quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsHet meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:35 schreef LovelyLady het volgende:
Geen plaatje van mijn jas te vinden![]()
Meh nu moet ik zeker wel een foto maken?
quote:dat maakt niet uit het gaat tenslotte om de jasOp zaterdag 30 oktober 2010 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zonder mij erin dan want ik ben alleen thuis nu
quote:nou, vooruit dan maar...Op zaterdag 30 oktober 2010 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
zonder mij erin dan want ik ben alleen thuis nu
quote:daar heb ik iemand voorOp zaterdag 30 oktober 2010 15:42 schreef Trevland het volgende:
Bleg wat heb ik een hekel aan opruimen
quote:Ik dacht dat jouw moeder altijd zoveel deed?Op zaterdag 30 oktober 2010 15:49 schreef Trevland het volgende:
Ikke dus helaas niet en een deel is ook nog niet eens mijn zooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:zo ziet hij er ook leuk uit hoorOp zaterdag 30 oktober 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
En zo ziet hij eruit... maar in het echt issie leuker dus....
quote:InderdaadOp zaterdag 30 oktober 2010 15:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo ziet hij er ook leuk uit hoor
quote:Dat valt dus nog wel meeOp zaterdag 30 oktober 2010 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw moeder altijd zoveel deed?
quote:Ziet er leuk uitOp zaterdag 30 oktober 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
quote:vette jas welOp zaterdag 30 oktober 2010 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:ik heb van de week ook maar es een nieuwe jas gehaald voor de winterOp zaterdag 30 oktober 2010 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vond ik ook wel... ik had nog een andere gezien die was 40 euro goedkoper
![]()
Maar op deze was ik eigenlijk meteen verliefd
quote:Ik denk dat je meer dan de helft niet eens door hebtOp zaterdag 30 oktober 2010 15:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat valt dus nog wel mee
[..]
Ziet er leuk uit
quote:Jaaaa, hij is tofOp zaterdag 30 oktober 2010 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vond ik ook wel... ik had nog een andere gezien die was 40 euro goedkoper
![]()
Maar op deze was ik eigenlijk meteen verliefd
quote:Ik weet wel hoeveel ze doet, help haar vaak zatOp zaterdag 30 oktober 2010 15:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer dan de helft niet eens door hebt
Dan ligt het probleem toch echt bij je zelf. En als je nou voorkomt dat het zo'n zooitje wordt scheelt het ook weer in opruimenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet wel hoeveel ze doet, help haar vaak zatheb er alleen lang niet altijd zin in
Mijn pa wil hier ook nog wel eens regelmatig zijn spul dumpen dus helemaal eigen schuld is het nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan ligt het probleem toch echt bij je zelf. En als je nou voorkomt dat het zo'n zooitje wordt scheelt het ook weer in opruimen
Wanneer is je huis af danquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt wel hoog tijd dat dat huis een keertje er komt van mij hoor. Ik kan nu niet eens tegelijk
was drogen
op bed liggen
naar de koelkast lopen![]()
Als ik op bed wil liggen staat het wasrek midden in de kamer en kan ik niet meer naar de koelkast
Als ik naar de koelkast wil moet het wasrek op bed staan
Oh wat zou dat een ramp zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:23 schreef Panda72 het volgende:
Zo vandaag flink mijn best gedaan. Kreeg plotseling last van schoonmaakwoede dus nu blinkt mijn huisje weer. Daarna met vriendin richting stad getogen om te gaan winkelen. Dat moet ook zo eens in de zoveel tijd gebeuren, anders ben ik bang dat ik het verleer dat winkelen. En dat kan natuurlijk niet.
Inderdaad jaquote:
dan wordt het idd tijdquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt wel hoog tijd dat dat huis een keertje er komt van mij hoor. Ik kan nu niet eens tegelijk
was drogen
op bed liggen
naar de koelkast lopen![]()
Als ik op bed wil liggen staat het wasrek midden in de kamer en kan ik niet meer naar de koelkast
Als ik naar de koelkast wil moet het wasrek op bed staan
ik ga hier nog even helpen met het maken van de horror hapjesquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:25 schreef Panda72 het volgende:
Ik ga nu maar een spelletje doen ter ontspanning
zolang het niet vriest kunnen ze gewoon doorwerkenquote:
Oh das altijd zo fijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:23 schreef Panda72 het volgende:
Zo vandaag flink mijn best gedaan. Kreeg plotseling last van schoonmaakwoede dus nu blinkt mijn huisje weer. Daarna met vriendin richting stad getogen om te gaan winkelen. Dat moet ook zo eens in de zoveel tijd gebeuren, anders ben ik bang dat ik het verleer dat winkelen. En dat kan natuurlijk niet.
Ik hoop het ookquote:
Ik hoop dat het voor de vorst bouwdicht is zodat ze binnen door kunnen gaanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
zolang het niet vriest kunnen ze gewoon doorwerken
Nee, en zeker nou er verbetering op komst is, erger je je er harder aanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hoop het ookWant zoals je het omschrijft daar wordt je niet echt vrolijk van
Thanksquote:
Welke foto??????quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:43 schreef Enfermera het volgende:
Waar is die foto nou?![]()
[..]
ThanksBen net klaar, heb zelfs ook nog de WC gedaan
De rest van de schoonmaak mag manlief doen
Die ene die ze nog niet naartoe gebladerd heeft maar die er wel staatquote:
Van je mooie nieuwe winterjas?quote:
Waarrrrrrrrrrr danquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ene die ze nog niet naartoe gebladerd heeft maar die er wel staat
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Van je mooie nieuwe winterjas?![]()
[..]
Waarrrrrrrrrrr dan
oohw ja, ik ben er niet helemaal bij vandaarquote:
Een beetje klooien bij vrienden en daar?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:56 schreef Giertje het volgende:
en wat zijn hier de plannen voor vanavond
Bier drinken en kut roepenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:56 schreef Giertje het volgende:
Even langs bij mn pa op de koffiequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:56 schreef Giertje het volgende:
quote:
hoesten, overgeven, soep eten, hoesten, hoesten en eventueel nog een keer overgeven!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:56 schreef Giertje het volgende:
Vuile KUT jonguhhhhhhhquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Even langs bij mn pa op de koffie(mn moeder is naar mn oma toe)
En jij?
[..]
Zoals in New Kids?
Oh dat kan, dat ken ik niet. Is dat een film?quote:
to infinity and beyond!quote:
Nu nog een serie, de film komt binnen kort uitquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat kan, dat ken ik niet. Is dat een film?
Collega kwam gisteren met die uitdrukking
quote:
en eng wezen vanavondquote:
zelfde als bij jou en maybe effe de stad inquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een beetje klooien bij vrienden en daar?
oowkeej.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu nog een serie, de film komt binnen kort uit
Dit dus:
alweer ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ooh is het al avond danquote:
Spannend, wat eten we vanavondquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 16:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga hier nog even helpen met het maken van de horror hapjes
quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:11 schreef wel.o.k het volgende:
alweer ?altijd toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
alweer ?elk jaar weer met de halloweenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
dat zeg ik lekker nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Spannend, wat eten we vanavond
quote:[..]
HAHA jaquote:
Nee, zijn afleveringen. Zoek maar op youtube, je lacht je rotquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat kan, dat ken ik niet. Is dat een film?
Collega kwam gisteren met die uitdrukking
hier welquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HAHA jaZonne grote vuurbal jonge! BAM!
![]()
[..]
Nee, zijn afleveringen. Zoek maar op youtube, je lacht je rotDat je dat niet kent btw, dat is echt epic!
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
elk jaar weer met de halloween
inmiddels ook een film!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee, zijn afleveringen. Zoek maar op youtube, je lacht je rotDat je dat niet kent btw, dat is echt epic!
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb de dvdHILARISCH is het
COOLquote:
die film moet ik zeker zienquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
eej ex-vrouw van mequote:
daarom mag jij hier komen wonenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
365 dagen halloween in vlaanderen
laters lovelyquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
Boodschappen doentot later lieverdjes
"Tsjonge, Mevrouwquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:26 schreef Fha het volgende:
Wat een scheit-werkdag vandaag zeg. Alleen maar chagrijnig volkblijf lekker thuis dan joh.
Nou dat zou nog iets zijn! Communicatie stond vandaag niet op de to-do-list geloof ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
"Tsjonge, Mevrouw![]()
Wat verkoopt u een KUT boeken zeg!"
is het weer zo'n dag? men moet juist blij zijn met een uur langer weekendquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou dat zou nog iets zijn! Communicatie stond vandaag niet op de to-do-list geloof ik
spreek voor je eigenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
is het weer zo'n dag? men moet juist blij zijn met een uur langer weekend
Of in ieder geval.. je bent niet verplicht om de stad in te gaan. Dus blijf dan gewoon lekker thuis anders johquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:37 schreef Trevland het volgende:
Nog eentje die dat kan gebruikenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Of in ieder geval.. je bent niet verplicht om de stad in te gaan. Dus blijf dan gewoon lekker thuis anders joh![]()
Maar uurtje langer slapen kan ik best gebruiken ja. heerlijk
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
langer werkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
wow een heel uur langer weekend![]()
wat een feest ik zet de champagne vast koud en laat een feestmaal bezorgen!
1 heel uuur
Kinderen doen daar niet eens aan...quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:39 schreef PeZu het volgende:
_!
wow een heel uur langer weekend![]()
wat een feest ik zet de champagne vast koud en laat een feestmaal bezorgen!
1 heel uuur
heequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kinderen doen daar niet eens aan...
een beetje maar..quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee![]()
je bent er weer![]()
en idd, evenals een groot deel van de wereld niet
stomquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Zoals wat dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben (weer eens) op zoek naar een nieuwe cameraMaar blijkbaar wil ik nogal bijzondere dingen
waarom ben ik niet verbaastquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben (weer eens) op zoek naar een nieuwe cameraMaar blijkbaar wil ik nogal bijzondere dingen
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:
Een optische viewfinder (zoeen kijkglaasje)quote:
En een fatsoenlijk zoombereik (10-12 x)quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een optische viewfinder (zoeen kijkglaasje)
Flipscreen
Zoomen tijdens het filmen
Filmen in AVI (bijna alles filmt in MOV tegenwoordig lijkt wel)
Meh, hoofdpijn, al sinds gister...quote:
Daar hebben wij nou een vaatwasser voorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:18 schreef Enfermera het volgende:
Ik was ff eten, maar nu ben ik er weertot ik moet afwassen of course
Geeft LL een schouderklopjequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar hebben wij nou een vaatwasser voor
Ff uithuilenstomme ui
voor de volgende keer: kauwgom kauwen of onder water snijdenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ff uithuilenstomme ui
* suikertaartje schopt de ui.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ff uithuilenstomme ui
dan krijg je kauwgom een uiensmaakquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor de volgende keer: kauwgom kauwen of onder water snijden
Kusje op hoor!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:13 schreef suikertaartje het volgende:
Meh, hoofdpijn, al sinds gister...![]()
En daar?
nee kauwgon kauwen tijdens het snijden werkt super, hoe sterker je kauwgom hoe beter!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan krijg je kauwgom een uiensmaak
Onder watersnijden? Ik kreeg wel eens de tip dat je je ui een tijdje onder water kan leggen en dan pas snijden....
Ik doe altijd de afzuigkap aan werkt ook goed en dan dichtbij de afzuigkap de ui snijden het liefst eronder.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee kauwgon kauwen tijdens het snijden werkt super, hoe sterker je kauwgom hoe beter!
En ja in de spoelbak met water snijden
ja ook een goede tip!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik doe altijd de afzuigkap aan werkt ook goed en dan dichtbij de afzuigkap de ui snijden het liefst eronder.
Hahaha ik zie het voor mequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:31 schreef Fha het volgende:
Ik doe gewoon altijd een beetje spastisch naar achter leunen zodat ik nog net er bij kan met snijden
ik doe gewoon hardcore en knijp mijn ogen dicht en snij sneller dan mijn schaduwquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:31 schreef Fha het volgende:
Ik doe gewoon altijd een beetje spastisch naar achter leunen zodat ik nog net er bij kan met snijden
Ja, ik weet hetquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ff uithuilenstomme ui
En heb je al je vingers nog?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doe gewoon hardcore en knijp mijn ogen dicht en snij sneller dan mijn schaduw
ja, bijna dicht moest dat zijnquote:
Boejje flikker die zooi gewoon in de blenderquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:31 schreef Fha het volgende:
Ik tegenwoordig ook niet meer maar dat komt door de preiquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik weet hetOnze keuken is te klein, kan ook niet wachten tot we in ons nieuwe huis zitten MET vaatwasser! xD
Ik huil nooit van uien
Je kan veel beter je neus dichtknijpen dan je ogen trouwensquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doe gewoon hardcore en knijp mijn ogen dicht en snij sneller dan mijn schaduw
quote:
mijn neus traant nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan veel beter je neus dichtknijpen dan je ogen trouwens
dat helpt niets hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:31 schreef PeZu het volgende:
ja ook een goede tip!
of contactlenzen gaan dragen
Achjaquote:
Ik heb zo'n handig hakmolentje. Die gebruik ik als ik veel uien moet snijden harstikke handig en heel snel.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boejje flikker die zooi gewoon in de blender
Nee maar die ademt wel de dampen in waar je ogen van gaan tranenquote:
Kusje op alle sippe dingen dan, en jeuj voor je etenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:27 schreef Fha het volgende:
Kusje op hoor!![]()
Ja wel redelijk ookIk ben echt heeeel erg uitgeput door stage en werk en me druk maken over alle andere zorge-dingetjes op de wereld enzo
Vandaag is zo'n dag waarop ik dat goed voel, dus inderdaad ook hoofdpijn en alle spieren liggen in een knoop enzo
Maar ik zit wel lekker te eten dus life is good
* Fha stampt de ui goed fijn!
Jeuk aan je neus is dan ook een leukequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:35 schreef Fha het volgende:
AchjaIk ben ook het type dat een paar pepers snijdt en dan even dat pluisje uit dr oog wrijft
Elke keer weer
als ik de mijne draag dan hoef ik niet te huilenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat helpt niets hoor![]()
hoewel ik er alleen bij biologische uien last van heb
Ik eet altijd synthetische uienquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:34 schreef suikertaartje het volgende:
hoewel ik er alleen bij biologische uien last van heb
Als je handig bent kun je met 1 hand de ui snijden en met de andere hand je neus dicht knijpen als je niet zo handig bent doe je gewoon een wasknijper op je neus.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kan veel beter je neus dichtknijpen dan je ogen trouwens
ja ik weetsquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar die ademt wel de dampen in waar je ogen van gaan tranen
Mjah inderdaadquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:36 schreef suikertaartje het volgende:
Jeuk aan je neus is dan ook een leuke
Wie houdt dan de ui vast en wie het mes?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:37 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Als je handig bent kun je met 1 hand de ui snijden
nee hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik eet altijd synthetische uien![]()
Dat biologische gelul is de grootste volksverlakkerij sinds de vissen aan land kropen man
Auw arme Fha.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:35 schreef Fha het volgende:
[..]
AchjaIk ben ook het type dat een paar pepers snijdt en dan even dat pluisje uit dr oog wrijft
Elke keer weer
Ik kom kijkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:37 schreef Fha het volgende:
woaaaaaaaah daar ga je heel apart van dansen![]()
De ui leg je op een plank met de andere hand houd je je neus dicht, met de vrije hand hak je in op de ui(oke dan zit je hele keuken wel onder) maar het kan hoor.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie houdt dan de ui vast en wie het mes?
lijkt me heeeeel handig jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
De ui leg je op een plank met de andere hand houd je je neus dicht, met de vrije hand hak je in op de ui(oke dan zit je hele keuken wel onder) maar het kan hoor.
Okee ik kook zelf welquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
De ui leg je op een plank met de andere hand houd je je neus dicht, met de vrije hand hak je in op de ui(oke dan zit je hele keuken wel onder) maar het kan hoor.
Oh nou weet ik waarom die dansers van So You Think... zo goed kunnen dansen ze hebben eerst een peper gesneden en daarna aan een lichaamsdeel gezeten. Gaat snel op zoek naar een peper en zich alvast voorbereiden op de auditierondes van So You Think(Want wil Dan zien).quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah inderdaadPlus dat ik daar (helemaal in de winter) altijd een beetje eczeem heb zitten.. woaaaaaaaah daar ga je heel apart van dansen
![]()
Ja dat dacht ik welquote:
Ja nou geweldig hequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik wel
Wel een fantastische manier van snijden hoor Panda
Mijn groenten komen van een boerderij hier in de buurt, zo van het land de tas in, dus volksverlakkerij my ass, ik weet gewoon precies waar mijn eten vandaan komtquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik eet altijd synthetische uien![]()
Dat biologische gelul is de grootste volksverlakkerij sinds de vissen aan land kropen man
Hoi, hoe is het met je buik?quote:
plus dat je in de supers veel groenten vindt die geteeld worden in china waar ze het niet zo nou nemen met bepaalde middeltjesquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn groenten komen van een boerderij hier in de buurt, zo van het land de tas in, dus volksverlakkerij my ass, ik weet gewoon precies waar mijn eten vandaan komt
Dat is fijn. Bij de supermarkt weet je toch nooit zeker waar de groenten vandaan komen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn groenten komen van een boerderij hier in de buurt, zo van het land de tas in, dus volksverlakkerij my ass, ik weet gewoon precies waar mijn eten vandaan komt
Maar is dat allemaal ook biologisch of niet?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee die boer kweekt groenten op lab rattenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar is dat allemaal ook biologisch of niet?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee die boer kweekt groenten op lab ratten
Dat is nieuwquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee die boer kweekt groenten op lab ratten
Ja, anders had het niet zoveel zin hequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar is dat allemaal ook biologisch of niet?
Mijn groenten komen bij van mijn werk vandaanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hey MPGquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:48 schreef MPG het volgende:
Oi! Spammertjes! 't Is weekend! Doe eens niet zo veel topics volblaffen ja!
Ja ik ben hier omdat ik geen sociaal leven heb.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:48 schreef MPG het volgende:
Oi! Spammertjes! 't Is weekend! Doe eens niet zo veel topics volblaffen ja!
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, anders had het niet zoveel zin he
soep met broodjesquote:
Dat heb ik net gedaan. Frietjesquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, anders had het niet zoveel zin he
Het is patatquote:
je houdt van lekker eten en weet hoe je het schrijftquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
je houdt van lekker eten en weet hoe je het schrijft
Dat is ook wat anders dan die "biologische" troep uit de supermarkt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:45 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, het WAS patat. Tot het gesneden werd. En gefrituurd. En nu is het frietquote:
aah jij hebt een gedegen markt onderzoek om tot die briljante conclusie te komen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook wat anders dan die "biologische" troep uit de supermarkt.
En jouw ass
Sorry meneer Pezu u heeft ook helemaal gelijkquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah jij hebt een gedegen markt onderzoek om tot die briljante conclusie te komen?
dat verschilt namelijk nogal per super en per product heh
nope, wij leven in Nederland, hier is het een aardappel, en het genen wat wij daarvan snijden en frituren noemen wij patat of frietquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, het WAS patat. Tot het gesneden werd. En gefrituurd. En nu is het friet
huh ik qoute jou toch nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Sorry meneer Pezu u heeft ook helemaal gelijk
Ben het volledig met je eens.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope, wij leven in Nederland, hier is het een aardappel, en het genen wat wij daarvan snijden en frituren noemen wij patat of friet
Je doet maar. Maar het is Frietquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope, wij leven in Nederland, hier is het een aardappel, en het genen wat wij daarvan snijden en frituren noemen wij patat of friet
Jij stond te dansenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:56 schreef Fha het volgende:
Lekker boeiend hoe het heet.
Waar het om gaat is: HOEZO HEB IK NIKS GEKREGEN!?
Oepsquote:
weet ikquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:56 schreef Fha het volgende:
Niet manquote:
Wat wil je dan hebben?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:56 schreef Fha het volgende:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je doet maar. Maar het is Friet
ja op fok moet dit hehquote:Je hebt gezocht op het woord: patat.
pa·tat de; v(m) friet: ~ met een portie patat met mayonaise
Patat friet met ketsupquote:
Haar kan je alles voorzetten. Hoe het HEET boeit al niet eens, laat staan hoe het SMAAKTquote:
Ik denk dat ze je in de snackbar wel kunnen helpenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Patat friet met ketsup
En een frikandel speciaal
In ieder geval geen tweeënnegentig duizend keerquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:59 schreef PeZu het volgende:
ja op fok moet dit heh
irl zou niemand deze achterlijk discussie starten
ik ben in mijn leven op vele plekken in nederland geweest en ook wel her een der een patatje gegeten en besteld en ik heb in al mijn 197 jaar nog nooit deze discussie irl meegemaakt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In ieder geval geen tweeënnegentig duizend keer
Leugens!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Haar kan je alles voorzetten. Hoe het HEET boeit al niet eens, laat staan hoe het SMAAKT
Ik ook nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben in mijn leven op vele plekken in nederland geweest en ook wel her een der een patatje gegeten en besteld en ik heb in al mijn 197 jaar nog nooit deze discussie irl meegemaakt.
Ik heb weleens hier in Utrecht geprobeerd een frietje saté te bestellen dat ze me aankeken alsof ik van Jupiter kwam. Op iets anders dan "petagje pinda" volgde een syntax errorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben in mijn leven op vele plekken in nederland geweest en ook wel her een der een patatje gegeten en besteld en ik heb in al mijn 197 jaar nog nooit deze discussie irl meegemaakt.
Clowns zijnquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, spek, andijvie, rum en clowns vindt ze wat minder
Precies!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, spek, andijvie, rum en clowns vindt ze wat minder
waar was dat? bij een stel amoeben?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb weleens hier in Utrecht geprobeerd een frietje saté te bestellen dat ze me aankeken alsof ik van Jupiter kwam. Op iets anders dan "petagje pinda" volgde een syntax errorLompe kaffers ook hier.
clownsquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Clowns zijn![]()
Spek, andijvie en rum daarintegen
Meestal spuug ik ze weer uit inderdaadquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Precies!Maar clowns zijn sowieso niet echt geschikt voor consumptie toch?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Zoiets ja. Nou ja, ik ben er ook nooit meer geweestquote:
Dat kloptquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:07 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:
ik ook nietquote:
één frikandel?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Patat friet met ketsup
En een frikandel speciaal
Ik hoopte dat Fles zijn commentaar dan voor zich zou houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haar kan je alles voorzetten. Hoe het HEET boeit al niet eens, laat staan hoe het SMAAKT
ala?!?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:24 schreef MPG het volgende:[/b]
[..]
![]()
Een friet ala bijvoorbeeld?
Zou ze dat lusten?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:23 schreef Fha het volgende:[/b]
[..]
Ik hoopte dat Fles zijn commentaar dan voor zich zou houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Ja.quote:
Das hier een lokale specialiteit bij de betere snackbars.quote:
Een waterfiets zuurvlees speciaal.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:31 schreef MPG het volgende:[/b]
Das hier een lokale specialiteit bij de betere snackbars.
Men neme een bakje en beginnen met twee frikandellen, daarop komt zuurvlees, en daarbovenop een portie friet. Om het af te maken komt er nog 'speciaal' op (mayo, curry en uitjes) .
ik krijg er nu al het zuur vanquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:31 schreef MPG het volgende:[/b]
[..]
Ja.
[..]
Das hier een lokale specialiteit bij de betere snackbars.
Men neme een bakje en begint onderin met twee frikandellen, daarop komt zuurvlees, en daarbovenop een portie friet. Om het af te maken komt er nog 'speciaal' op (mayo, curry en uitjes) .
Hey DMquote:[img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/17s.gif[/img] Op zaterdag 30 oktober 2010 19:34 schreef DaMart het volgende:
Zo, nu weer thuis. Met een lichtere portemonnee, maar met een aantal leuke aanwinsten voor de modelspoorbaan.
Ik ookquote:
Oh ja Eurospoor is natuurlijkquote:[img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/17s.gif[/img] Op zaterdag 30 oktober 2010 19:34 schreef DaMart het volgende:
Zo, nu weer thuis. Met een lichtere portemonnee, maar met een aantal leuke aanwinsten voor de modelspoorbaan.
Goed geradenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:35 schreef Trevland het volgende:[/b]
[..]
Hey DM
Laat me raden, naar Utrecht geweest?
Meer omdat een maat van mij er vandaag ook heen gingquote:[img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/14s.gif[/img] Op zaterdag 30 oktober 2010 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed geraden.
pff dat is lang geleden zeg, ik geloof dat mijn ouders (ja pezu heeft nog ouders ook is hij 197) nog een hele bult van dt spul van toen ik klein was en op zolder een hele baan hadquote:[img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/14s.gif[/img] Op zaterdag 30 oktober 2010 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed geraden.
Yes indeedquote:
Zeer herkenbaarquote:
Bij mij was het na even oefenen bijna altijd raak, dan al niet de gene waarop ik mikte maar mezelf bijna nooitquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh
Deze is ook mooi:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja Eurospoor is natuurlijk![]()
Ik zat me net te bedenken dat mijn originele metalen Kulmbacher schuifwandwagentje waar ik al mijn 1 en 2 eurocent muntjes in stop, vol begint te raken. Eigenlijk moet ik gewoon 2 fatsoenlijke zelflossers hebben
Haha ja hequote:
Ja? Die groene schiet ik idd meestal zo ver mogelijk weg of ik schiet ze naar achter. Als ik er 3 heb dan laat ik ze om me heen draaien om anderen af te ketsenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar
[..]
Bij mij was het na even oefenen bijna altijd raak, dan al niet de gene waarop ik mikte maar mezelf bijna nooit
Of tegen andere aan te rijden, werkt ook heel goedquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja heXD
[..]
Ja? Die groene schiet ik idd meestal zo ver mogelijk weg of ik schiet ze naar achter. Als ik er 3 heb dan laat ik ze om me heen draaien om anderen af te ketsen
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is ook wat anders dan die "biologische" troep uit de supermarkt.
En jouw ass
gedegen marktonderzoek naar mijn ass?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 18:54 schreef PeZu het volgende:
aah jij hebt een gedegen markt onderzoek om tot die briljante conclusie te komen?
dat verschilt namelijk nogal per super en per product heh
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of tegen andere aan te rijden, werkt ook heel goed
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
gedegen marktonderzoek naar mijn ass?
note to self: 27 nov duimstok mee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:52 schreef suikertaartje het volgende:
gedegen marktonderzoek naar mijn ass?
Ik heb een bloesje gevondenquote:
Doeii!quote:
die kunnen niet zo ver buigenquote:
mijn hoofdpijn is bijna weg nu alleen nog een vervelende steek bij mijn slaap, hoe is het met jouw schattige koppie?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb een bloesje gevonden
mijn schattige koppie is voor het laatst gezien toen ik een jaar of 5 wasquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:55 schreef PeZu het volgende:
mijn hoofdpijn is bijna weg nu alleen nog een vervelende steek bij mijn slaap, hoe is het met jouw schattige koppie?
Ik ik ik ik ik!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
ZO!
Wie wil er een lekkere latte macchiato van mij
niet waar, ik keen net in je fobo en het is er nog hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn schattige koppie is voor het laatst gezien toen ik een jaar of 5 was![]()
maar mijn stomme hoofd bonkt nog steeds, al is het wel wat minder heb ik het idee..het zit nog rechts achter mijn oog
heeft u ook wat sterkes qua koffie?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
ZO!
Wie wil er een lekkere latte macchiato van mij
Met vliegende ezeldraakjesquote:
ja, vanaf mijn slaap ook jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:00 schreef PeZu het volgende:
niet waar, ik keen net in je fobo en het is er nog hoor![]()
ja zoeits voel ik ook vnaf mijn slaap![]()
freaking irritant jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, vanaf mijn slaap ook ja
En natuurlijk een hoop muziek van Eelsquote:
maar ik hoefde er nog niet voor te gaan liggen vandaag, dat is wel okeequote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn schattige koppie is voor het laatst gezien toen ik een jaar of 5 was![]()
maar mijn stomme hoofd bonkt nog steeds, al is het wel wat minder heb ik het idee..het zit nog rechts achter mijn oog
Ik kan een espresso maken maar dat zal wel niet goed genoeg zijnquote:
ja ik knijp mijn oog steeds dicht omdat licht op dat oog pijn doetquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar ik hoefde er nog niet voor te gaan liggen vandaag, dat is wel okee
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
op je hoofd en een lekkere
latte
[..]
Ik kan een espresso maken maar dat zal wel niet goed genoeg zijn
Doe datquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
een espresso zou ik ten zeerste op prijs stellen maar als je bij voorbaat al zo doet dan zet ik hem wel zelf![]()
Ik had het heul niet over patatjesquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:02 schreef Fha het volgende:
En natuurlijk een hoop muziek van Eels![]()
![]()
En door jullie gepraat heb ik vet zin om de frituur aan te doen en patatjes te maken
ik zou dat niet snel drinken nee dat kloptquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe dat
Want een espresso gemaakt met een senseo is natuurlijk 'not done'
Nee dat is zoquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had het heul niet over patatjes
Hihi. Taartjes zijn vaak ook wel heul lekkerquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:07 schreef Fha het volgende:
Nee dat is zoMaar van jou krijg ik altijd zin in taartjes
![]()
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi. Taartjes zijn vaak ook wel heul lekker![]()
Dus, patatjes met een frikandel eten en dan een taartje toe?
zie de pi en smiliesquote:
kan me niet schelen, klaar nou.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:09 schreef PeZu het volgende:
zie de pi en smilies![]()
ik was blij en niet serieus
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan me niet schelen, klaar nou.
oh, maar dat van dat betweterige kreng, dat meende je wel toch?
Ja, precies, daarom!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:11 schreef PeZu het volgende:
![]()
dat ik een verwend betweterig kreng ben? je kent me toch?
laat maar komen hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
zelfgemaakte boterkoek.. is dat wel oke?
anders eet ik mezelf misselijk
zelfgemaaktquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
zelfgemaakte boterkoek.. is dat wel oke?
anders eet ik mezelf misselijk
ja ik weet dat ik een hoop weet , en dat dat veelal betweterig over kan komen , ik ben ook verwend waarvoor ik mijn lieve pap en mam zeer dankbaar ben en een kreng/klootzak ben ik ook wel eensquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:14 schreef PeZu het volgende:
ja ik weet dat ik een hoop weet , en dat dat veelal betweterig over kan komen , ik ben ook verwend waarvoor ik mijn lieve pap en mam zeer dankbaar ben en een kreng/klootzak ben ik ook wel eens
sosm ben ik ook liefquote:
ik niet van de mijne, hij is goffur stukquote:
heb je geen haat meer voor me sinds onze scheidingquote:
ja maar maarquote:
Ik wist niet dat ik die hadquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:23 schreef PeZu het volgende:
heb je geen haat meer voor me sinds onze scheiding
ja ik ook niet maar zoiets kan er toch best in hakkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik die hadMaar nee hoor
GOD GRAF TERING GLOEIENDE KOKEND HEETquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zweedse gehaktballetjes schotel met allerlei lekkerheid en zo![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |