Nee, absoluut niet, op 6 januari gaat alles de doos weer in.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Gaaf![]()
Bij een ander welliswaar
Maar eh... had jij nu op 12 juli je kerstboom al/nog staan?
Ik haal huisraad weg.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Leuk tochHet oogt heerlijk knus...
Ik heb eigenlijk alleen ruimte voor een niet al te grote boom, verder kan ik niet echt kerstspul kwijt in huis.
Ik bedoelde de data op je foto'squote:Op dinsdag 7 december 2010 17:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet, op 6 januari gaat alles de doos weer in.
Moet wel leuk blijven.
Is andersom lieverd...quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik bedoelde de data op je foto's
Ja dat was de "grap" ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Is andersom lieverd...![]()
Het is toch echt 7 december!
Ik kwam er ook wat later achter..quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat was de "grap" ook
Maar laat maar
Nee, alles staat klaar, maar ik durf niet met m'n katquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik kwam er ook wat later achter..![]()
Heb jij je boom al staan?
Ja, wie is de baas, jij of de kat?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, alles staat klaar, maar ik durf niet met m'n kat
Bang dat ie alles eruit hengelt of de boom omver springt...
Hahaha, eh...quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, wie is de baas, jij of de kat?![]()
Heb je niet een paar plastic ballen, die je rondom de boom kan strooien, waar hij/zij mee kan klooien?
Dank je! Vind zelf vooral de blauwe ballen erg mooi, die zijn prachtig als het licht erop schijnt.quote:
Onze kat mag niet eens naar de boom kijken...quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahaha, eh...
Maar dat van die plastic ballen is een goeie tip! Daar had ik nog niet aan gedacht!
Dat zie je al op de foto's...quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dank je! Vind zelf vooral de blauwe ballen erg mooi, die zijn prachtig als het licht erop schijnt.
Waaraan?quote:Ben alleen wel een hoop pegels kwijt...
Ik bedoelde pegels om in de boom te hangen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat zie je al op de foto's...
[..]
Waaraan?
Nee, ik bedoelde waaraan ben je ze kwijtgeraakt?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik bedoelde pegels om in de boom te hangen!![]()
[ afbeelding ]
En IRL zijn die ballen nog mooier. Heb ook doorzichtige ballen met goud
dankje, nee, ik kende zo'n kleed niet. ik ben opgevoed met een echte boom met kluitquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
http://www.google.nl/imag(...)_AU&biw=1024&bih=516
Eigenlijk overal wel, kende je het niet?
Die manden klinken ook leuk, waar je de rondjes kan kopen zullen ze vast de manden ook wel hebben.
ik ga de folder van de karwei eens opzoeken, bedankt voor het metenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:20 schreef llara het volgende:
Update hij is 25 cm hoog en is zaterdag 10.99 bij de karwei en al zeg ik het zelf staat wel super cute![]()
Nee, ze zijn gewoon kwijt. Heb ze iets te goed opgeborgen denk ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde waaraan ben je ze kwijtgeraakt?
Kapot? Past er niks meer in?
ben net naar gamma gefietst, daar hebben ze de rieten mand voor om de standaard ook. maar het is veel te groot, de diameter is te groot. mijn kerstboompje heeft maar een kleine standaard! ze hadden er ook zo'n kerstkleed/deken van wit of grijsbruin bont, maar dat vind ik niks hoor. veel te aantrekkelijk voor poes.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:10 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
ik ga de folder van de karwei eens opzoeken, bedankt voor het metenzou moeten passen inderdaad.
edit: folder opgezocht. ziet er inderdaad leuk uit! vraag ik me alleen weer af of het qua diameter wel past met mijn standaard, maar ik vrees dat ik daar gewoon achter moet komen door het te proberen.. karwei zit alleen niet bepaald in de buurt.. misschien maar eens een andere winkel proberen
supermooi zegquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Onze kat mag niet eens naar de boom kijken...![]()
Gelukkig doet ie dat dan ook niet...
Nou hup optuigen en foto plaatsen!
Zijn nog veel te weinig foto's!
Hier nog een zodat diegene die dit niet thuis willen hebben maar wel mee willen genieten:
[ afbeelding ]
Lekker hoor...
haha gaaf man!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Doen we eigenlijk al jaren, het is ook van kilometers afstand te zien.![]()
Ik woon langs een drukke N-weg op het platteland.
super mooi dat blauwe zeg!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:13 schreef Ewelina het volgende:
Mijn boom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |