Ik heb een bloesje gevondenquote:
Doeii!quote:
die kunnen niet zo ver buigenquote:
mijn hoofdpijn is bijna weg nu alleen nog een vervelende steek bij mijn slaap, hoe is het met jouw schattige koppie?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb een bloesje gevonden
mijn schattige koppie is voor het laatst gezien toen ik een jaar of 5 wasquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:55 schreef PeZu het volgende:
mijn hoofdpijn is bijna weg nu alleen nog een vervelende steek bij mijn slaap, hoe is het met jouw schattige koppie?
Ik ik ik ik ik!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
ZO!
Wie wil er een lekkere latte macchiato van mij
niet waar, ik keen net in je fobo en het is er nog hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn schattige koppie is voor het laatst gezien toen ik een jaar of 5 was![]()
maar mijn stomme hoofd bonkt nog steeds, al is het wel wat minder heb ik het idee..het zit nog rechts achter mijn oog
heeft u ook wat sterkes qua koffie?quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
ZO!
Wie wil er een lekkere latte macchiato van mij
Met vliegende ezeldraakjesquote:
ja, vanaf mijn slaap ook jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:00 schreef PeZu het volgende:
niet waar, ik keen net in je fobo en het is er nog hoor![]()
ja zoeits voel ik ook vnaf mijn slaap![]()
freaking irritant jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, vanaf mijn slaap ook ja
En natuurlijk een hoop muziek van Eelsquote:
maar ik hoefde er nog niet voor te gaan liggen vandaag, dat is wel okeequote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn schattige koppie is voor het laatst gezien toen ik een jaar of 5 was![]()
maar mijn stomme hoofd bonkt nog steeds, al is het wel wat minder heb ik het idee..het zit nog rechts achter mijn oog
Ik kan een espresso maken maar dat zal wel niet goed genoeg zijnquote:
ja ik knijp mijn oog steeds dicht omdat licht op dat oog pijn doetquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar ik hoefde er nog niet voor te gaan liggen vandaag, dat is wel okee
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
op je hoofd en een lekkere
latte
[..]
Ik kan een espresso maken maar dat zal wel niet goed genoeg zijn
Doe datquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
een espresso zou ik ten zeerste op prijs stellen maar als je bij voorbaat al zo doet dan zet ik hem wel zelf![]()
Ik had het heul niet over patatjesquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:02 schreef Fha het volgende:
En natuurlijk een hoop muziek van Eels![]()
![]()
En door jullie gepraat heb ik vet zin om de frituur aan te doen en patatjes te maken
ik zou dat niet snel drinken nee dat kloptquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe dat
Want een espresso gemaakt met een senseo is natuurlijk 'not done'
Nee dat is zoquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had het heul niet over patatjes
Hihi. Taartjes zijn vaak ook wel heul lekkerquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:07 schreef Fha het volgende:
Nee dat is zoMaar van jou krijg ik altijd zin in taartjes
![]()
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
Hihi. Taartjes zijn vaak ook wel heul lekker![]()
Dus, patatjes met een frikandel eten en dan een taartje toe?
zie de pi en smiliesquote:
kan me niet schelen, klaar nou.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:09 schreef PeZu het volgende:
zie de pi en smilies![]()
ik was blij en niet serieus
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan me niet schelen, klaar nou.
oh, maar dat van dat betweterige kreng, dat meende je wel toch?
Ja, precies, daarom!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:11 schreef PeZu het volgende:
![]()
dat ik een verwend betweterig kreng ben? je kent me toch?
laat maar komen hoorquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
zelfgemaakte boterkoek.. is dat wel oke?
anders eet ik mezelf misselijk
zelfgemaaktquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
zelfgemaakte boterkoek.. is dat wel oke?
anders eet ik mezelf misselijk
ja ik weet dat ik een hoop weet , en dat dat veelal betweterig over kan komen , ik ben ook verwend waarvoor ik mijn lieve pap en mam zeer dankbaar ben en een kreng/klootzak ben ik ook wel eensquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:14 schreef PeZu het volgende:
ja ik weet dat ik een hoop weet , en dat dat veelal betweterig over kan komen , ik ben ook verwend waarvoor ik mijn lieve pap en mam zeer dankbaar ben en een kreng/klootzak ben ik ook wel eens
sosm ben ik ook liefquote:
ik niet van de mijne, hij is goffur stukquote:
heb je geen haat meer voor me sinds onze scheidingquote:
ja maar maarquote:
Ik wist niet dat ik die hadquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:23 schreef PeZu het volgende:
heb je geen haat meer voor me sinds onze scheiding
ja ik ook niet maar zoiets kan er toch best in hakkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik die hadMaar nee hoor
GOD GRAF TERING GLOEIENDE KOKEND HEETquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zweedse gehaktballetjes schotel met allerlei lekkerheid en zo![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |