quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Doen we eigenlijk al jaren, het is ook van kilometers afstand te zien.![]()
Ik woon langs een drukke N-weg op het platteland.
bij gamma is hij 12,50, dus als je er erg voor om moet is dat ook een optie :pquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:22 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Oeh, ik ga meteen even kijken of er een Karwei in mijn buurt zit
Lief heeft me maar te nemen zoals ik ben...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
supermooi zeghet doet me heel Amerikaans aan, echt zo gezellig
ik vrees dat ik dat niet mag van lief, mocht nog net een grotere kerstboom kopen vorig jaar
(had eerst een mini van mn eigen kamer bij mn ouders nog, max 1 meter ofzo, en nu heb ik vorig jaar een boom van 1.50 gekocht en daarvoor moest ik al zeuren
) haha
Leuk!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:14 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
excuses voor de heeeeele slechte foto, met mijn telefoon gemaakt (zal morgen kijken of ik een betere foto kan maken met de camera)
[ link | afbeelding ]
zo staat mijn boompje erbij! gewoon lekker rood met zilver, lekker standaard!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Doen we eigenlijk al jaren, het is ook van kilometers afstand te zien.![]()
Ik woon langs een drukke N-weg op het platteland.
Kapot pootje en zwaartekrachtquote:
Snetvergeme...quote:
Dank je wel!quote:Jij hebt een prachtig kerstkamer
Weet je hoe duur dat kleed was van bont?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ben net naar gamma gefietst, daar hebben ze de rieten mand voor om de standaard ook. maar het is veel te groot, de diameter is te groot. mijn kerstboompje heeft maar een kleine standaard! ze hadden er ook zo'n kerstkleed/deken van wit of grijsbruin bont, maar dat vind ik niks hoor. veel te aantrekkelijk voor poes.
jammer dat ik geen jute zak heb, dat zou best kunnen namelijk. morgen nog maar even bij hema langs, maandag hadden ze nog jute sintzakken liggen voor 50 cent. doe ik die gewoon een beetje eromheen bindenhaha
Balenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Gister stond ie nog, toen we opstonden...
[ afbeelding ]
hij staat in de folder, 24,95 geloof ik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet je hoe duur dat kleed was van bont?
onooooooo! wat een bende! en nu? kapotte poot nog te maken of moet je voor een nieuwe boom?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Gister stond ie nog, toen we opstonden...
[ afbeelding ]
haha dat is natuurlijk een waarheid als een koequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Lief heeft me maar te nemen zoals ik ben...![]()
HAHAHAAquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:45 schreef Enchanter het volgende:
Onze kerststal
[ afbeelding ]
Vrolijk kerstfeest allemaal![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:45 schreef Enchanter het volgende:
Onze kerststal
[ afbeelding ]
Onze kerststal
[ afbeelding ]
Mooi toch ..waarom een sippe PIquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:45 schreef Enchanter het volgende:
Onze kerststal
[ afbeelding ]
Kindeke Jezus wordt bedreigdquote:Op woensdag 8 december 2010 19:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mooi toch ..waarom een sippe PI
bij de gamma niet in ieder geval. ik heb nu bij de hema zo'n juten zak op de kop getikt van sinterklaas nog, eens kijken of ik daar wat mee kan knutselenquote:Op woensdag 8 december 2010 09:29 schreef llara het volgende:
@justme
Balen zeghadden ze die manden niet met een kleinere diameter dan?
ze staan zo leuk en je hebt er nog lang plezier van
Onze kerststal
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |