ik kan ook nog steeds niet geloven dat het een echte isquote:Op maandag 13 december 2010 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit een levend exemplaar of een kat die alleen voor de dag komt met kerst?
haha ik vind hem echt elke keer dat ik hem zie geweldigquote:Op maandag 13 december 2010 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit een levend exemplaar of een kat die alleen voor de dag komt met kerst?
quote:Op maandag 13 december 2010 21:45 schreef DarkElf het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat jullie niet zo een mooie en lieve en zachtePollewop
hebben!
Zo dat is best veel licht!quote:Op maandag 13 december 2010 21:56 schreef zuluman het volgende:
mijn voorgevel voor het 4e jaar. lichtgordijn van 9m x 1,5m. (1x6 en 1x3) loopt voor het slaapkamerraam van de 2e en het keukenraam geeft binnen ook een leuk effect.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi en stijlvolquote:Op maandag 13 december 2010 21:56 schreef zuluman het volgende:
mijn voorgevel voor het 4e jaar. lichtgordijn van 9m x 1,5m. (1x6 en 1x3) loopt voor het slaapkamerraam van de 2e en het keukenraam geeft binnen ook een leuk effect.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op maandag 13 december 2010 21:56 schreef zuluman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op maandag 13 december 2010 21:56 schreef zuluman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb je een bedrijf moeten inhuren om die ster in die (lantaarn)paal te krijgen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:33 schreef Fredo55 het volgende:
Hier 2 foto's van mijn kant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat de kerstman jouw huis niet ziet liggenquote:Op maandag 13 december 2010 21:56 schreef zuluman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een pikzwarte Britse Korthaar (Tutu genaamd, naar de gelijkkleurige bisschop...) en die laat zich niet mishandelen voor Kerst...quote:Op maandag 13 december 2010 21:45 schreef DarkElf het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers dat jullie niet zo een mooie en lieve en zachtePollewop
hebben!
Beter een ster in je paal, dan...quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:43 schreef Lienzz het volgende:
[..]
heb je een bedrijf moeten inhuren om die ster in die (lantaarn)paal te krijgen?
Nee, beneden de paal zit pin, die moet je eruit halen en daar middel van een draaiding kan je die hele paal naar beneden halen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:43 schreef Lienzz het volgende:
[..]
heb je een bedrijf moeten inhuren om die ster in die (lantaarn)paal te krijgen?
Hee wtf, doe je dat elk jaar en zo ja waar woon je dan? Ik zie elk jaar een huis die een ster ergens zo heeft hangen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:33 schreef Fredo55 het volgende:
Hier 2 foto's van mijn kant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eiland Tholen,Zeeland.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:35 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hee wtf, doe je dat elk jaar en zo ja waar woon je dan? Ik zie elk jaar een huis die een ster ergens zo heeft hangen.Valt wel op want we hebben het er altijd over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |