst verder geen tijd meer om het te doen
Ik ben m'n boompje nooit zatquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:58 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zo vroeg![]()
Ben je niet bang dat je de boom tegen kerst al helemaal zat bent?
2 januariquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:46 schreef ElextricSix het volgende:
Nu al? Eerst Sinterklaas, dan Kerst, heb ik thuis geleerd. En op 2 januari gaat de kerstboom weer de deur uit!
Wij hadden vorig jaar een neppert, want mijn moeder was ziek.. Wel handig geweest met opruimen!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:21 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
2 januariJe moet wachten tot 6 januari man!
Ik ben onwijs benieuwd wat mijn "etterbakje" met de kerstboom gaat doenquote:Op maandag 1 november 2010 23:40 schreef trovey het volgende:
Die kat in die boom in de OP...de reden waarom hier al een een paar jaar geen boom meer staat...die foto kon hier in huis zijn gemaakt
, zelfs de kat ziet er hetzelfde uit (helaas is hij sinds 4 oktober jl. niet meer
)
Ik had vorig jaar een schaal met kerstballen....ik kom ze nog steeds tegen overal en nergensquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik ben onwijs benieuwd wat mijn "etterbakje" met de kerstboom gaat doen
ik vond idd van de week ook nog kerstballenquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een schaal met kerstballen....ik kom ze nog steeds tegen overal en nergens![]()
. Als het weer tijd is voor de kerstspullen heb ik de schaal weer compleet.
![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een schaal met kerstballen....ik kom ze nog steeds tegen overal en nergens![]()
. Als het weer tijd is voor de kerstspullen heb ik de schaal weer compleet.
![]()
En dat wilde je even kwijt hier?quote:Op donderdag 25 november 2010 19:16 schreef The_Hives het volgende:
volgens mij ben ik een van de weinigen die niets van die dingen in huis heeft/haalt
ja, ik denk gooi het even in de groepquote:Op donderdag 25 november 2010 19:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En dat wilde je even kwijt hier?
doe datquote:Op donderdag 25 november 2010 20:05 schreef kwiwi het volgende:
Wij hebben hier van de week de 4 meter hoge boom weer opgezetZal straks ff een foto maken
Doe je goed!quote:Op zondag 28 november 2010 01:26 schreef Charie het volgende:
Morgen ga ik langzaamaan beginnen met het huis in sfeer te brengen (twee bomen dus begin tijdig). De buitenverlichting hang ik ook al op maar laat ik wel uit tot 5 dec of zo uit respect voor de buurtjes die kinderen hebben.
Echt wel!quote:Op zondag 28 november 2010 03:02 schreef Bartjebart het volgende:
Alsof die kinderen enig benul hebben van de mix Sinterklaas/kerst...
Die vinden al die lichtjes machtig mooi!
Ja dat klopt, maar het boeit zo'n kind echt niet of de lampjes er al hangen voor Sinterklaas. Die kunnen er toch ook hangen omdat de mensen die daar wonen dat mooi vinden? Of omdat het al zo vroeg donker is?quote:Op zondag 28 november 2010 03:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Echt wel!
Alles wat een 4/5 jarige doet is het afvragen, waarom?
Heb je geen foto?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:59 schreef Hoerekots het volgende:
Hij staat er al vanaf 27 november,en het past geweldig bij deze winter periode
Jeetje, wat een username...quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:59 schreef Hoerekots het volgende:
Hij staat er al vanaf 27 november,en het past geweldig bij deze winter periode
Isse mooi!quote:Op zondag 5 december 2010 12:01 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Heb hem gister gezet, kon het niet laten.
Andere kleur bedoel je?quote:Op maandag 6 december 2010 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zoek inspiratie voor nieuwe versiering in de boom
Ja, onze versiering is al 20 jaar oud ofzo. Goud, zilver, rood en blauw. Nee, het is niet mooiquote:
Goud en blauw weg, wit en groen terug!quote:Op maandag 6 december 2010 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, onze versiering is al 20 jaar oud ofzo. Goud, zilver, rood en blauw. Nee, het is niet mooi
Misschien rood met wit ofzo
of paars met zilver?quote:Op maandag 6 december 2010 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, onze versiering is al 20 jaar oud ofzo. Goud, zilver, rood en blauw. Nee, het is niet mooi
Misschien rood met wit ofzo
volgens mij zag ik wel eens online bij wehkamp of otto zo'n halve kerstboom. maar die moest je niet ophangen geloof ik alleen neerzettenquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:57 schreef TimeJumper het volgende:
Ik wil graag een halve kerstboom, die je aan de muur kan hangen.
Maar waar ik die kan vinden?
Elke andere aparte kerstboom is eigenlijk ook goed/leuk. Maar zoveel zie ik er niet op internet.
bij hema hadden ze hele leuke felgroene en turkoise achtige kleuren. vond het wel heel mooi maar het is me te duur om nu te kopen, een nieuwe outfit voor de boom zou ik eerder in de uitverkoop halen, heb je volgend jaar goedkoop een mooie nieuwe boom!quote:
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk inquote:Op maandag 6 december 2010 19:26 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
bij hema hadden ze hele leuke felgroene en turkoise achtige kleuren. vond het wel heel mooi maar het is me te duur om nu te kopen, een nieuwe outfit voor de boom zou ik eerder in de uitverkoop halen, heb je volgend jaar goedkoop een mooie nieuwe boom!
daar heb je zeker gelijk in!quote:Op maandag 6 december 2010 20:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
maar al koop je het nu bij action dat scheelt ook al de helft in verhouding tot andere winkels :p je hebt voor 5 euro zo 30 ballen.. Dan koop je de wat apartere ballen na kerst.
Oh je schouw is echt geweldig zo!quote:Op maandag 6 december 2010 23:26 schreef Oblivion het volgende:
Ben al een stukkie bezig geweest, nog niet af.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 december 2010 23:29 schreef Jojoortje het volgende:
@ Motorbloempje: Kijk, dat vind ik nou een mooie kerstboom
@ Oblivion: Kerstsfeer alom, nice
Daar kan een kerstboomkleed omheen. Is rond en past gewoon..quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:38 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
poes heeft de ballen in de boom gelaten! alleen net begon hij er weer tegen te tikken. ben benieuwd of hij het volhoudt ze in de boom te laten dit jaar![]()
ik heb een nepboom, met zo'n gekke standaard. werken diegenen van jullie met een nepboom die weg ergens mee of mag de standaard gezien worden? ik vind het er zo raar uit zien. heb er nu een fleecekleed omheen gewikkeld maar dat ziet er ook gek uit!
papier ofzo kan niet echt, daar gaat de kat mee kloten!
Die van jullie is ook een snoepie!quote:
Dank je wel dames!quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh je schouw is echt geweldig zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |